سه بدون قیمت درس درباره قلعه بادی That you هرگز فراموش نکنید

Farsi«پارک بزین شیراز» در محدوده شهرک بزین و کنار گذر بزرگراه دکتر حسابی با وجود فضای سرسبز و زیبا، شهربازی و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

Farsi«پارک بزین شیراز» در محدوده شهرک بزین و کنار گذر بزرگراه دکتر حسابی با وجود فضای سرسبز و زیبا، شهربازی و امکانات رفاهی خوب، یکی از قدیمیترین و بهترین پارک های شیراز برای کودکان است. منبع عکس: google map، عکاس: کیان توکلی«بوستان سعدی» یکی از پارک های شیراز برای کودکان است که در منطقه پنج شهرداری شیراز قرار دارد. منبع عکس: neshan.org، عکاس: ناشناس«بوستان حدیث شیراز» پارکی ایدئال برای خانوادهها است که حدود ۱۶,۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. منبع عکس: bisungasht.com، عکاس: ناشناس«بوستان بعثت» یکی از مشهورترین پارک های شیراز است که حدود ۱٫۶ هکتار مساحت دارد. منبع عکس: seeiran.ir، عکاس: ناشناس«پارک مروارید» در منطقه دو شهرداری شیراز واقع شده که در قدیم به پارک عطاخان معروف بوده است و یکی از بهترین پارک های شیراز برای کودکان به شمار میرود. پارک های شیراز از جاهای دیدنی این شهر به شمار میروند که با تنوع اقلیمی و پوشش گیاهی خود، از پارک های دیگر شهرها متمایز شدهاند. شهر شیراز با طبیعت زیبا، آبوهوای پاک، تاریخ و فرهنگ باشکوه خود، در تمام فصول سال میزبانی گردشگران داخلی و خارجی بیشماری را بر عهده دارد. این پارکها که از جاهای دیدنی شیراز به شمار میروند، هر یک با تنوع اقلیمی و امکانات خود، کاربردهای متفاوتی مانند کوهنوردی، ورزش صبحگاهی، پیادهروی، پیکنیک، بازی کودکان، کمپینگ و اقامت مسافران دارند و اوقاتی لذتبخش و هیجانانگیز را برای شهروندان و گردشگران فراهم میکنند.

گهواره دید، امکان تماشای منظره زیبایی از دروازه قرآن و بخشی از شهر را از فراز کوه به گردشگران میدهد.مساحت پارک کوهپایه حدود ۱۹,۰۰۰ متر مربع است که در بخشی از آن ورزش صبحگاهی بهصورت همگانی اجرا میشود. قلعه بادی محصولی منحصر به فرد است که مورد توجه و علاقه عده زیادی از افراد قرار گرفته است و می توان نسبت به خرید و استفاده از آن اقدام نمود. در نتیجه تنها در تمامی نمایندگی های معتبر اینتکس که در سراسر کشور وجود دارد موجود است و می توان محصول را با کیفیت اورجینال خریداری نمود. همچنین مجتمع فرهنگی مذهبی و خانه فرهنگ موجود در پارک نیز خدماتی را ارائه میکنند.4. قلعه بادی کودک نارنجی اینتایم یک وسیله بسیار جالب برای بازی کودکان است که شبیه به یک قلعه دوست داشتنی ساخته شده است که کودکان می توانند به عنوان یک خانه یا قلعه از ان استفاده کرده و دوستان خود به قلعه بادی دعوت کرده و بازی های شادی را انجام دهند . اگر قصد سفر به فریدونکنار را دارید لازم است از قبل با این جاذبهها و لوکیشن آنها آشنا شوید تا سفری دلچسب داشته باشید و بتوانید اکثر جاهای دیدنی فریدونکنار را ببینید. در این گورستان میتوانید سنگهای بزرگی را ببینید که ریشه در گذشته دارند و هر کدام از آنها داستانی را از زمانهای قدیم بازگو میکنند.

تعداد حدودا 17 دستگاه بازی برای این شهربازی در نظر گرفته شده، اما تعدادی از دستگاهها به دلیل ایمنی کم، غیرفعالاند و امکان استفاده از آنها وجود ندارد. ایران مال با شهربازی خود، توانسته بسیاری از انواع بازیها را درون فضایی مخصوص جای دهد و تنوع بسیار خوبی را هم برای بازیها تدارک ببیند. به همین دلیل تطابق این محصول با سلیقه کودک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این پارک که در سال ۱۳۷۶ شمسی افتتاح شده است، با فضای سبز دلنشین، وسایل ورزشی، زمین فوتبال و والیبال و پارک مخصوص کودکان با انواع سرسرههای بادی، ماشین شارژی و وسایل بازی دیگر، از بهترین پارک های شیراز برای تفریح و سرگرمی کودکان به شمار میرود. همچنین برای استراحت و تفریح میان راهی مسافرانی که قصد بازدید از مناطق گردشگری اطراف شیراز را دارند، گزینه مناسبی به شمار میرود. از بالای دستگاههای این شهربازی میتوان مناظر زیبای شهر شیراز را مشاهده کرد. همچنین در زمانی که کودکان از محصول استفاده می کنند خطری آن ها را تهدید نخواهد کرد. از این رو در جزیره کیش مجموعه ای مجزا به انجام این بازی اختصاص داده شده است که شما می توانید با مراجعه به بلوار دریا در این جزیره به آن دسترسی پیدا کنید.

این مجموعه بازی را با نامهای قصر بادی و سرسره بادی هم میشناسند و همانطور که میدانید یکی از اولویتهای همهٔ بچهها برای بازی، همین قلعه بادی است. از امکانات این پارک میتوان فضای سبز زیبا، وسایل ورزشی بدنسازی، وسایل بازی برای خردسالان و سرویس بهداشتی را نام برد.8. از امکانات این پارک میتوان به زمین ورزشی، میزهای پینگپنگ، زمین فوتبال، فضای مناسب پیکنیک، فواره و آبنمای موزیکال، آلاچیق، نیمکت، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد. «پارک آزادی شیراز» در شمال شهر، یکی از مشهورترین و قدیمیترین پارک های شیراز به شمار میرود که در سال ۱۳۴۵ شمسی افتتاح شد. Ashtari«پارک جنت» یا «باغ جنت» یکی از زیباترین جاهای دیدنی شیراز است که در بخش غربی شهر قرار دارد. این بدنه از دیواره های محکم و بادی تشکیل شده است که فضای گرد سطح را فرا گرفته است و می تواند موجب ایجاد ایمنی در زمان بازی شود. بر خلاف دیگر قلعههای کودکان که معمولا با سازههای پلاستیکی سر هم میشدند و مشکلات زیادی را به وجود میآوردند، آمادهسازی این نوع قلعه بسیار راحت است. این پارک بادی جدید و بسیار بزرگ، با نام JumpX، این آخر هفته در دبی افتتاح میشود. در این جنگ شبانه 3 شخص مهم در استند آپ کمدی فعالیت می کنند. ᠎Post w᠎as g en​er​at᠎ed by GSA C on te᠎nt ᠎Genera tor ​DEMO᠎!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن