نقره POW دستبند آورده و بسته به میلتون که از دست خواهر او در سال 1979 سقوط هواپیما

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 6, 2020در نوامبر. در 17 سال 1965 36 سال

توسط NEWSSALAM در 16 تیر 1399

در نوامبر. در 17 سال 1965 36 ساله سرهنگ Cmdr. Roy H. "Hap" بولینگ یک خلبان از کالیفرنیا با نیروی دریایی آمریکا خود را راه اندازی A4E Skyhawk, نور, هواپیما حمله کردن عرشه USS Oriskany به عنوان بخشی از یک حمله در های دونگ پل نیمه راه بین هانوی و هایفونگ در ویتنام شمالی.

بولینگ هواپیما همراه با چند نفر دیگر به ضرب گلوله توسط آتش دشمن و با توجه به غیر انتفاعی POW شبکه. با وجود گسترده جستجو و نجات, تلاش هواپیما خود را از دست داده بود و در بیش از حد رشد با قلم مو زیر. او به عنوان یک زندانی از جنگ تا سال 1973 هنگامی که آن را به عهده گرفت او درگذشت.

باقی مانده بود در نهایت و با توجه به ایالات متحده presidentially منصوب کمیسیون در 18 مارس سال 1977 در هانوی. آنها پس از بازگشت به خانواده اش در کالیفرنیا است.

سلامت: خود را در جنگ ویتنام پیش نویس شماره شده است به نام ؟

چهارده سال پس از بولینگ را سقوط در سپتامبر. 9, 1979, 19 ساله لیندا هیدن یک پرستار از میلتون کار در قلب مقدس بیمارستان در Pensacola, سوار کوچک سسنا تک موتور هواپیما هم که هرگز بازگشت. سقوط هواپیما در خلیج مکزیک با هیدن و دو نفر دیگر در هیئت مدیره. نه هواپیما و نه آن مسافران باقی مانده است که تا کنون یافت شده است.

اما در حال حاضر 41 سال پس از خلیج مکزیک سقوط یک دستبند نقره ارتباط کاهش یافته است فرمانده نیروی دریایی به از دست, پرستار, دادن لیندا هیدن خواهر و بولینگ دختر آرامش پس از سالها درد و عدم قطعیت است.

"این فقط یک چیز خاص" گفت: Cheryl هیدن Freret لیندا خواهر که دستبند چند هفته پیش در حالی که رفتن را از طریق برخی از خواهر او همه چیز است. "لیندا دوست داشتم برای این اتفاق می افتد."

جوانه زدن عاشقانه به ارمغان می آورد, پرستار, دکتر, با هم

این دستبند ساده نقره قطعه با "Cdr. Roy بولینگ" و "11-17-1965" اچ به آن فرسوده شده توسط لیندا هیدن در طول 1970s. دستبند یکی از هزاران نفر که تولید شد به عنوان یک راه برای به یاد داشته باشید زندانیان جنگ و کسانی که گم شده در عمل در طول جنگ ویتنام.

هیدن نمی دانم بولینگ و می دانستم که هیچ چیزی در مورد داستان خود را و یا ضبط دیگر از آن او رفت و گم شده در Nov. 17, 1965. او تا به حال هیچ لینک به او دیگر از دستبند.

"من نمی تواند به یاد داشته باشید که در آن ما دستبند حافظه من را نه به عنوان خوب به عنوان آن استفاده می شود" گفت: Freret که در حال حاضر 62 و هنوز هم زندگی در میلتون. "بسیاری از ما یکی بود در آن زمان. ما همه آنها را میپوشید در حافظه از fellas در بند. در آن زمان ما از رایانه بنابراین ما نمی تواند نگاه همه چیز اما ما دعا برای این fellas یا به این دلیل که آنها یک صدای انفجار و یا میا. این یک چیز بسیار ویژه برای ما است."

هیدن در نهایت فارغ التحصیل از میلتون دبیرستان و در زمان دستبند خاموش در برخی از نقطه. زمانی که او 19 و کار به عنوان یک پرستار در قلب مقدس بیمارستان در پنساکولا همراه با خواهرش بود که یک سال و نیم بزرگتر از او در ملاقات با دکتر جیم Krusling اطفال پزشک در بیمارستان است. این دو بلافاصله پس از ضربه آن را خاموش و شروع به دوستیابی.

"ما زندگی در لنگلی خیابان در صفحه اصلی موبایل و کار در قلب مقدس. ما فقط می خواهم شده است وجود دارد برای بیشتر از یک ماه و لیندا در حال حاضر دوستیابی دکتر جیم" Freret به یاد می آورد. "او زیبا به عنوان یک دکمه و او و آنها شروع به رفتن کمی."

رمانتیک تاریخ تبدیل به یک سرنوشت ساز هواپیما

در سپتامبر. 8, 1979, جیم Krusling برادر اد Krusling پرواز تک-موتور سسنا هواپیما از سین سیناتی اوهایو به پنساکولا به انتخاب کنید تا هیدن خواهر. چهار در حال برنامه ریزی یک سفر گشت و گذار در امتداد ساحل و برنامه ریزی برای پرواز به نیواورلئان و دوباره روز بعد.

اما به عنوان این هواپیما ساخت راه خود را به پایین باند چیزی نمی نشستن حق با Freret و او دلپذیر است.

"من به یاد داشته باشید taxiing کردن باند فرودگاه و با شنیدن سر و صدا از پروانه," او گفت:. "اما چیزی که من دریافت کردن هواپیما."

جنگ ویتنام: Pensacola مستند " بازگشت به چین, ساحل,' تواریخ جنگ ویتنام گشت و گذار باشگاه

روده احساس به پایان رسید تا صرفه جویی در زندگی خود. بعد هفت. 9 جستجو تلاش زمانی شروع شد که این هواپیما بود عقب افتاده در پرواز بازگشت به پنساکولا از نیواورلئان. گارد ساحلی خدمه جستجو 1,600 کیلومتر مربع در جنوب Mobile, آلاباما جایی که رادار نشان میدهد که این هواپیما ممکن است رفته اند, اما آن را هرگز در بر داشت.

"آنها به پایان رسید تا جنوب از ساحل و شروع به از دست دادن ارتفاع و در پایان فقط یک سقوط مانند یک خوک کمی دم" Freret گفت. "من می دانم که آنها باید شده اند بسیار می ترسم. واقعا من ناراحتی به فکر می کنم از آنچه در گذشته کمی از زمان بود چرا که آنها می دانستند که آنها دچار مشکل بودند. در حال حاضر پدر و مادرم از بین رفته اند و ما فقط به حال به زندگی با بسته شدن."

دستبند کمک می کند را بسته

اما کمی از بسته شدن در آمد در راه های غیر منتظره چند هفته پیش زمانی که Freret رفتن را از طریق برخی از خواهر او همه چیز است. او در بر داشت دستبند با بولینگ نام بر روی آن و شروع به انجام برخی از بررسی.

او ارسال شده یک عکس از دستبند در Facebook و دریافت نظرات از دوستان که گفت: آنها به خاطر لیندا هیدن پوشیدن آن اغلب. Freret سپس رسیده به یادبود سربازان ویتنام, صندوق, یک سازمان غیر انتفاعی اختصاص داده شده به خاطر سپردن کسانی که خدمت کرده است و جان در جنگ ویتنام و از طریق آنها قادر به تعیین که بولینگ بود و خانواده اش که در آن زندگی می کند در حال حاضر.

"من به یک مرد خوب و جوان (با VVMF) و او به من گفت که او را به من در ارتباط با خانواده است. این دختر است که در کالیفرنیا زندگی می کنند, او در مورد سن و سال من در اوایل دهه 60 یا بیشتر" Freret گفت. "او به آدرس من و بسته بندی آن را با یک جعبه کوچک و همه چیز را با یک نامه و ارسال آن را به او (سه) شنبه(ص) (پیش)."

هفته گذشته Freret دریافت نامه ای از بازی بولینگ دختر Marilee بولینگ Anker. او تشکر Freret برای رفتن به مشکل و برای ارسال او دستبند با نام پدر. او گفت که او آن را در یک قفسه در کنار یک عکس از او را در خانه اش.

"این خیلی افتضاح از دست دادن کسی که دوستش دارید, بدتر, هرگز واقعا می دانیم آنچه اتفاق افتاده است و یا اگر آنها می تواند به نوعی بازگشت" Anker نوشت. "من از دست پدرم هر روز. من می خواهم به فکر می کنم او در بهشت با لیندا و خود را فقیر پدر و مادر است."

در دیگر تاب, USS Oriskany — همان ناو هواپیمابر که از آن بولینگ در زمان خاموش در روز هواپیما را به ضرب گلوله کشته شد — بود غرق شده در سواحل Pensacola در مارس 2006. آن را تبدیل به هر دو بالا بین المللی شیرجه مقصد و زیر آب یادبود به هزاران نفر از جانبازان که در خدمت مشهور حامل است که در حال حاضر بزرگترین مرجانی مصنوعی.

Freret گفت: تجربه به او کمک کرد تا به دست آوردن بسته از دست دادن خود را در یک سقوط هواپیما شبیه به بازی بولینگ است.

"این همه بسیار لمس کردن به من," او گفت:. "که آن اتفاق افتاد سال بعد از ما از دست او و او باقی مانده بود هرگز یافت اما او بودند. و ما قادر به دریافت این دستبند به خانواده اش و امیدوارم کمک به آنها را با کمی از بسته شدن نیز هست."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب