شمعون قیمت قصد دارد به انتشار Top 10 ارائه لیست به زودی به NFL در ژنتیک از پدر

برایان ACHATZ Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:19 PM EDT 9 مه سال 2020شمعون قیمت ساخته شده است یک نام برای خود

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

شمعون قیمت ساخته شده است یک نام برای خود را به عنوان یکی از پنساکولا-منطقه ورزشکار در دبیرستان و در همبستگی نیز تبدیل به یکی از مناطق پرطرفدار ترین استخدام.

او در حال حاضر مصرف کردن و هیچ نشانه ای از پرواز با توقف در هر زمان به زودی.

با 18 پیشنهادات از مدارس که شامل اوکلاهما ایالتی میشیگان اوله از دست Virginia Tech غرب فلوریدا junior قصد دارد به انتشار خود را بالا 10 در آینده نزدیک. او را به عنوان یک سه ستاره و جذب توسط 247Sports.

"تا کنون هر یک از مدارس و در 10 صفحه در حال بررسی بر روی من سه تا چهار بار در روز" قیمت گفت. "مربیان می خواهید برای دیدن چگونه من انجام می دهند و چه نوع از تمرینات من انجام می دهند. آن را قطعا یک برکت و رحمت است. من کار می کرد و دعا سخت است برای رسیدن به این نقطه که من در هستم."

در حالی که قیمت از دست رفته نزدیک به نیمی از فصل سوم خود را با توجه به آسیب های او ساخته شده کلید اثرات در هر مرحله از بازی برای غرب فلوریدا.

6-پا 205 پوند ورزشکار گرفتار 18 عبور برای 292 متری بازگشت شش kickoffs برای 162 متری تا به حال سه touchdowns منحرف هفت می گذرد برداشت یکی رهگیری و بازگشت بهبود اشتباه 43 متری.

قیمت را تطبیق پذیری است دوم به هیچ کدام از برنامه هایی که ارائه داده اند او را در ترکیب برای جذب او در پنج موقعیت مختلف: گیرنده گسترده ای در حال اجرا به عقب گوشه بازگشت ایمنی و ورزشکار.

در واقع Ole Miss اصل استخدام او را به عنوان گوشه ای اما زمانی که شورشیان گسترده ای از گیرنده های مربی مشاهده قیمت مواد منفجره برجسته این پیشنهاد را بلافاصله تغییر قیمت به بازی هر دو طرف توپ.

با قیمت داشتن NFL کالیبر D. N. A, آن را همه حس می کند.

پدرش Mitchell قیمت, بازی های برگزار شده در NFL برای هشت فصل—شروع در سال 1990—برای Cincinnati Bengals.

میچل قیمت تمام آمریکا آهنگ ورزشکار در دبیرستان با یک شخصی بهترین 10.1-بار دوم در داش 100m.

او در کالج در SMU قبل از انتقال به Tulane.

واضح اپل نیست دور افتاده از درخت به عنوان شمعون قیمت اجرای یک 10.7 100 متر است و به وضوح در موقعیت بازی در یک قدرت 5 کنفرانس مدرسه.

به عنوان یک دانشجوی سال دوم او به رسمیت شناخته شده در تاریخ المپیک است که در رتبه بندی در سراسر کشور در 5 بالا در پرش طول با 22 ، او برنده یک منطقه ای مدال طلا در پرش طول به عنوان به خوبی به عنوان یک منطقه طلا در 400 متر با زمان 52 ثانیه.

او 3.2 معدل و گفت که یک دانش آموز است و نه اختیاری در خانواده اش.

بعد از آن سال او تاج به عنوان ترکیب چالش قهرمان در نایک افتتاح منطقه ای در نیواورلئان.

"پدر من همیشه می شکند من فیلم با من و من می آموزد چیزهایی که" قیمت گفت. "او می تواند یک بازی حتی قبل از آن شروع می شود. او یک مسیر بزرگ مرد بیش از حد و به من کمک کرد با من در حال اجرا فرم و مطبوع است. او مرا هدایت خارج از ورزش با مدیریت زمان است."

هر چند او یکی از سریع ترین ورزشکاران در اطراف قیمت می داند که همیشه وجود دارد اتاق را برای بهبود.

در طول زمان تغییر در روال قیمت ها به شدت متمرکز بر بهبود سرعت و انجام تمرینات وزن بدن به منظور افزایش قدرت خود را آموزش.

او صرف زمان کافی تماشای فیلم های مورد علاقه خود را NFL players: Christian McCaffery, خولیو جونز و Jalen رمزی.

او همچنین به تازگی در زمان بازدید مجازی به Virginia Tech.

"ما می دانستیم که او ویژه در زمین فوتبال در حالی که پیش" غرب فلوریدا سر مربی Rhett Summerford گفت. "اما او واقعا یک بچه بزرگ همه در اطراف. در حالی که آن را بسیار قابل توجه است که او قرار داده تا شماره او قرار می دهد و ارائه می دهد او می شود صادقانه آن را تعجب آور نیست به کسانی که دیده می شود به مقدار کاری که او قرار می دهد ،

برایان Achatz را می توان را می توان در رسید bachatz@pnj.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن