شش Escambia سرپرست نامزدهای حرکت رو به جلو برای بررسی هیئت مدیره

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:06 AM EDT Jul 17, 2020یک Escambia County سرپرست جستجو کمیته ان

توسط NEWSSALAM در 27 تیر 1399

یک Escambia County سرپرست جستجو کمیته انتخاب شده است و نیمی از متقاضیان برای ارسال به جلو به هیئت مدیره مدرسه.

بیش از چند هفته گذشته شهروندان یک کمیته مشورتی بوده و بررسی برنامه ها و صلاحیت 27 نفر اعمال می شود که به جای سرپرست مالکوم توماس زمانی که او بازنشسته در ماه نوامبر. این کمیته وظیفه بود با چیدن یک تعداد انگشت شماری از چشم انداز بالا برای ارسال به جلو به Escambia County, مدرسه, مدیره برای بررسی بیشتر.

هیئت مدیره مدرسه را مورد بحث لیست در یک کارگاه آموزشی جلسه دوشنبه و رای گیری که آیا برای تایید یا اصلاح لیست از داوطلبان در یک جلسه به طور منظم سه شنبه شب. این گروه از نیمه نهایی هیئت مدیره در نهایت حل و فصل در آن می توانید از هر یک از 27 نامزدها که اعمال می شود — خواسته خواهد شد که برای پاسخ به سوالات پنج سه در نوشتن و دو از طریق یک ویدیو کوتاه ارائه شده است.

بر اساس پاسخ های خود را هیئت مدیره دعوت خواهد شد برخی یا همه این گروه برای رسیدن به Escambia County برای فرد مصاحبه.

بیشتر: "من می تواند آموزش از راه دور, اما نه از یک تابوت': معلمان فشار برای بازگشایی با خیال راحت

بیشتر: Escambia مدارس ارائه 'سنتی' 'کنترل از راه دور' و 'مجازی' گزینه

بیشتر: شهروندان کمیته میدارد "top 10" نامزد جدید Escambia سرپرست

این اولین بار است که در تاریخ مدرن است که در این شهرستان تعیین خواهد شد و به جای انتخاب یک سرپرست. باریک اکثریت رای دهندگان تصویب تغییر در سال 2018 بسیاری از آنها تحت تأثیر این استدلال که باز کردن این کار جستجو اجازه می دهد Escambia County برای جذب بهترین نامزد از سراسر کشور است.

هنوز هم بسیاری از کاربران از شهروندان کمیته مشورتی ابراز پشتیبانی قوی برای حرکت رو به جلو در منطقه تنهاست داخلی نامزد کیت لئونارد.

"من نفرت را به احساس می کنم اگر کسی می رود در اینجا K-12 می شود درجه در (دانشگاه وست فلوریدا) با این نسخهها کار خستگی ناپذیر برای Escambia County School District که آنها نمی خواهد که حداقل این فرصت را به نشستن در مقابل از هیئت مدیره به بحث در مورد موقعیت سرپرست" گفت: عضو کمیته یوسف اسنایدر.

لئونارد پیشرفته به عنوان یکی دیگر از پنساکولا بومی و تعدادی دیگر از متقاضیان از درون فلوریدا.

در اینجا این است که این کمیته لیست نهایی به ترتیب تاریخ درخواست (تمام اطلاعات زندگی ارائه شده توسط متقاضیان):

  • مارکز استوارت - یک سال 1996 فارغ التحصیل از Woodham دبیرستان در Pensacola, استوارت در حال حاضر به عنوان دانشجوی سال اول آکادمی اصلی در فردریک داگلاس دبیرستان در آتلانتا. او دکترای خود را در آموزش و پرورش رهبری و سیاست تجزیه و تحلیل. استوارت نرم افزار اشاره می کند که او 20 سال تجربه به عنوان یک مربی در مدارس شهری و روستايی و او شده است یک معلم سواد مربی, دستیار مدیر, مدرسه, آموزش و پرورش متخصص و چرخش اصلی در مناطق پوشا, آلاباما, Missouri, میشیگان و گرجستان است.
  • ارل جانسون - جانسون در حال حاضر مدیر اجرایی و رهبری عملیات در Flagler County School District. او دکترای خود را در آموزش و پرورش رهبری است. جانسون دارای 22 سال تجربه در آموزش و پرورش از جمله نقش به عنوان یک اصل معاون و معلم است. جانسون اشاره کرد که در حالی که اصل Turie T. کوچک مدرسه ابتدایی — که در آن 94 درصد از دانش آموزان اقلیت بودند و 97 درصد در فقر زندگی می کردند — خود طرح های جمع آوری کمک مدرسه درجه از "د" به "ب" در یک سال.
  • کیت Rittel - Rittel به عنوان سرپرست این شهرستان پرووو (یوتا) مدرسه منطقه از سال 2012. او در حدود 36 سال در آموزش و پرورش از جمله آموزش و اداری تجربه در ایالت یوتا آمریکا و کانادا مدارس. Rittel دارای کارشناسی ارشد در اداره آموزش و پرورش. Rittel نوشت که در این دوره از هشت سال پیشرو, Provo, شهرستان, مدرسه, منطقه, یک منطقه در حدود 18,000 دانش آموزان, پیشرفت تحصیلی بهبود یافته در سراسر تقریبا تمام جمعیت و نرخ فارغ التحصیلی بهبود یافته است 20٪.
  • تیموتی اسمیت اسمیت است که در حال حاضر اجرایی منطقه مدیر دبیرستان از نارنجی مدارس عمومی کانتی سیستم در منطقه اورلاندو. او مدرک دکترای خود را در رهبری آموزشی کار کرده است و در اورنج کانتی سیستم مدرسه برای حدود 31 سال است. تجربه خود را شامل موقعیت به عنوان یک اصل معاون و معلم است. اسمیت نوشت: به عنوان یک اصل از زمستان در پارک دبیرستان او رهبری آن را به حال به عنوان رتبه فلوریدا شماره 35 top دبیرستان توسط U. s. اخبار و گزارش جهانی.
  • کیت لئونارد - تنها داخلی نامزد در این زمینه لئونارد در حال حاضر دستیار سرپرست منابع انسانی خدمات. یک اردوگاه ساکن لئونارد کار کرده است در Escambia County School District برای 34 سال در موقعیت به عنوان یک معلم ورزشی مربی و رئیس مذاکره. او دارای کارشناسی ارشد تربیت بدنی از دانشگاه وست فلوریدا. لئونارد ذکر شده برخی از دستاوردهای خود را به عنوان سازماندهی شروع معلم برنامه مشاوره و ساده فرآیندهای منابع انسانی برای منطقه 7,000 کارکنان.
  • وینسنت Cotter - Cotter است و از بنیانگذاران مدارس نمونه سازمان آموزشی شرکت مشاوره. او دارای درجه دکترا در رهبری آموزشی. Cotter خدمت به عنوان سرپرست برای مدت پنج سال به عنوان منطقه برنامه درسی استاد راهنما دستیار اصلی و یک معلم در طول 15 سال در پنسیلوانیا است. Cotter در حال حاضر ساکن در برادنتون فلوریدا و لیست برخی از دستاوردهای خود را به عنوان سرپرست به عنوان تقویت عملکرد مدرسه به 80-90 درصد در دولت ارزیابی تست.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب