شش زندانی در میلتون زندان مرده از coronavirus; 2,000 اصلاحات کارکنان ایالت

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 8:00 PM EDT مه 5 سال 2020حدود 2,300 اصلاحات کارگران را به حال خود قرنطین

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

حدود 2,300 اصلاحات کارگران را به حال خود قرنطینه و یا خود منزوی با توجه به پتانسیل قرار گرفتن در معرض COVID-19 وزارت اصلاحات وزیر علامت اینچ سه شنبه گفت.

اصلاحات کارگران "تا به حال به نشستن در 'زمان': "پس از پاسخ دادن به سوالات نشان داد که آنها می شده اند در معرض بسیار مسری رمان coronavirus Inch گفت.

"من می دانم که هر یک از آنها را می خواهید به تغییر بار خود را ارسال و یا مسئولیت به رفقای خود را. اما آنها به درستی دیدم بیشتر در معرض خطر قرار دادن آنها و ما زندانیان و مجرمین در معرض خطر با آمدن به کار" اینچ در بیانیه ای گفت: ارائه شده در این سرویس خبری از فلوریدا در روز سه شنبه.

Florida Department of Corrections مقامات آشکار نیست موضع کارگران اما گفت: "مهم", تعدادی از کارکنان کار در زندان است.

شش زندانی از بلک واتر رودخانه Correctional Facility یک میلتون زندان که توسط Geo Group Inc., اند و تا به امروز با توجه به کوروناویروس.

فلوریدا پلیس خیرخواه انجمن رهبران نگرانی که در حال حاضر در پایین سطح نیروی انسانی در زندانها خواهد بود تشدید کارگران که قرنطینه با توجه به کروناویروس که باعث بیماری تنفسی شناخته شده به عنوان COVID-19.

جیم Biardi که منجر به این اتحادیه دولت اصلاحات فصل گفت: برخی از اصلاحات کارگران در حال حاضر خواسته شده است برای کمک به در زندانهای دیگر است که می تواند دورتر از خوابگاه خود را. دیگران که خواسته شده است به خود قرنطینه هستند ترس از آوردن این ویروس در صفحه اصلی Biardi گفت.

"من شنیده ام از دو یا سه است که در یک گاراژ در خانه های خود را زیرا آنها می ترسند که اگر آنها به داخل خانه است که آنها در حال رفتن به خود را دریافت و کودکان بیمار" Biardi گفت: در مصاحبه روز شنبه.

اصلاحات گفته مقامات زندان نیست "تجربه هر گونه تخریب در عملیات امنیتی به عنوان یک نتیجه از کارکنان غیبت" اما این سازمان قصد دارد به آدرس "در مقیاس بزرگ افسر غیبت" باید از آنها رخ می دهد.

با توجه به گزارش منتشر شده توسط وزارت فلوریدا اصلاحات در شنبه 174 اصلاحات کارگران در سراسر کشور باید آزمایش مثبت برای COVID-19.

"FDC متعهد به ارائه تعداد آزمايش مثبت در کارکنان بخش است که در تماس با زندانی و یا مجرم جمعیت و انجام داده است از آغاز این تحول سلامت اورژانس" مقامات گفت.

اصلاحات مقامات حال حاضر به فاش کردن تعدادی از کارکنان که تحت تست متری استفاده شده است که به منظور تعيين ميزان آلودگی در بخش نیروی کار است.

"FDC کارکنان و اعضای عمومی و مورد نیاز نیست به گزارش معلق یا منفی نتایج آزمون" آژانس در بیانیه ای گفت.

در همان بیانیه مقامات نشان داد که داوطلبانه تست های انجام شده در مجموع 230 کارگران در Tomoka موسسه تادیبی و سامتر تادیبی نهاد. گروه گسترش آزمایش به صورت بدون علامت کارکنان در امکانات در پی COVID-19 شیوع است.

شش نفر از 230 کارگران که داوطلب دریافت نتایج مثبت مقامات گفت.

گرگ نوبورن های فلوریدا مدیر برای خانواده ها در برابر اجباری حداقل نامیده است در اصلاحات بخش به انتشار تعدادی از کارکنان که تست شده اند ایالت اجازه می دهد تا به دانستن میزان عفونت در میان زندان نیروی کار است.

"ما می دانیم که کشورهای دیگر در حال انتشار است که داده بنابراین به نظر نمی رسد به هر نوع خطر ایمنی یا خطر حفظ حریم خصوصی در انتشار فقط کارکنان تست اعداد" نوبورن گفت: در مصاحبه روز شنبه.

برخی از ایالت ها مانند پنسیلوانیا انتشار تعداد منفی و مثبت در انتظار نتایج آزمایش برای اصلاحات کارگران گفت: نوبورن که سازمان هل برای تغییرات در سیستم عدالت کیفری.

از سه شنبه 790 فلوریدا زندانیان باید تحت آزمایش COVID-19. نیمی از زندانیان که نتایج نهایی آزمایش مثبت اصلاحات اعلام کرد. این تست مثبت رای در میان زندانیان افزایش یافته است 5 درصد از ماه آوریل 29, با توجه به داده های ارائه شده توسط گروه.

درصد مثبت نتایج آزمون میان زندانیان بسیار بالاتر از جمعیت عمومی است. با توجه به روز سه شنبه گزارش فلوریدا وزارت بهداشت 465,691 مردم ایالت تست شده برای COVID-19. هشت درصد از آزمون — 37,439 — مثبت بودند COVID-19 این گزارش گفت:.

تعداد آلوده زندانیان شامل هفت زندانی که در اثر عوارض مربوط به COVID-19, اصلاحات, مقامات گفت. مرگ شامل شش زندانی از بلک واتر رودخانه Correctional Facility یک Northwest Florida, زندان, عمل, جغرافیایی, گروه, Inc. این تاسیسات که در آن هفتم زندانی که جان قرار بود اعلام نشده توسط دولت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن