شش چیز شما نیاز به دانستن در مورد سانتا رزا شهرستان آینده بودجه مذاکرات

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:43 PM EDT Jun 15, 2020در میان همه گیر جهانی است که ایجاد تحول اقتصاد

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

در میان همه گیر جهانی است که ایجاد تحول اقتصادی در سراسر کشور, سانتا رزا شهرستان دیدار خواهد کرد سه شنبه به بحث بودجه خود را برای سال مالی آینده.

این بودجه به احتمال زیاد خواهد شد نگاه بسیار متفاوت از بودجه سال گذشته که توسط آمار مالیات بر ملک و گردشگری درآمدهای مالیاتی است که در تمام زمان بالا برای سال مالی جاری.

"به دلیل همه گیر ما درآمد پیش بینی شده به پایین و پایین نمی ره" گفت: شهرستان مدیر دن Schebler در مصاحبه با مجله اخبار هفته گذشته است. "اما درخواست بودجه (که در ماه فوریه آغاز شد و قبل از همه گیر) واقعا منعکس کننده که. بنابراین ما باید درخواست های بیشتر از ما درآمد."

2019: سانتا رزا املاک شهرستان درآمدهای مالیاتی در تمام زمان بالا. در اینجا آنچه که به معنی

سال مالی جاری بودجه است در $178,126,853 و شامل $1 برد برای شهرستان همه کارکنان و همچنین افزایش قابل توجهی به دفتر کلانتر به بودجه. هر چند در این شهرستان نیست و در عین حال باید آمار و ارقام دقیق برای آنچه در آینده بودجه مالی سال را مانند کارکنان شروع به نگاه در درخواست ها و راه ها را به جای بخش های مختلف نیاز دارد. آینده سال مالی شروع Oct. 1 در سال 2020 به پایان می رسد و هفت. 30, 2021.

شهرستان کمیسیون را به طور رسمی تصویب بودجه هفت. 29 پس از یک سری جلسات عمومی است. اولین کارگاه عمومی برگزار خواهد شد و در ساعت 2 بعد از ظهر روز سه شنبه در شهرستان boardroom در 6495 کارولین سنت در میلتون.

در اینجا شش چیز شما باید بدانید در مورد بودجه این سال را به عنوان فرایند آغاز می شود:

1. شهرستان است در $9 میلیون 'بودجه'

با وجود کثیرالانتشار شایعات در رسانه های اجتماعی در هفته گذشته سانتا رزا شهرستان است دچار کسری بودجه — هنوز.

از "کسری بودجه" اشاره به این واقعیت است که بخش' درخواست بودجه که آنها شروع درخواست در ماه های فوریه و مارس قبل از همه گیر راه اندازی اقتصاد به رکود هستند 9 میلیون دلار بیشتر از شهرستان انتظار می رود درآمد. اگر شهرستان به تصویب تمام درخواست بودجه بدون محدودیت و یا توجه به درآمد مورد انتظار این شهرستان خواهد تجربه یک کسری بودجه در سال مالی 2020-2021.

اما که نمی خواهد در این مورد.

وجود دارد برخی از هزینه های است که این شهرستان را کنترل نمی گوید Jayne نیکولز مدیر دفتر مدیریت و بودجه. به جای آن خواهد بود به دنبال کاهش آن می تواند به کاهش اختلاف بین درخواست بودجه و انتظار می رود درآمد.

"کلانتر افزایش بودجه خود را توسط $3.4 میلیون (شهرستان) عملیات به طور کلی با افزایش 1.1 میلیون دلار" توضیح نیکولز. "ما همچنین به خدمات بدهی های ما برای دادگاه است که 2.5 میلیون. و همچنین ما تا به حال سلامت و بیمه حوادث که رفت تا در مورد $700,000. به علاوه ما تا به حال به عامل از دست دادن درآمد است که ما انتظار داریم این سال است."

2. این شهرستان می تواند صرفه جویی در پول کمک های مالی موقعیت های جدید نیست, تصویب سرمایه درخواست

برای کمک به تعادل بودجه شهرستان است که به دنبال در چیزهایی مانند مداخله دپارتمان درخواست برای وسایل نقلیه جدید کامیون کمپرسی تجهیزات برای کارهای عمومی و دیگر سرمایه نیاز دارد.

آن را نیز در نظر بگیرند نه بودجه مواضع آن را در حال حاضر تایید شده برای ایجاد — مثل ساحل مدیر موقعیت و تاثیر هزینه های هماهنگ کننده ،

"از آنجا که از تاثیر هزینه (دعوی) ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد وجود دارد. و از آنجا که ما توسعه گردشگری مالیات بر درآمد پایین است 78% برای ماه مارس ما فقط لازم نیست که پول برای آن موقعیت حتی اگر آنها در حال تصویب" Schebler گفت. "من نه پر کردن (آنها را) از آنجا که ما لازم نیست که به پرداخت پول برای آنها."

3. درآمد از دولت انتظار می رود به طور قابل توجهی کمتر از سال گذشته

دولت مالیات بر فروش درآمد به تنهایی پیش بینی شده است به پایین حداقل 10 درصد با توجه به همه گیر که ترجمه را به هر نقطه بین $350,000 به دلار 500.000 در از دست دادن بودجه برای شهرستان با توجه به Schebler. دولت نمی خواهد از انتشار رسمی خود را تخمین می زند تا جولای.

دیگر منابع درآمد ارائه شده توسط دولت است که به این شهرستان را به طور کلی بودجه صندوق را حدود 2 میلیون دلار توسط کارکنان تخمین می زند.

4. شهرستان ممکن است قادر به تایید کلانتر, افزایش بودجه درخواست

سانتا رزا شهرستان کلانتر دفتر است که در شهرستان بخش بزرگترین و بزرگترین تکه از بودجه سالانه درخواست کرده است $3.4 میلیون افزایش بودجه در این سال به صندوق جدید اتومبیل های گشت و جدید نمایندگان. Schebler گفت که او برنامه ریزی به توصیه هیئت شهرستان در کمیسیون به تصویب افزایش به سادگی از آنجا که آنها مجبور به پرداخت پول برای آن.

بودجه برای این سال مالی: SRSO را 2020 بودجه شامل پول بیشتر برای معاونان مدرسه ایمنی وسایل نقلیه و حقوق و دستمزد را افزایش می دهد

کلانتر دفتر داده شد $51.3 میلیون بودجه برای سال مالی جاری یک 5.3 میلیون دلار افزایش از سال قبل است. با 452 کارکنان آن باقی مانده شهرستان را بزرگترین بخش.

5. کارکنان می گوید: با وجود کاهش بودجه آن را ادامه خواهد داد به ارائه خدمات به طور منظم

با وجود کمبود بودجه, Schebler گفت: این شهرستان ادامه خواهد داد و ارائه خدمات به طور منظم مانند جاده سنگ فرش پارک نگهداری و امنیت عمومی.

"به عنوان یک ساکن سانتا رزا County, این بودجه را حفظ سطح خدمات است که ما ایجاد کرده اند. ... پارک خواهد بود, باز, دستشویی ها و مراکز اجتماعی خواهد شد تمیز و در دسترس برای اجاره," او گفت:. "کلانتر باید به همان تعداد از افسران و همان تعداد اتومبیل های گشت در خارج وجود دارد در جاده ها است. مدرسه منطقه را صندوق منابع مدرسه افسران کسانی که در مدارس ما. ... جاده ها و پل بخش خواهد شد که این بودجه برای روکش جاده ها.

"ما همچنان به عملکرد و خدمت عمومی مدیریت اضطراری و ایمنی عمومی و اعزام خواهد شد بودجه به سطوح مورد نیاز به طوری که ما کاملا کاربردی 911 مرکز اعزام," او اضافه شده است.

6. این شهرستان دارای حدود 19 میلیون دلار را کنار بگذارند برای فاجعه بودجه فقط در مورد'

با فعال فصل طوفان در حال حاضر در نوسان کامل این شهرستان دارای 19 میلیون دلار را کنار بگذارند در یک صندوق ویژه فقط برای امداد رسانی در مورد این منطقه است که توسط طوفان و یا دیگر بلایای طبیعی.

پول می تواند از طریق شهرستان از طریق فوری روز پس از زیادی آب و هوا رویداد تا زمانی که دولت فدرال و بودجه شروع به از طریق آمده است.

"این فقط یک قطره در سطل اگر شما یک طوفان مایکل" Schebler گفت. "شهرستان خلیج مثلا صرف 200 میلیون دلار در بهبودی از آن اگر چه بسیاری از که می آید در بازپرداخت از دولت فدرال است. اما ما چیزی است که کمک خواهد کرد که ما برای اولین بار چند روز یا 72 ساعت شاید حتی هفت روز اول پس از طوفان. اگر ما آمار در این سال ما حداقل باید که بودجه خود را کنار بگذارند."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن