دود از پنج مایل باتلاق آتش نیروهای I-10 بسته شدن یک شبه, سه گزارش خرابی

از کارکنان گزارش انتشار: 10:20 AM EDT مارس 16 سال 2020بخشی از بزرگراه بین ایالتی 10 در سانتا رزا شهرستان بسته

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

بخشی از بزرگراه بین ایالتی 10 در سانتا رزا شهرستان بسته شد برای حدود سه ساعت اولیه روز شنبه پس از دود از پنج مایل باتلاق آتش ایجاد شده, خطرناک, شرایط رانندگی.

من-10 بسته شد بین خروجی 22 و 31 از فقط قبل از 2 صبح تا حدود 5 صبح به عنوان فلوریدا گشت بزرگراه در پاسخ به سه تصادفات که شامل وسایل نقلیه متعدد از جمله یکی خراب است که در آن یک تریلر تراکتور برخورد با اتومبیل های مختلف.

وجود دارد هیچ جدی یا تهدید کننده زندگی آسیب های گزارش شده در هر یک از تصادفات است.

آسیب: پنج مایل باتلاق آتش: شهرستان برآورد $1.9 میلیون نفر در آسیب سرنشینان جلو و عقب به عنوان آتش آرام پایین

آتش هزینه: که جای پای این $900,000 لایحه برای پنج مایل باتلاق آتش و هرست امام جواد آتش ؟

کسب و کار بیان کرد: در شرق تپه عسل خانه زنبور از دست می دهد هزاران نفر از پوند عسل با توجه به پنج مایل باتلاق آتش

"وجود دارد گزارش دودی شرایط و ما بسته به جاده پایین برای یک دوره بسیار کوتاه از زمان, اما همانطور که در حال حاضر آن را به عقب باز و ترافیک روان است" گفت: FHP سخنگوی سرهنگ رابرت کانن مدت کوتاهی قبل از ساعت 9 صبح

رانندگان که در برخورد با دود در جاده ها باید درمان آن را مانند مه و به نوبه خود به پایین-پرتو چراغهای جلو. اگر شرایط بدتر رانندگان باید جلو و با خیال راحت از جاده خارج و به نوبه خود به خطر چراغ در حالی که انتظار برای دید را بهبود بخشد.

همانطور که از شنبه, پنج مایل باتلاق آتش سوزی که در حدود 97% موجود بود و سوخته 2,215 هکتار در شهرستان سانتا رزا. یکی دیگر از آتش سوزی در Escambia County, این هرست امام جواد آتش بود 1,191 هکتار و 98% موجود است.

آتش نشانان در حال شنبه شد و در ادامه به نظارت و گشت زنی در هر دو آتش سوزی برای هر گونه باقی مانده نقاط داغ.

خدمات جنگل هشدار داد که ساکنان ممکن است شاهد چه چیزی شناخته شده به عنوان reburn به عنوان درختان بودند که تحت تاثیر آتش اما نه به طور کامل سوخته را رها باقی مانده خود برگ و سوزن به عنوان آنها خود را آغاز فرایند بازیابی. این سوزن و برگ می تواند زمین در طولانی نقاط داغ است که به خوبی در داخل خطوط آتش و شعله ور.

خدمه بوده است تصفیوی نقاط داغ در 50 فوت از خط آتش برای چند روز پس از هر reburn است که انتظار می رود در برخواهد داشت حداقل خطر برای مهار اما می تواند ایجاد دود در برخی از مناطق.

هر دو Escambia و سانتا رزا شهرستانهای تحت رایت ممنوع و فلوریدا خدمات جنگل است نه صدور رایت مجوز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب