بنابراین آماده برای باز کردن دوباره': Pensacola میله دنده تا برای بازگشایی جمعه پس از 11 هفته shutdown

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:07 PM EDT Jun 3, 2020رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' غیر منتظره اعلام

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' غیر منتظره اعلام روز شنبه که میله می تواند بازگشایی در بسیاری از فلوریدا روز جمعه فرستاده Pensacola صاحبان نوار به یک شور هیجان زده برای شروع آماده سازی برای مشتریان تشنه دوباره.

فرماندار اعلام کرد در یک کنفرانس مطبوعاتی در اورلاندو در موقع ناهار جمعه. شروع جمعه میله همراه با فیلم, تئاتر, سالن کنسرت و کاباره ها می تواند بازگشایی در 50 درصد ظرفیت در داخل و 100% ظرفیت خارج تا زمانی که آنها همچنان به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل. آنها بسته شده است از اواسط ماه مارس.

"من هیجان زده ؟ شوخی می کنی ؟ " گفت: نیک Zangari صاحب بدلندز کنار جاده ای بار در Palafox خیابان در مرکز شهر Pensacola. "من در حال حاضر در روند ساخت مطمئن شوید که من می تواند بازگشایی در 12:01 صبح (جمعه) سکته مغزی از نیمه شب. آن بوده است 11 full هفته و من تماشا رستوران تبدیل به میله های زندان برای پنج هفته است که نفرت انگیز است."

اطلاعیه: فلوریدا, کافه کاباره ها, فیلم تئاتر, سالن کنسرت می تواند بازگشایی جمعه در 50 درصد ظرفیت

کارخانه های لبنی: Pensacola کارخانه های لبنی پیدا کردن راه هایی برای بازگشایی بسیاری از سرخوردگی در عدم وضوح از دولت

نوار باز می شود: Azalea کوکتل سالن Pensacola قدیمی ترین مشروب نوار بازگشایی تحت مجوز رستوران

رستوران با میله داخل شده اند مجاز به بازگشایی با محدودیت ها و کارخانه های لبنی باید به آرامی شروع به بازگشایی به عنوان طولانی به عنوان آنها در خدمت مواد غذایی در محل. اما بارها شده اند از مطالعه حذف از مرحله به مرحله بازگشایی طرح تا به حال است.

"ما با داشتن یک حزب به عنوان به زودی به عنوان من OK برای باز کردن" Zangari گفت: در بعد از ظهر چهارشنبه و اضافه کرد که او تا به حال داده شده است جهت هنوز در مورد اینکه آیا وجود دارد یک زمان خاص است که بارها اجازه داده شد به بازگشایی جمعه. کافه ها و کاباره ها مجبور شدند به نزدیک 5 بعد از ظهر 17 مارس در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus.

اریک هال که صاحب Spahr Brewing Co. در غرب, Fairfield, درایو, گفت که او نیز تا به حال شنیده ام در مورد آنچه در زمان او بود اجازه بازگشایی اما فرض کرد و امیدوار شد 12:01 صبح جمعه. هنوز سالن گفت: "از آنجا که او نمی باید هر گونه پیشرفته اطلاع از فرماندار اعلام او نمی تواند آماده برای عادی جمعیت جمعه.

"ما تا به حال صفر تمایل به زمانی که ما می خواهم که قادر به بازگشایی پس از آن چیزی است که ما قادر به نوع طرح ، ما دقیقا نمی کامل سهام آبجو در حال حاضر," او گفت:. "اما بدیهی است که ما در حال برطرف شده است. این چیزی است که مانند 80 روز پس از آن قطعا کمی از اخبار خوب است. ما خوشحال می شود قادر به افراد در اینجا و عامل دوباره."

کتی گرت که صاحب Old Hickory ویسکی بار در Palafox گفت: اولین کلمه از دهان او هنگامی که او شنیده می شود این خبر در روز چهارشنبه شد "در نهایت." او گفت: او نا امید شده بود که این بار صنعت شده بود "خاص" از این مرحله به مرحله بازگشایی طرح در حالی که در رستوران بودند مجاز به بازگشایی شد اما به دنبال به جلو به استقبال مشتریان دوباره بدون در نظر گرفتن.

"ما بسته شده است, برای, من حدس می زنم آن شده است تقریبا سه سال در حال حاضر, بنابراین ما هستند بنابراین آماده برای باز کردن دوباره" او گفت:, و اضافه کرد که پیر درخت گردوی امریکایی را بازگشایی در ساعت 2 بعد از ظهر جمعه.

گرت همچنین دارای کندی یک دهه 1960 با مضمون نوار کوکتل با منوی غذایی است که قادر به بازگشایی زمانی که رستوران داده شد چراغ سبز ماه گذشته.

Pensacola شهردار Grover رابینسون گفت: گالری عکس شب است هنوز تعطیل این ماه و به اعتقاد او برگزار شد برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد جمعه شب در خیابان جشنواره در ماه اوت است.

DeSantis' اعلام روز شنبه اعمال نمی شود به Miami-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان شده اند که آمار بسیار سخت توسط COVID-19. تحت مرحله دوم بازگشایی فروشگاه های خرده فروشی همچنین می توانید به ظرفیت کامل

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن