روانشناسی اجتماعی (Ph. D. student سهام تحقیقات اساسی جهانی درآمد

کاترین توماس اجتماعی روانشناسی دکتری دانشجو و محقق در مرکز فقر و نابرابری در مورد سیاست ها و نظرات در اطراف اس

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

کاترین توماس اجتماعی روانشناسی دکتری دانشجو و محقق در مرکز فقر و نابرابری در مورد سیاست ها و نظرات در اطراف اساسی جهانی درآمد (UBI) روز پنج شنبه در یک رویداد مجازی میزبانی هاس مرکز برای خدمات عمومی.

UBI خواهد تضمین پرداخت های دولت به شهروندان بدون در نظر گرفتن درآمد خود و بدون یک کار مورد نیاز است. UBI به دست آورده شهرت ملی رسید در ماه های اخیر در بخشی به نامزد سابق ریاست جمهوری اندرو یانگ. مرکزی شعار یانگ کمپین پلت فرم برای نامزدی حزب دموکرات بود "آزادی سود سهام" که هر آمریکایی بالغ را دریافت 1000 $در ماه است.

توماس توصیف تغییر روایت اطراف رفاه در ایالات متحده آمریکا به عنوان یک کلید برای کاهش همراه ننگ. او در تقابل با برنامه های از قبیل کمک های موقت به خانواده های نیازمند (TANF) — فراهم می کند که کمک نقدی به خانواده های نیازمند — با سیاست های مانند به دست آورده اعتبار مالیات بر درآمد (EITC) فراهم می کند که یک اعتبار مالیاتی قابل استرداد کم به متوسط درآمد افراد است.

"هر دو [از این برنامه ها] باید کاملا متفاوت ارزش در جامعه ما," او گفت:. "دعوت مردم 'نیازمندان' یا "درمانده" و یا قرار دادن تنبیهی و پدرسالارانه اقدامات در بالای سیاست به عنوان آنها را با رفاه و یا TANF برنامه بسیار stigmatizing. اما با یک برنامه مانند EITC است که فقط بر اساس درآمد شما, شما لازم نیست به هر گونه تست مواد مخدر. شما لازم نیست که گزارش به مردم است. ... که بسیار کمتر stigmatizing هر چند دوباره آن را گرفتن پول نقد به دست افراد کم درآمد است."

توماس که کار شامل پژوهش در مورد UBI سیاست تقابل رفاه نگرش محافظه کاران و لیبرال ها.

"در امریکا حق دارد به اقدامات تنبیهی متصل به این سیاست ها: محدوده زمانی آزمون های مواد مخدر گزارش اجباری, رفاه, کار, برنامه," او گفت:. "چپ واقعا دوست دارد به پدرسالارانه برنامه پس از یک شغل تضمین کار آموزش سواد مالی."

UBI از سوی دیگر اجتناب از مشکلات مرتبط با هر یک از این روش و به جای آن اجازه می دهد تا افراد توانایی استفاده از کمک های آنها از دولت دریافت در راه آنها خیال مفید با توجه به توماس.

"چیزی که در مورد UBI که واقعا خوب است," او گفت:, "این است که نه سرزنش مردم خود را از فقر و از آن گفت:" شما نیست تقصیر خود فقر است.' آن را نیز به آنها می دهد ، آن اذعان عوامل ساختاری است که باعث فقر و نیز اذعان دارد که مردم آژانس و آنها مسئول هستند و صالح و می دانم آنچه آنها نیاز دارند."

توماس تحقیقات نشان داده بالا پشتیبانی — حدود 85% — برای ایده UBI در میان لیبرال ها. UBI بسیار کمتر محبوب با محافظه کاران حتی اگر سیاست های چنین به عنوان یک منفی مالیات بر درآمد که به طور خودکار به ارائه پول به افراد کم درآمد شده اند و در طول تاریخ با پشتیبانی نفوذ محافظه کاران مانند میلتون فریدمن اقتصاددان و رئیس جمهور سابق ریچارد نیکسون. در سمت راست در حال حاضر اصلی حمایت از UBI برنامه های سیاسی دانشمند چارلز موری که معتقد است که دولت باید از بین بردن همه اشکال دیگر از رفاه و پشتیبانی و جایگزینی آن با یک تک پایه درآمد پرداخت.

محافظه کاران پس از آن که "سرزنش [افراد کم درآمد] برای شکست که به ناچار نتیجه" توماس استدلال کرد.

همه گیر آورده این موضوع از درآمد تضمین شده به خط مقدم. در میان رکود اقتصادی و نرخ بالای بیکاری رای کنگره به تصویب Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند (مراقبت در عمل) با حمایت هر دو حزب. این قانون ارائه محرک چک تا 1200 دلار برای هر کس با درآمد کمتر از یک مقدار مشخصی.

"[محرک چک] تا به حال مغلوب ساختن پیشی جستن نام آنها [برنامه] منجر شد توسط میچ مک کانل" توماس گفت. "آن را رهبری محافظه کاران بنابراین ما باید ببینیم این است که رفتن به تغییر محافظه کار حمایت و یا اگر این است که واقعا به لحظه ای که در آن ما می توانیم هر دو حزب جنبش در این است."

توماس و همکاران او اما متوجه شد که دریافت محرک چک ساخته شده تفاوت به کسی حمایت UBI.

"من فکر می کنم که این فقط یک نمونه از حزبی قطبش که در آن محافظه کاران آن را دیدم به عنوان یک سیاست لیبرال به هر حال" او گفت:. "شما را دیدم جالب این تقسیم که در آن بیشتر به شما می دانستم که در مورد مراقبت عمل محرک پرداخت بیشتر لیبرال ها آن را دوست داشت و کمتر محافظه کاران آن را دوست داشت, بنابراین من فکر می کنم آنها در معرض رسانه های مختلف."

تحقیقات خود را پیدا نکرد که افرادی که شخصا از نظر مالی نهفته این بیماری همه گیر مانند از دست دادن شغل یا داشتن ساعت قطع شد به احتمال زیاد به حمایت از UBI.

"من فکر می کنم آن است که یک همدلی-ساختمان لحظه و آن لحظه برای ما تغییر روایت در سراسر چرا مردم تجربه نیاز مالی و نوع پشتیبانی که مفید این نوع حمایت است که آنها می خواهند برای خود و برای دیگر مردم," او گفت:. "من فکر می کنم مردم در حال دیدن آن را در یک راه عملی تر."

توماس معتقد است که این تغییر از دیدگاه مهم در افزایش پشتیبانی از UBI سیاست توصیف تفاوت بین لیبرال ها و محافظه کاران در چگونه آنها را مشاهده دولتی کمک. لیبرالها او استدلال سعی کنید برای متقاعد کردن محافظه کاران که فقر ناشی از عوامل موقعیتی و نه فردی کاستی.

"آنها می خواهند آنها را به فکر کردن افراد به عنوان مقصر و شروع به فکر کردن در مورد سازه در گسل" توماس گفت: اگر او فکر نمی کند که یک نگرش واقع بینانه.

"چه ما در حال تلاش برای انجام به جای تلاش برای تغییر آنها را به فکر می کنم در مورد سازه در مقابل فردی مجرمیت برای تغییر که آیا آنها دیدن فردی آژانس به عنوان مثبت یا منفی," او اضافه شده است.

در آزمایش های خود هنگامی که از مردم خواسته می شود که برای توصیف نوعی گیرنده از پایه درآمد بالا توصیف آنها استفاده شده است "تنبل." دیگر صفت مشترک هستند "unmotivated" "غیر اخلاقی" و "بی دقتی."

"بنابراین ما در حال تلاش برای تغییر آن به مثبت منش," توماس گفت. "ما در بر داشت ما قبل از فریم مطالعات که ممکن است. شما می توانید آنها را تلنگر به گفته آنها فقط زحمتکش آنها قادر به آنها تحصیل کرده (و یا گرفتن خود را تحصیل کرده)."

"وجود دارد که راه شما هنوز هم می توانید آنها را فکر می کنم در مورد فردی اما فقط فکر می کنم در مورد آنها بیشتر مثبت," او اضافه شده است.

او معتقد است که تاکید بر این که دولت توانایی حمایت از فردی آژانس منجر خواهد شد بیشتر اصولگرایان برای حمایت از برنامه های UBI و تغییر دیدگاه های خود در مورد دریافت کنندگان کمک های اولیه.

توماس در پاسخ به سوال در مورد چگونه یک ملی UBI برنامه خواهد گذارد. برخی تخمین می زنند که اجرای این برنامه می تواند هزینه حدود 3 تریلیون دلار.

"اگر شما نمی حساب برای هر یک از دیگر مزایای — اثرات آن می تواند در حوزه های دیگر مانند پلیس و مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش نیروی کار آمادگی — سپس آن را هزینه باور نکردنی مجموع," او گفت:. "شکی وجود ندارد که این امر افزایش مالیات است. من فکر می کنم ما باید حسابداری برای کسانی که مزایای هزینه نهایی. من فکر می کنم ما نیست بزرگ در آن است. من فکر می کنم که به دلیل سیاسی ما چرخه آنقدر کوتاه آن واقعا نیاز به یک دیدگاه بلند مدت."

توماس همچنین در مورد نگرانی در مورد اینکه آیا کارفرمایان استفاده می UBI به عنوان بهانه ای برای ارائه کمتری مزایای.

"من فکر می کنم آنها می تواند با استفاده از آن به عنوان بهانه ای," او گفت:, و اضافه کرد که این مشکل پرسش در مورد نقش کار می کنند.

"مردم اغلب تلافی که به مردم درآمد اولیه را غارت مردم از برخی از کرامت آنها باید از طریق کار," او گفت:. "اما حقیقت این است که کار در فرفره اقتصاد و داشتن منافع و تحت درمان با احترام توسط کارفرمایان است که در واقع به مردم عزت. من نمی دانم اگر ما نیاز به مبارزه برای شرکت ها ما را به کار در شغل های بد."

تماس با سوفی ریگان در sregan20 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن