اجتماعی دور, بال طلا: چگونه نیروی دریایی تجلیل هوانورد نیروی دریایی در طول COVID-19

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا در 25 مه سال 2020هفت نفر از نیروی دریایی ای

توسط NEWSSALAM در 5 خرداد 1399

هفت نفر از نیروی دریایی ایالات متحده را HT-18 اسکادران در NAS سفیداب درست کردم بال خود را از طلا هفته گذشته در یک جامعه دور مراسم با چند شرکت کنندگان — گریه به دور از تجمل و شرایطی که معمولا همراه با یکی از هوانوردی نیروی دریایی ترین زمان افتخار سنت.

جدید هوانورد شد "بالدار" یا یک همسر و یا یک دوست نزدیک در هوای آزاد, مراسم, مفهوم, چگونه نظامی است که نیاز به انطباق با همه گیر احتیاطی به عنوان آن را همچنان به آموزش نسل بعدی warfighters.

"این ترکیبی از ناامیدی است که خانواده خود را نمی تواند در اینجا, اما آنها خیلی هم درک پیام از رئیس در مورد چقدر مهم است برای آنها را به اجرای ماموریت خود و قادر به انجام این کار ما باید برای محافظت از نیرو و حفظ و اجتماعی فاصله گفت:" جاستین "Tinkles" کاب اجرایی از HT-18 اسکادران.

بال طلا: 35,000 هفتم هوانورد دوخته با بال طلا در Whiting زمینه

بال طلا مراسم در Whiting سیگنال های دریایی هوانورد رسمی اتمام پایه هلیکوپتر آموزش و ورودی خود را به "محدودیت نیروی دریایی هوانورد" قلمرو.

هفت که فارغ التحصیل شنبه خواهد رفت بر روی قطار در هواپیما در جکسون ویل ویرجینیا سن دیگو و اسپانیا به عنوان آنها همچنان خود را در نیروی دریایی استخدام.

NAS Whiting زمینه اجرا کرده است چند دقیق اقدامات ایمنی در پی COVID-19 همه گیر از جمله اجباری متوسط نمایش برای همه کسانی که دیسک های بر پایه و سخت اجتماعی فاصله دستورالعمل. همه از هوانوردان در روز پنج شنبه در این مراسم عینک ماسک با پرواز مناسب و با فاصله شش فوت از هم جدا از یکدیگر است.

NAS Whiting زمینه در حال حاضر هیچ تایید موارد COVID-19.

75 سال قوی: Whiting زمینه علائم 75 سال از کمک به نیروی دریایی هوانورد افزایش می یابد

پرچمدار لوکاس Zalar یک 2014 فارغ التحصیل از فارس نسیم دبیرستان یکی از هفت که بال خود را در روز پنج شنبه. 24 ساله بود و بالدار با Kristyn Zalar همچنین یک 2014 فارغ التحصیل از فارس نسیم ،

Zalar گفت: او نا امید شده بود و نمی توانستم حضور در این مراسم بود اما به دنبال به جلو به یک جامعه دور جشن پس از آن.

"این فقط یک وضعیت جالب است که همه ما در حال حاضر, اما وقتی که می آید به چالش شما باید برای انطباق و غلبه بر گفت:" لوکاس Zalar که گفت آن را گرفته او حدود دو سال برای دریافت از طریق آموزش پرواز اولیه در Whiting. "این فقط یکی از راه های نیروی دریایی اجازه داده است ما را به جشن و هنوز شناخت ما بال. آن است که آنچه در آن است."

این Zalars حرکت خواهد کرد به ویرجینیا در ماه ژوئن که در آن لوکاس Zalar آموزش در MH-60S هلیکوپتر.

"این فقط یک زمان عجیب و غریب اما, آموزش خلبانان یک ضرورت برای ماموریت نظامی" او گفت:. "ما باید قادر به نگه داشتن آنها را به رفتن و ادامه آموزش ما. من قصد دارم به دست Pensacola, ما هر دو خواهد شد اما ما قادر خواهید بود برای بازدید می آیند."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب