همبستگی یا فتنه?

Ahmaud Aubery جورج فلوید تونی McDade, Breonna تیلور و بسیاری دیگر به قتل رسیده اند توسط پلیس برای رنگ پوست خود

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

Ahmaud Aubery جورج فلوید تونی McDade, Breonna تیلور و بسیاری دیگر به قتل رسیده اند توسط پلیس برای رنگ پوست خود را. میراث برده داری و تبعیض نژادی همچنان ریشه در "سرزمین آزادی" که در آن مردم بی گناه مبارزه تحت سنگین زنجیره ای از تبعیض سیستماتیک. نژادپرستی یک مسئله اساسی در این کشور و زندگی مهم است ،

در طول این زمان از آشفتگی و اساتید وظیفه دارند برای نشان دادن حساسیت و همدلی نسبت به دانش آموزان است. به عنوان یک alumna از این دانشگاه من ستایش استادان که باید فعالانه تنظیم تحصیلی مورد نیاز با گسترش مهلت waiving حضور و غیاب و یا حتی لغو امتحانات. من حتی نمی تواند تظاهر به طور کامل درک این واقعه به عنوان یک زن آمریکایی. آنچه من می دانم این است که جامعه را جریحه دار است و نیاز به زمان برای سوگواری بی عدالتی تحمیل خود به مردم است.

چه خوب است اذیت و آزار استنفورد اساتید و آموزش تیم های چون آنها حاضر به تسلیم به تمام خواسته های دانشگاهی با توجه به بحران اخیر است. علاوه بر این در حالی که برخی از دانش آموزان درخواست تسهیلات برای حمایت از دانش آموزان آسیب دیده, دیگران ظاهر شده اند به اعمال نفوذ آشفتگی های اخیر برای بیشتر خود, خدمت, دلایل.

در چند هفته گذشته استنفورد دانش آموزان وارد یک اکسل از استادان و پاسخ خود را به سهولت تکالیف دانشگاهی درجه بندی سیاست ها و امتحانات. استادان تاریخ هستند به عنوان "مثبت" "خنثی" و یا "منفی" با توجه به نظرات دانشجويان در مورد ارزیابی خود در پاسخ به این درخواست.

این موضوع را با این گسترده است که آن را برابر با امتیاز کامل به مطالبات دانشجویان (به عنوان مثال ساخت باقی مانده امتحانات و تکالیف اختیاری) به عنوان "مثبت" و هر چیزی کمتر (به عنوان مثال ارائه مورد اقامت و یا تمدید مهلت psets) به عنوان "خنثی" و یا "منفی است." به جای اجازه دادن استادان به تصمیم می گیرید چه تغییراتی بهترین راه حل مناسب برای کلاس خود دانش آموزان هستند خوردگی استادان در برابر هر یک از دیگر. اساتید با پاسخ رضایتبخش به تصویر کشیده شده که چندان اشتیاقی به زندگی مهم جنبش حتی اگر آنها را ساخته اند فردی تسهیلات و تشویق دانشجویان در اعتراض به جنایات اخیر.

این روش به مقدار McCarthy-esque تاکتیک ترساندن به فشار استادان به فرار از اساسی ترین تحصيلی وظایف: تهیه و درجه بندی تکالیف به منظور ارزیابی دانش آموزان تسلط بر مواد کلاس. دانش آموزان ادعا می شود برگزاری استادان پاسخگو, اما به جای مقصر بودن تحریف و ذهنی گزارش از استادان پاسخ.

با اشاره به این بحث سند یک گروه از دانش آموزان منتشر شده op-ed در دانشگاه استنفورد روزانه تحت عنوان "چرا در حال نهایی مهم تر از سیاه و سفید زندگی می کند؟" Op-ed, تک آهنگ, از, استاد, Jennifer Widom برای او "امتناع به جای سیاه و دانش آموزان با اجرای تغییرات مورد نیاز دوره در CS102." نویسندگان ادعا می کنند که او "در بهترین حالت کاملا اشتباه نقطه از ما می پرسد و در بدترین حالت ادامه داد: برای به حداقل رساندن درد و رنج مردم سیاه و سفید."

این خصوصیات نادرست است. قبل از انتشار از op-ed, استاد Widom کاسته تعدادی از الزامات البته بسیاری از آن ها قابل مقایسه با دوره های برچسب شده با عنوان "مثبت" در صفحه گسترده از جمله:

  • اجازه می دهد دانش آموزان به رها کردن انتساب #5 و جایگزین کردن آن با دمای قبلی چهار تکالیف اساسا ساخت آن اختیاری در صورت رضایت بخش/بدون سیستم اعتباری
  • گسترش پروژه #2 مهلت یک هفته
  • اجازه می دهد دانش آموزانی که نمی خواهید به آزمون شماره 2 برای دریافت ناقص و پاک کردن آن از طریق یک معاینه دهان و دندان در سال آینده – یک سیاست مشابه به CS151: منطقی برنامه نویسی است که اجازه می دهد تا incompletes برای ناتمام امتحانات بود و دارای برچسب "مثبت"
  • راه اندازی یک فرم گوگل برای کسانی که به دنبال اضافی تسهیلات و تشویق دانش آموزان به نشان می دهد افراد برای آموزش تیم به اولویت بندی

بسیاری از دانشجویان ناراضی باقی مانده چون استاد Widom را ندارد اختیاری امتحان #2. دیگران استدلال کرده اند که حذف آخرین انتساب تنها منافع دانش آموزان که در حال حاضر در حال گذر است.

بدون در نظر گرفتن آن است که خواسته های به امتحانات اختیاری هستند که این موضوع اما چگونه دانش آموزان پیشرفته این خواسته است. این طرفداران با هدف عمل به عنوان یک صدای مظلوم و در عین حال آنها را سرکوب هر کسی که با آنها مخالف است. آنها با استفاده از ادعاهای اخلاقی و تباهی به عنوان یک مجوز به نیروی استادان مطابق با مطالبات دانشجویان را متهم کرده که آنها را از همدستی با نژادپرستی اگر آنها موافقت خود را با هر چیزی کمتر حتی پس از آنها ساخته شده و امکانات رفاهی است.

در پاسخ به دانش آموزان ارسال شده التهابی اتهامات در پیازا فروم از CS102 برابر میدانند سوء استفاده با امتناع به امتحانات اختیاری با وجود اصلاحات مربوط به این دوره است. یک دانش آموز می نویسد: "شما در حال متجاوز است. شما در حال خاموش کردن صداها و ایجاد حفره در آن شما به عنوان زیردستان در برابر یکدیگر است." یکی دیگر از دانشجویان توصیف استاد Widom مایل به آموزش در کشورهای در حال توسعه به عنوان "سفید saviorism." یک دانش آموز حتی متهم به آموزش کارکنان با استفاده از "DARVO": "انکار حمله و معکوس قربانی و مجرم" یک "gaslighting روش مورد استفاده توسط معتادان" به انکار و سرزنش قربانیان برای تحمیل کند.

این نظرات نیست اشکال از وکالت. آنها حمله شخصی است که ایجاد یک سمی محیط یادگیری برای هر دو دانش آموزان و اساتید. وجود دارد معتبر استدلال برای اینکه چرا مانده امتحانات باید اختیاری به عنوان توضیح داده شده در این op-ed, اما دانش آموزان در حال انتشار sensationalized اتهامات به گناه استاد Widom به ارسال به خواسته های خود.

دانش آموزان را به اعتراض علیه CS102 کارکنان با بسیاری دیگر از اقدامات تلافی جویانه. آنها باید آب گرفتگی آموزش تیم با ایمیل متهم آنها را از "نژاد پرستی" و "به صراحت دروغ می گوید" بارها و بارها ابراز "انزجار" در تصمیم خود برای برگزاری امتحانات گسترش تهمت در رسانه های اجتماعی به چنین نقطه که سابق مدیر عامل شرکت Reddit به نام برای دخالت استنفورد اخلاق هیئت مدیره فرستاده مدیران با تصاویری از تغییرات در دوره سیاست به عنوان شواهدی از "آزار و اذیت" ارسال شده در کاردینال اعترافات که استاد "نمی مراقبت در مورد زندگی انسان" و لابی برای استعفای استاد Widom. به عبارت دیگر دانش آموزان هستند و خواستار آن است که استاد Widom استعفا برای او فقدان همدلی از او اجازه می دهد دانش آموزان برای دریافت ناقص اگر آنها را انتخاب کنید به آخرین امتحان که می تواند از طریق یک معاینه دهان و دندان.

در عین حال دانش آموزان در ادامه به متهم CS102 کارکنان از آزار و اذیت زمانی که آنها شده اند بی وقفه قلدری کارکنان به تصویب خواسته های خود را. چنین villainizing تاکتیک تنها طول می کشد دور زمان و انرژی از تیم های تدریس برای اختصاص به کسانی که واقعا نیاز به منابع است.

صداقت برخی از طرفداران' انگیزه نیز سوال برانگیز است.

در یک قالب ایمیل برای درخواست اقامت تحصیلی برای CS102 دانش آموزان را روشن قصد خود را: "تقاضای سهام به صورت غیر CS دانشجویان است." این سند شرح هرگز اشاره سیاه آموزان شده اند که traumatically تحت تاثیر حوادث اخیر در خشونت پلیس. این قالب ها با انگیزه های غیر CS دانش آموزان در تلاش برای به دست آوردن راه خود را اعتبار است. خلاصه ای اعلام کرد: "بیایید برخی از اعتبار" و "لطفا به ما کمک غیر cs دانشجویان دوره لیسانس خارج!!!!"

این تعریف از امتیاز گرفتن استفاده و repurposing پلت فرم های آسیب پذیر را برای خود و منافع شخصی. این اتهامات در برابر CS102 تیم هستند عمل می کند از شفافیت یا شجاعت. آنها در حال تلاش برای فرصت طلبانه ترویج نادرست به روایت بی اعتبار و مجازات کسانی که نمی خواهد به آسانی تسلیم به خواسته های خود.

شما ممکن است مخالفت با تصمیم گیری نهایی از استاد Widom و آموزش کارکنان است. شما حتی ممکن است پیدا کردن خود را در تصمیم گیری چندان اشتیاقی یا ممتاز. اما آنها بدون شک تلاش برای نشان دادن همدلی و حمایت برای کسانی که تحت تاثیر و سزاوار نیست چنین کینه توز درمان است. یک طرفه گفتمان عمومی شکست خورده است و برای نشان دادن درست به شیوه ای که در آن CS102 کارکنان جایگزین نیازهای دانش آموزان.

دانش آموزان دانشگاه استنفورد در حال تلاش برای گرفتن اخلاقی و در عین حال تاکتیک های خود را و انگیزه های مرزی در آزار و اذیت. این ناامید کننده است برای دیدن دانش آموزان خم شدن به چنین اقداماتی در جهان در حال حاضر با خیلی نفرت و تفرقه. اگر دانش آموزان مدیریت نمی تواند به دفاع از خود با احترام در یک دانشگاه تنظیمات من شک و تردید به عنوان یک alumna از توانایی های خود برای تصویب تغییر خارج از دانشگاه استنفورد حباب. کسانی که امید به قوی بازو افراد به انطباق در دنیای واقعی را به جای خودشان خفه تلخ و سرخورده.

*برای شفافیت کامل نیست من شخصا می دانم که کسی در CS102 آموزش تیم و نه استاد Widom.

تماس با Minjia زونگ در mzhong2 'در' alumni.stanford.edu

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن