فضایی فلوریدا مدیره تصویب گام های اولیه در آشیانه مقابله NAS برای Whiting زمینه

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 7:00 PM EDT ژوئیه 18 سال 2020عضو هیئت مدیره فضایی فلوریدا دو

توسط NEWSSALAM در 28 تیر 1399

عضو هیئت مدیره فضایی فلوریدا دولت هوافضا توسعه اقتصادی آژانس تایید کرده است که توسعه و اجرای موافقت نامه برای $35 میلیون نفر در تامین مالی و اجاره ترتیبات با این شرکت خواهد شد که ساختمان جدید هلیکوپتر برای پرواز آموزشی در ایستگاه هوایی نیروی دریایی Whiting زمینه است.

این موافقت نامه را پوشش 20 میلیون دلار برای ساخت و ساز از یک تا 100000 فوت مربع آشیانه تعمیر و نگهداری و پشتیبانی از تاسیسات و اضافی 15 میلیون دلار در تجهیزات و قطعه سازی.

همه از آن خواهد شد ارائه شده از طریق فضای فلوریدا در چه خواهد بود اجاره عقب ترتیب با AgustaWestland Philadephia شرکت با توجه به مت Chesnut مدیر کسب و کار و توسعه اقتصادی برای فضای فلوریدا.

در حالی که جزئیات معامله باقی می ماند که باید کار می کرد, برنامه های تماس برای تسهیلات و در اواسط سال آینده با توجه به Chesnut.

که پس از تحویل اولین هلیکوپتر به NAS Whiting زمینه انتظار می رود که بعد از این سال تا در ضمن AgustaWestland را فراموش هلیکوپتر تعمیر و نگهداری و دیگر مربوط به کار از امکانات به طور موقت ارائه شده از طریق سانتا رزا شهرستان دولت در پیتر شاهزاده زمینه چندین مایل دور از NAS Whiting زمینه است. سانتا رزا اقتصادی شهرستان Dvelopment شده است که در تلاش است که آوردن AgustaWestland به این شهرستان است.

نگهداری و پشتیبانی مرکز تنظیم شده است به واقع در Whiting حمل و نقل هوایی پارک, تجاری/صنعتی پارک واقع شده بلافاصله در مجاورت ایستگاه هوایی نیروی دریایی Whiting زمینه است. از این مرکز انتظار می رود را در 50 شغل جدید در شهرستان سانتا رزا هر یک به طور متوسط سالانه حقوق و دستمزد $42,000 با توجه به فضایی فلوریدا.

اجاره عقب معاملات مانند این یکی در حال حاضر در حال توسعه با AgustaWestland یک روال بخشی از فضای فلوریدا تلاش های توسعه اقتصادی با توجه به Chesnut.

"این رایج ترین آرایش است که ما انجام," او گفت:, و اضافه کرد که تامین مالی است که مرتب از طریق خصوصی در بازار.

Pensacola باعث می شود فضایی آمریکا ستاد فرماندهی زمین

Pensacola باقی می ماند در حال اجرا برای فضای ستاد فرماندهی

Pensacola ساخت پیشنهاد برای فضایی آمریکا ستاد فرماندهی

فضا نیروی پایه در فلوریدا? DeSantis دیگر مقامات دولتی را مورد

AgustaWestland بخشی از ایتالیایی-بر اساس هوافضا دفاع و امنیت شرکت لئوناردو که در ژانویه اهدا شد $176.4 میلیون قرارداد به ارائه نیروی دریایی ایالات متحده با یک نظم اولیه از 32 جدید آموزش هلیکوپتر به بر NAS Whiting زمینه است.

لئوناردو برنده پیشنهاد در یک رقابت است که همچنین شامل بل هلیکوپتر و هواپیمای ایرباس. بیش از چهار سال آینده این قرارداد شامل مقررات مربوط به نیروی دریایی را تهیه و در مجموع 130 جدید هلیکوپتر آوردن ممکن است مجموع ارزش قرارداد برای لئوناردو به $648.1 میلیون, با توجه به نیروی دریایی است.

در ماه سپتامبر به عنوان نیروی دریایی که ارزیابی مناقصه برای آموزش جدید هلیکوپتر, لئوناردو وعده داده است که آن را خواهد ساخت پشتیبانی تاسیسات مجاور به NAS Whiting زمینه است. با توجه به لئوناردو آشیانه تعمیر و نگهداری خانه را در اطراف-ساعت عملیات ارائه تعمیرات و قطعات یدکی و سایر خدمات به ناوگان هلیکوپتر در NAS Whiting زمینه است.

NAS Whiting زمینه یک مرکز آموزش هلیکوپتر برای نیروی دریایی و سپاه تفنگداران دریایی و گارد ساحلی. نصب و راه اندازی است جایگزین آن پیری ناوگان هفتم-57A بل جت رنجر هلیکوپتر بوده که با استفاده از NAS Whiting زمینه برای بیش از 35 سال جدید هفتم-73A پیشرفته سیستم آموزش هلیکوپتر rotorcraft.

TH-73A است که بر اساس یک موجود AgustaWestland تک موتور هلیکوپتر و با توجه به نیروی دریایی زنجان به دیدار با نیروی دریایی و سپاه تفنگداران دریایی و گارد ساحلی نیازهای آموزشی از طریق 2050. تحویل همه از نظم اولیه از 32 هلیکوپتر است که انتظار به پایان خواهد رسید در ماه اکتبر از سال آینده با توجه به نیروی دریایی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن