افزایش جدید کروناویروس موارد اجتناب ناپذیر' کارشناسان می گویند. فلوریدا آماده شده است ؟

جفری Schweers ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 1:30 PM EDT Jun 6, 2020تنها یک روز

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

تنها یک روز پس از فاز 2 از فلوریدا بازگشایی آغاز شد تعدادی از تست مثبت برای رمان coronavirus مشخصی بالاتر از 1000 برای چهارمین روز در یک ردیف.

در واقع دولت نشان داده است افزایش مداوم از آوریل 28, تنها چند روز قبل از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis یک فرمان اجرایی را امضا اعلام بخشی از فاز 1 بازگشایی اجازه می دهد رستوران ها برای بازگشایی در 25 درصد ظرفیت است.

در میان سایر عملیات در حال حاضر میله بولینگ کوچه و تئاتر — نه دقیقا تنظیم اجتماعی فاصله از 6 فوت یا بیشتر — به رایگان رزومه, کسب و کار در 64 از دولت 67 شهرستانهای استان است. فلوریدای جنوبی که در آن همه گیر ضربه سخت است که از مطالعه خارج شدند.

بنابراین فلوریدا پرش تفنگ در بازگشایی?

"بله" می گوید جولی سوان رئیس Edward P. Fitts گروه صنعتی و سیستم های مهندسی در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی در رالی.

"ما شاهد هستیم در بسیاری از موارد افزایش انتقال گفت:" سوآن علوم, مشاور برای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در طول سال 2009 H1N1 flu pandemic. "این انتظار بود چرا که این بیماری همه گیر در حال انجام است. آن را اجتناب ناپذیر بود."

طی سه روز در یک ردیف تعداد موارد تایید شده در فلوریدا شده است بیش از 1 ، 000 — مرتبط در هر زمان با افزایش در تعداد نتایج آزمون پردازش شده است. درصد از نتایج مثبت بیش از دو هفته گذشته از محدوده 4 درصد به 8 درصد با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت داده است.

سوال بزرگ این است که آیا دولت آماده است برای آنچه که به احتمال زیاد به یک موج جدید و یا چند موضعی "microsurges" به عنوان فلوریدا بازگشایی با توجه به سوآن. او را برای مشاوره به مقامات دولتی در کارولینای شمالی در شیوع کروناویروس و همکاری در برنامه ریزی برای شیوع بیماری های عفونی.

مناطق روستایی با خانه های پرستاری زندانها و گوشت های بسته بندی گیاهان ممکن است به خصوص مستعد ابتلا به microsurges به عنوان افرادی که در آن مکان به معرض coronavirus و انتقال آن به خانواده و دوستان خود, او گفت:.

"مردم در تعطیلات خطر ابتلا به اجرا COVID-19 و گسترش آن به اطراف و جامعه خود را هنگامی که آنها به خانه" سوآن گفت. "هیچ بهتر وجود دارد دستور العمل برای انتقال بيماري. در هفته آینده یا دو من انتظار می رود موارد به افزایش است."

گردشگران بیشتر از یک نگرانی از widescale اعتراض به کشتار جورج فلوید او گفت: در حالی که اشاره کرد که COVID-19 تحت تاثیر نامتناسب سهم بیشتری از سیاه پوستان و لاتین تبارها از سفید پوستان است. نژادپرستی یک خطر بهداشت عمومی, او گفت:.

بیشتر: جورج Floyd live به روز رسانی: مینیاپولیس به ممنوعیت پلیس chokeholds; 'Black Lives Matter' نقاشی در خیابان ها توسط کاخ سفید

"در حال اسپری فلفل و سرفه می تواند گسترش ویروس" او گفت:.

فلوریدا مدیریت اضطراری مدیر Jared Moskowitz گفت: دولت آماده است برای پاسخ به هر گونه افزایش در مورد به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه بالقوه طوفان یا طوفان گرمسیری, انباشت, دنده محافظ اضافی هواکش و موقت بیمارستان ها در حالت آماده به کار.

اطلس فصل طوفان آغاز شد ژوئن 1.

تست شده است یک اولویت DeSantis دولت از بهداشت عمومی اورژانس اعلام شد 1 مارس.

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: رژیم صهیونیستی است. DeSantis حرکت بسیاری از دولت به 'فاز 2' بازگشایی

در واقع تست ramped تا با بیش از 1.1 میلیون نفر از مردم تست شده در فلوریدا. بیش از 300,000 از این افراد مورد آزمایش قرار گرفتند در سایت های تلفن همراه اجرا شده توسط گارد ملی فلوریدا. تیم نیز به خانه های پرستاری برای آزمون ساکنان و کارکنان.

بخش مدیریت اضطراری با همکاری Publix و تلاش برای تشخیص به اجرا در موبایل تست سایت در سراسر کشور. و وزارت بهداشت به بیش از 1000 نفر درگیر در تماس با ردیابی و همچنین کار با CDC برای ایجاد مکانیزم برای نظارت و هماهنگی تحقیقات اپیدمیولوژیک.

این بخش نیز آغاز شده است آنتی بادی آزمایش خواهد شد و شروع به ارائه به روز رسانی هفتگی در این نتایج.

در حال حاضر فلوریدا coronavirus خطر در حد متوسط است گفت: دکتر لئو Nissola یک دکتر پزشکی و ایمونولوژی محقق است که مشاور بهداشت به Covid قانون در حال حاضر فراهم می کند که پیش بینی عفونت در نرخ مرگ و بیمارستان ظرفیت در سطح ملی و در سطح دولت است.

"این تست مثبت رای در 3.5% (فلوریدا) نشان می دهد که تست است و هنوز هم محدود" Nissola گفت.

در سمت به علاوه او با اشاره به دولت در مورد 6,059 تخت های مراقبت ويژه و بر اساس آخرین اشغال اعداد "وجود دارد ظرفیت برای جذب یک پتانسیل موج جدید COVID-19 عفونت در مورد این بیماران نیاز به مراقبت های ویژه."

که هدف از این یک ماه مستند DeSantis گفت: چندین بار این ادعا که فلوریدا با موفقیت مسطح منحنی. دولت را به مبارزه طلبیده زود بینی که صدها هزار نفر را در بیمارستان بستری شود اگر هیچ اقدام گرفته شد و او نیز گفت.

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. DeSantis: فلوریدا, کافه سینما می تواند بازگشایی در 50 درصد ظرفیت در روز جمعه

به همین دلیل مقامات بهداشت عمومی توصیه می شود پناه در محل Nissola گفت: "به سرعت گسترش و مطمئن شوید که ما در حال آماده به مراقبت از بیمارانی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان و که ما سیستم بهداشت و درمان نیست بیش از حد."

به عنوان اقتصاد بازگشایی و بیشتر مردم شروع به ارتباط برقرار کردن در ورزشگاه رستوران ها و جاهای دیگر طبیعی است برای دیدن یک چشم انداز مثبت در تعدادی از عفونت های او اضافه شده است.

"و شواهدی وجود دارد که برای حمایت از این بیشتر COVID-19 عفونت های یک کشور است, بدتر, آن, اقتصاد, انجام," او گفت:.

چند چیز می تواند فشار عفونت رای گفت: سیندی Prins بالینی اپیدمیولوژی استاد و مدیر کارشناسی ارشد بهداشت عمومی برنامه در دانشگاه فلوریدا:

  • بیشتر افرادی که بدون علامت هستند و به طور ناگهانی بودن شناسایی از طریق افزایش تست.
  • مناطق جدا شده از خطر بسیار بالا مثل خانه های سالمندان و زندان ها تحت تست بیشتر.
  • افزایش جامعه گسترش COVID-19 مردم به عنوان سرمایه گذاری خود را در مستندات.

"من دقیقا مطمئن نیستید که از علت از دست انداز بیش از گذشته سه روز اما من بسیار نگران هستم که آن را با توجه به افراد درگیر شدن بیشتر در معرض خطر رفتار" Prins گفت. "دولت در حال باز کردن در مراحل و گام های کوچک و ترویج رفتارهای ایمن اما من می بینم بیشتر مردم تعامل را به عنوان قبل از همه گیر; در نزدیکی به دیگران و بدون پوشیدن ماسک."

آزمایش های بیشتری مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که هر کسی با علائم می شود مردم آنها در تماس با آزمایش و پس از آن هر کسی که دارای پتانسیل بالا برای افشای دیگر مانند خانه سالمندان پرسنل در حال گرفتن تست شده به طور منظم Prins گفت.

پس از آن او گفت که این امر می تواند ایده آل به تست داوطلبانه از مردم که اصلا علائم به عنوان دولت همچنان به باز کردن "برای کمک به کنترل گسترش از کسانی که asymptomatically آلوده."

مردم می توانند اقامت محدود به خانه های خود را برای همیشه لطفا برای سوآن گفت.

"به صورت جداگانه مردم را برای ارزیابی خطرات آنها در حال حاضر به" او گفت:. "ما را از خطرات, هر روز, آیا ما درایو ما ماشین یا پیاده به محل کار.

"ما باید به تعادل خود ما آسیب پذیری و راحتی را با آنچه که ما نیاز به انجام است. هر کس برای یک نگاه طبیعی است."

تماس با جف Schweers در jschweers@gannett.com و به دنبال او را در توییتر @jeffschweers.

مشترک شدن در امروز و هرگز از دست یک داستان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب