بهار می خورد: هفت جدید Pensacola رستوران ها که باز این بهار

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 19, 2020زمانی که دولت موظف رستوران تعط

توسط NEWSSALAM در 31 خرداد 1399

زمانی که دولت موظف رستوران تعطیلی برداشته شد در ماه مه floodgates باز برای Pensacola منطقه رستوران که در حال برنامه ریزی برای شروع مربوطه سفر این بهار.

در ماه گذشته تنها هفت رستوران جدید کاشته پرچم های خود را در پنساکولا. در صورتی که شما از دست رفته آن را در اینجا رستوران جدید در شهر است که با نگرانی در انتظار ورود خود را در این تابستان.

بونسای

Pensacola Beach درمان شد برای باز شدن آن برای اولین بار خوب ژاپنی رستوران غذاخوری در تاریخ 6 مه که بونسای باز در طبقه دوم هیلتون Pensacola Beach at 12 از طریق de Luna درایو.

54-صندلی های داخل سالن و فضای باز رستوران که مشرف Pensacola Beach در حال تبدیل شدن به محبوب خود A5, ژاپنی, wagyu تازه سوشی گیاهی, رشته فرنگی رامش و kurobuta گوشت خوک رشته فرنگی رامش.

بیشتر در بونسای منشاء منو و قیمت ها: بونسای بالا پایان سوشی ژاپنی رستوران باز می شود در هیلتون Pensacola Beach hotel

بونسای آشپز عمر تورس گفت: اخبار و مجله در ماه مه که high-end رستوران است و بر خلاف هر چیز دیگری در پنساکولا.

"همه چیز در بونسای در مورد توجه به جزئیات" او گفت:. "این یک تجربه کاملا متفاوت است. در حال حاضر ما در رشته فرنگی رامش به غذاهای دریایی یکی از ما باید یک ادم تنومند و بدقواره میگو است که حدود 12 اینچ طول دارد. این چیزی است که به اندازه یک خرچنگ. بنابراین آن را فقط به نوع منحصر به فرد از چیزهایی که شما نمی خواهد در هر نقطه ببینید."

Kalbi Ichiban

مرکز شهر Pensacola منطقه را اول کره ای کباب رستوران بود بسیار پیش بینی تمام زمستان و در اواخر ماه مه Kalbi Ichiban باز کرد و شروع به ارائه آن رفیع انتظارات.

5000 فوت مربع رستوران واقع در 600 W. باغ خیابان متخصص در سنتی طبخ-در-خود-جدول کره ای کباب به سبک ناهار و شام در اطراف محور kalbi, مرغ, kalbi, گوشت خوک, kalbi, گوشت خوک, حلقه, و بیشتر.

خواندن Kalbi Ichiban صاحبان آن: Kalbi Ichiban کره ای کباب رستوران برای باز کردن در غرب باغ و خیابان در سال 2020

از منوی گسترده در Kalbi Ichiban همچنین شامل سوشی ژاپنی, رامش, رشته فرنگی, teriyaki entrees sashimi entrees و خیلی بیشتر. نیز وجود دارد یک نوار کامل و کامل به خاطر میاره.

Chipotle

تنها رستوران های زنجیره ای در این لیست نیاز به معرفی ندارد.

Pensacola به عنوان یک کل در واقع التماس برای یک Chipotle در سال و در ژوئن 11, سریع گاه به گاه Tex-Mex مشترک در نهایت تحویل آن محل به شهرستان.

Chipot-yay: Pensacola اولین Chipotle تا قبل از تابستان

یک هفته پس از افتتاح در سال 1674 E. نه مایل جاده wildly محبوب در رستوران است که هنوز هم گفته می شود کاملا ناودان در تمام طول روز, با توجه به رسانه های اجتماعی.

اگر شما مایل به شجاع خطوط در فروشگاه و یا در "Chipotlane" خارج خود را نهایی جایزه یکی از علامت تجاری خود را burritos یا کاسه.

مرغ 'N تخم مرغ

رفته است IHOP در پنساکولا بلوار جایگزین به تازگی توسط مرغ 'N تخم مرغ صبحانه, ناهار و شام در رستوران.

مرغ 'N تخم مرغ مالک Dwayne مسی و پسرش مدیر منطقه براد سالتر تصمیم به تمدید خود را franchisee توافق با IHOP و جای خود را باز کرده رقابت رستوران.

بیشتر در مبادله: مرغ 'N تخم مرغ صبحانه, ناهار و شام رستوران جایگزین Pensacola IHOP

یک مرغ 'N تخم مرغ در فورت والتون بیچ و دیگر باز جمعه در 6707 Pensacola بلوار. مرغ 'N تخم مرغ مشابه در مفهوم به IHOP به عنوان یک خانواده آمریکایی, کسی که شام میخورد اما جوانتر مسی گفت که او فکر می کند او جدید رستوران غذا خوشمزه تر است.

"من فکر می کنم ما آمد تا با یک نام تجاری قوی و قوی ارائه برای عموم" براد سالتر در روز جمعه گفت. "این تازه خوب با کیفیت بالا و مواد غذایی است."

بنفش پیاز

روز دوشنبه جنگل های کاج جاده منطقه استقبال بنفش پیاز بریزید جدید آمریکایی در رستوران باز از 6705 جنگل های کاج جاده سوئیت A.

Fall-off-the-استخوان ترد گوشت ماهیچه تخصص میگو و بلغور حق بیمه-همبرگر گوشت گاو و آرایه ای از تخصص و دلی ساندویچ برجسته منوی یک رستوران است که مالکیت تیم اشاره به عنوان "بازی گاه به گاه ناهار خوری خوب است."

آیتم های منو و backstory: بنفش پیاز جدید آمریکایی در رستوران باز می شود در جنگل های کاج جاده در نزدیکی Walmart

"من می خواهم به مردم بگویم ما در حال خدمت به کشور, باشگاه مواد غذایی در یک فضای گاه به گاه" گفت: بخشی مالک گرگ پریر در روز چهارشنبه. "و بسیار به طور کلی گذاشته پشت طرز فکر چرا که ما تحویل به درب خود را."

آب خوک کباب

تا چهار شنبه, Pensacola Beach شده بود بدون یک رستوران که واقعا شناسایی خود را به عنوان یک پناهگاه برای همه چیز کباب.

اما این تغییر زمانی که آب خوک کباب افتتاح شد تا در محل قدیمی ژله را در 5 از طریق de Luna درایو.

آب خوک منوی ساخته شده در اطراف یک 4,300-پوند سیگاری و کم و آهسته دنده سینه و سوسیس که پخته شده در داخل آن است.

چگونه آب خوک آمده بود ؟ آب خوک کباب رستوران باز در Pensacola Beach هدف را فلوریدا بهترین کباب

"ما باید فوق العاده با استعداد آشپزی و تیم با تجربه گودال استاد که ما می دانیم در حال رفتن به این منو به زندگی" گفت: نیک موری رستوران شرکت مدیر غذا و نوشیدنی برای آب خوک شرکت مادر Innisfail هتل ها. "ما می خواهیم به بهترین کباب در فلوریدا."

جدید ترین رستوران در این لیست آب خوک کباب ارائه می دهد عرشه و ورزشگاه به سبک صندلی و دارای کامل یک بار که مشرف به سانتا رزا صدا

محله یخ کرم اطاق نشیمن

شما به عنوان خوانده شده در مورد مرزه در حال حاضر اتمام شیرین است.

محله یخ کرم اطاق نشیمن در 121 ارشد راه واحد F باز برای اولین بار در مارس 4, روز فلوریدا رستوران ها اجازه داده شد تا دوباره باز به 25 درصد ظرفیت است.

فروش بیش از یک دوجین طعم هرشی نام تجاری یخ کرم اطاق نشیمن نیز پزد و به فروش می رساند در خانه فردی برش از کیک.

وارینگتون جدید نقطه شیرین: محله یخ کرم اطاق نشیمن باز می شود در غرب Pensacola فقط در زمان برای فصل تابستان

محله وجود دارد متوقف نمی شود, به عنوان شما همچنین می خواهید پیدا کردن sundaes, milkshakes, موز انشعابات بستنی شناور و حتی نوشیدنی های قهوه در منوی این سایت متعلق به کسب و کار.

"من مشغول به کار در این سمت از شهر برای 11 سال گذشته و هیچ بستنی و یا هر چیزی در اینجا" شرکت جرثقیل هریس روز دوشنبه گفت:. "بنابراین من می خواستم به انجام چیزی شبیه به این, آن را مقرون به صرفه برای بچه ها با تمام مدارس در اطراف در اینجا. من احساس مانند آن را می خواهم چیزی واقعا شسته و رفته انجام دهد."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب