بهار بخوان 2020: این نشان می دهد باید در

حتی در طول یک بیماری همه گیر است که به حالت تعلیق موسیقی زنده و اجتماعات بزرگ در همه جا UCLA بهار آواز هرگز وا

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

حتی در طول یک بیماری همه گیر است که به حالت تعلیق موسیقی زنده و اجتماعات بزرگ در همه جا UCLA بهار آواز هرگز واقعا در خطر لغو شدن به طور کامل است.

برخی از سنت های بسیار مهم به UCLA جامعه است.

سالانه ویترین با استعداد در حال ظهور هنرمندان و نوازندگان مانند یک امضا سنت است که در مدت کوتاهی پس از امن تر-در-صفحه اصلی قوانین رفت و به جای لس آنجلس, دانش آموزان متهم با قرار دادن در این سال نشان می دهد متعهد به آوردن خلاق صدای Bruin جامعه آنلاین.

پرده آسانسور در SpringSing2020.com در 5 p. m. روز شنبه, آوریل 29.

"این نام تجاری جدید پلت فرم در حالی که کاملا غیر منتظره — اجازه همه ما برای به دست آوردن حتی بیشتر خلاق با آنچه که ما ساخته شده و ما چگونه آن ساخته شده است" گفت: جس Grimes, مدیر اجرایی 2020 بهار بخوان کمیته. گرایمز تنظیم شده است تحصیلات تکمیلی در این سال با درجه در رقص و مطالعات جنسیتی. "اعضای این کمیته که پیشگام این طرح را با چنین شور و شوق و در یک مقدار کوتاه از زمان. آن الهام بخش بود دیدن نقره پوشش عجیب و غریب این لحظه در زمان که در آن ما همه در خانه ماندن."

آغاز شده و در سال 1945 به عنوان یک نتیجه از غیر رسمی رقابت میان اخوت که تا به حال بهترین گروه خواهری serenaders آن را تکامل یافته در دهه های پس از تبدیل به یکی از مهم ترین خرما در UCLA تقویم. هر بهار انبوهی از دانشجویان خط در خارج از مرکزی بلیط صبح فروش بلیت برای دریافت بلیط خود را به پر زرق و برق ترین اتفاقاتی که کمک اوج تکمیل مدرسه دیگر سال است.

این سال را نشان می دهد ویژگی های فیلم برداری و ویرایش ویدئو اجرای برنامه از 15 عمل انتخاب شده قبل از دانشگاه منتقل شده به آموزش از راه دور. هر عمل آمد تا با یک مفهوم تصویری فیلم برداری از راه دور و بهار بخوان فیلم خدمه فرعی ارائه خدمات ویرایش.

پردیس کمدی گروه تئاتر شرکت کار می کرد از یک سری از فیلم interstitials اجازه می دهد که میزبانی سنت را ادامه دهد. دسترسی عمومی به سایت در دسترس خواهد بود با شروع صبح نشان می دهد تا بینندگان می توانید جزئیات بیشتر در مورد هر عمل مشاهده و مرتبط با هنر نمایش عنوان خوانده شده bios از هنرمندان و برگزارکنندگان و چک کردن پشت صحنه محتوا.

و به جای افراد مشهور قضات در این سال Bruin هنرمندان بر روی این لایحه کار کرده تقریبا با مشهور مربیان آورده که هیجان انگیز نسبت به رسیدگی Grimes گفت.

مربیان شامل برادوی بازیگر Carly Hughes; alumna استه Haim (یک قسمت از eponymous indie rock trio); مادر و دختر طراحان لولا واشنگتن و Tamica واشنگتن-Miller; خواننده پاپ ترانه سرا مارک E. Bassy; رقصنده/طراح رقص پرستون Mui; Sameer Gadhia خواننده indie در, راک, گروه, جوان, غول پیکر "Crazy Ex-Girlfriend" ستاره وینسنت Rodriguez; و معشوق سابق UCLA, ژیمناستیک, مربی, Valorie Kondos زمینه است.

"آن را مانند یک تجربه باور نکردنی را برای دانش آموزان به شخصی بازخورد و مشاوره شغلی از افراد در صنعت" Grimes گفت. "مربیان ما خیلی مهربان و آن را آشکار بود چقدر آنها واقعا در مورد مراقبت به عمل می کند. من می دانم که برای بسیاری از دانش آموزان آنها احساس آن برجسته خود در سال است."

به طور معمول برگزار شد در Pauley غرفه که ظرفیت حدود 8000 بلیط برای دارندگان بهار بخوان تغییر این رویداد را سال آنلاین اجازه می دهد تا برای برونز را از سراسر جهان به عنوان بخشی از این رویداد.

"این پاداش فوق العاده برای دیدن کار شروع به پرداخت دانستن است که امیدوارم در آوردن بسیار شادی را به دیگران نیز" Grimes گفت.

فارغ التحصیلان واقعا به دنبال به جلو به آن گفت: Alyson بکمن مدیر دانشجویی و فارغ التحصیلان برنامه ها و خانواده های نامزدی برای UCLA فارغ التحصیلان امور. چندین گروه در حال حاضر برنامه ریزی های مجازی از پیش نشان می دهد مبارک ساعت و مجازی دیده بان احزاب است.

نشان می دهد که به صورت رایگان ارائه شده است که بسیار ویژه ای برای پرت و دور افتاده مخاطبان او گفت:. فارغ التحصیلان امور پذیرش کمک های مالی آنلاین به عنوان بهار آواز خواندن و صدها نفر از دیگر سنت ها و رویدادهای در حال تامین مالی از طریق انجمن فارغ التحصیلان.

بکمن گفت: او دمیده دور توسط سازمان دانشجویی.

"این کمیته تمام figured چگونه به بهترین انطباق نقش خود را متناسب با این رسانه های جدید و ایجاد برخی از باور نکردنی اضافه شده که نمی توانست ممکن است در قالب" او گفت:. "استعداد بدن دانش آموز ما غیر قابل انکار است اما من افتخار می کنم از انعطاف پذیری خود را."

حرکت صورت آنلاین و قادر به کار با هم در فرد مورد نیاز خم های نوشتن خلاق عضلات امسال ارشد گفت: جیک Garberg که بخشی از شرکت است. اما آن را به ارمغان آورد برخی از ایده های جالب برای طرح است که باید کمک به ایجاد یک لحظه برای مخاطبان است.

The Company on green screen

جس Grimes

این شرکت در صفحه نمایش سبز

"چیزی که ما برای اولین بار با تمرکز بر ایده تلاش برای ایجاد یک حس عادی اما ما متوجه شدیم که خیلی زود به آن خواهد بود بسیار دشوار است برای دوباره ایجاد صحنه های عادی بنابراین ما شروع به نوشتن طرح که در زمان استفاده از محدودیت های ما با تمرکز بیشتر بر آنچه که همه ما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر گفت:" Garberg که در دوره به فارغ التحصیل با مدرک زبان انگلیسی در ماه ژوئن.

این تیم به طور معمول می نویسد با هم به عنوان یک گروه او گفت: پس از انجام که از دور یک چالش بود اما برخی از چیزهای خنده دار پدید آمده بود و این واقعیت که چندین نفر از اعضای گروه به طور مستقل از یک دیگر آرامش جوان آنلاین Club Penguin بازی های ویدئویی از دوران کودکی است.

"ما برای منحرف کردن اذهان مردم کمی" Garberg گفت. "این واقعا سرگرم کننده برای دیدن آنچه که مردم با آن را می گوید زیادی در مورد آنچه که آنها انجام داده ایم در طول قرنطینه. ما می دانیم که ما نمی توانیم کاملا فراموش کرده ام چه می گذرد اما ما خواهید بود poking سرگرم کننده در برخی از کارهای احمقانه — انتظار می رود برخی از طرح ها در مورد پویایی خانواده."

بهار بخوان کمیته همچنین مشغول ساخت مستند است که اجرا خواهد شد آنلاین و خدمت به عنوان یک رکورد از این زمان های عجیب و غریب و چگونه آنها دست و پنجه نرم اقامت واقعی به ارزش های اصلی خود را از ساختمان جامعه حمایت از هنر و هنرمندان و کمک به دانش آموزان خود را پیدا هنری صدای.

گرایمز مشغول به کار در بهار آواز 2019 به عنوان یک استعداد مدیر یک تجربه او گفت: بسیار معنی دار و به شکل ایده های او در مورد او پس از فارغ التحصیلی مسیر به عنوان یک هنرمند.

"این قطعا سخت به اجازه رفتن از دید من تا به حال برای بهار بخوان 2020, اما این نهایتا با ارزش ترین تجربه های زندگی من," او گفت:. "همه ما تا به حال بزرگ امید و آرزو که ما چسبیده به ما نقل مکان کرد و از آنچه در آن می تواند دیگر بود اما با گذشت زمان و تلاش و تعداد زیادی از همکاری بسیاری از کسانی که رویاهای بزرگ در واقع در حال تبدیل شدن به یک واقعیت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن