SRIA پشتیبانی از سخت فرمان ممنوعیت e-اسکوتر در بسیاری از Pensacola Beach

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 11, 2020سانتا رزا جزیره اقتدار اند

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

سانتا رزا جزیره اقتدار انداخته است حمایت خود را پشت سر سخت فرمان است که ممنوعیت استفاده از e-اسکوتر و میکرو-تحرک وسایل نقلیه در بخش عمده ای از Pensacola Beach.

SRIA اعضای هیئت مدیره رای دادند 5-1 در طول جلسه خود را چهارشنبه شب به درخواست Escambia County کمیسیون به تصویب فرمان.

این SRIA کار کرده است با Escambia County به پیش نویس طولانی 23-صفحه فرمان پس از دولت به تصویب یک قانون در سال گذشته انکار نهادهای محلی توانایی به ممنوعیت استفاده از روروک مخصوص بچه ها, اما آنها اجازه می دهد برای تنظیم آنها استفاده کنید.

در میان پیشنهاد مقررات منع عامل e-اسکوتر در تجاری هسته Pensacola Beach یک منطقه بزرگ در مجموع 222.6 هکتار از شلوغ ترین بخش های از ساحل مانند مرور و بسیاری از رستوران ها. نیز ممنوع خواهد بود عامل این اسکوتر در جاده با یک ارسال شده محدودیت سرعت بیشتر از 25 مایل در ساعت است.

"این باید یک تخلف از این بخش به عمل میکرو تحرک دستگاه یا موتور روروک مخصوص بچه ها در تجاری منطقه هسته از Pensacola Beach" با توجه به فرمان.

این SRIA شروع به دنبال در این موضوع در سال گذشته و پیشنهاد بسیار کوتاه پیش نویس فرمان. شهرستان کارکنان به جای می خواستم به آینه یک فرمان از پاناما سیتی بود که ایستاد به نظارت قانونی است.

پوشش بیشتر

جدید فرمان: سانتا رزا جزیره اقتدار به دنبال سخت e-روروک مخصوص بچه ها, فرمان برای Pensacola Beach

نگاه اول: Pensacola Beach به نظر می رسد برای محدود کردن برق اجاره روروک مخصوص بچه ها استفاده در ساحل مشغول پیاده رو

برنامه آزمایشی: این دو شرکت را به زودی e-اسکوتر به پنساکولا به عنوان بخشی از برنامه آزمایشی

هر e-روروک مخصوص بچه ها فروشنده است که هنوز هم ممکن است مایل به کار در خارج از تجاری هسته ای را یک تعداد مورد نیاز از جمله حفظ یک تلفن رایگان خدمات مشتریان خط 24 ساعت در روز. آنها همچنین باید یک ساعت زمان محدود به جمع آوری غیر قابل جراحی و یا نادرست پارک اسکوتر یا آنهایی که مسدود کردن ادا در دسترس است.

"برای بخشی از من, من فکر می کنم آن را به خوبی گردد قطعا خوب است" گفت: Jesper بروکس SRIA رئیس هیئت مدیره. "آن قرار می دهد مسئولیت برای بیشتر قسمت ها مستقیما از فروشنده پس من قطعا به نفع آن است."

فرمان به طور خاص اشاره به نگرانی که e-اسکوتر سمت چپ و یا مسدود کردن مسیر می تواند یک نگرانی برای عبور و مرور و مردم با استفاده از دستگاه های تحرک به اطراف.

"Dockless مشترک میکرو دستگاه های تحرک و موتوری اسکوتر باقی نمانده و پارک تکیه بر دیوار سمت چپ و یا در پیاده رو باعث ایجاد خطر برای عابران و افراد نیاز به دسترسی و مانور برای ADA تحرک دستگاه" با توجه به فرمان.

کارن Sindel این عضو هیئت مدیره که رای دادند در برابر این پیشنهاد گفت: در حالی که او خوشحال نیست که برخی از مردم در حال حاضر با استفاده از وسایل نقلیه موتوری در چند استفاده از مسیرهای او به نگرانی در مورد چگونه فرمان اجرا خواهد بود. او سوال این است که چگونه اجرای قانون باید صرف وقت خود را.

"ما همیشه باید از خودمان بپرسیم اگر قوانین نیست دنبال کرد که رفتن به مطمئن شوید که آنها هستند ؟ چه پایبندی به سیاست؟" Sindell گفت. "من یک مدافع برای نوشتن این قوانین و مقررات هستند که نه قابل اجرا."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن