کارکنان مجمع مردم درگیر در حمایت از antiracism

در یک تظاهرات ایستاده خود را در وحدت با با برونز آنها کارکنان دانشکده و دانشجویان و فارغ التحصیلان و یا هر کسی

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

در یک تظاهرات ایستاده خود را در وحدت با با برونز آنها کارکنان دانشکده و دانشجویان و فارغ التحصیلان و یا هر کسی که تا کنون به نام UCLA "صفحه اصلی" UCLA کارکنان مجمع متعهد شده است برای مطابقت با تمام UCLA, کارکنان, کمک های مالی به هر سازمان انجام کار antiracism (در هر مقدار و تا 1000$).

برخی از پیشنهاد سازمان برای اهدای شامل اما نه محدود به: NAACP, Black Lives Matter یا مینه سوتا آزادی صندوق. برای کسانی که نمی توانند کمک monetarily کارکنان مجمع به یاد مردم است که وجود دارد راه های دیگر برای شرکت نشان می دهد پشتیبانی: گوش دادن و صحبت کردن و حاضر بودن و ایستادن برای آنچه درست است.

درآمد حاصل از کارکنان مجمع مسابقه را به نفع UCLA سیاه, انجمن فارغ التحصیلان یک گروه تاسیس برای توانمند سازی UCLA آفریقایی, فارغ التحصیلان, دانشجویان و استادان جامعه در بزرگ به شکل قدرتمند انجمن از طریق حمایت و بسیج که ایجاد خواهد شد بیشتر فرصت های آموزشی و منابع برای آمریکایی آفریقایی جامعه است.

هر عضو از کارکنان مجمع هیئت مدیره فعلی از مدیران متعهد شده است همچنین کمک های مالی.

برای شرکت در مسابقه از کارکنان خواسته می شود که برای پر کردن این فرم. تطبیق هدیه ساخته خواهد شد پس از این بازی رعایت شده است. کارکنان مونتاژ خواهد شد به اشتراک گذاری این تعهد در آن کانال های رسانه های اجتماعی هنگامی که به پایان رسید.

"UCLA کارکنان مجلس معتقد است ما باید مسئولیت را به اطمینان حاصل شود که ما سیاه برونز احساس پشتیبانی و صدای آنها برداشته تا در طول این بسیار دردناک و پر سر و صدا زمان. ما معتقدیم در سهام برابری و تنوع و شمول است. ما معتقدیم در پیاده سازی سیستم های که تداوم نژاد پرستی و بی عدالتی. اعتقاد ما بر این صراحت که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

کارکنان مجمع در حال کار بر روی یک صفحه وب از منابع برای کسانی که می خواهند برای کسب اطلاعات بیشتر. مردم با ایده ها برای منابع به سهم باید ایمیل کارکنان مجمع یا برچسب کارکنان مجمع در رسانه های اجتماعی @uclasa.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن