کارکنان خبر: جفت از UCLA ناهار خوری به رسمیت شناخته شده برای آشپزی خلاقیت در میان همه گیر

دو تن از UCLA ناهار خوری مدیریت تیم مفتخر شده اند توسط واشنگتن-بر اساس United Fresh Produce Association با 202

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

دو تن از UCLA ناهار خوری مدیریت تیم مفتخر شده اند توسط واشنگتن-بر اساس United Fresh Produce Association با 2020 تعالی در Foodservice جایزه. این جایزه قرار می دهد نور روی سرآشپزها و سازمان های خود را برای خلاقیت در برجسته تولید تازه در منوهای خود را معرفی شام به طعم های جدید و ارائه راه های خلاقانه برای لذت بردن از محصولات تازه است.

جوی مارتین ارشد اجرایی آشپز و آل Ferrone ارشد مدیر غذا و نوشیدنی که مسجل کالج ها و دانشگاه ها در دسته بودند نامزد کالیفرنیا آووکادو کمیسیون و افتخار ژوئن 18.

"این همیشه یک امتیاز برای ما به رسمیت شناختن آشپزی ستاره ها که در حال ایجاد Instagram-شایسته غذاهای که هیجان مشتریان و منجر به علاقه و هیجان برای تولید گفت:" تام Stenzel, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت United Fresh Produce Association.

در علاوه بر این به نه مسکونی و سریع خدمت رستوران مارتین و Ferrone نظارت پلاتیا رستوران واقع در UCLA مایر و رنه Luskin مرکز کنفرانس و همچنین به عنوان غذا برای کل دانشگاه.

برندگان امسال نیز ستایش برای فداکاری خود را برای تغذیه مشتریان خود در طول coronavirus بیماری همه گیر.

برای مارتین و Ferrone و بقیه UCLA ناهارخوری تیم این شامل صدها نفر از دانش آموزان که همچنان به زندگی در دانشگاه UCLA در دانشگاه جامعه مسکونی پس از دانشگاه منتقل آموزش آنلاین در اواسط ماه مارس و "ماندن در خانه" دستورات لازم الاجرا در سراسر کشور. آن را نیز شامل دانشگاه UCLA کارگران ضروری است که این تیم آشپزی وعده های غذایی آماده برای — تقریبا از 1200 جعبه ناهار و شام روزانه — و همچنین پزشکان و پرستاران و سایر متخصصان پزشکی ماندن در یک شب اتاق مهمان در Luskin مرکز همایش.

با توجه به United Fresh Produce Association, coronavirus همه گیر را ویران کرده است foodservice کانال های غیر قابل تصور در راه است و هزاران نفر از سرآشپزها در سراسر کشور نشان داده اند خلاقیت به عنوان آنها مجبور شده اند به نوآوری به کار در این محیط.

"ما در ترس از آنچه در این سال برندگان انجام داده اند خود را برای مفاهیم و جوامع خود را در طول این بحران" Stenzel گفت. "آیا تغییر منوها یک شبه اهدای وعده های غذایی به خط مقدم کارگران و یا باندهای با هم برای حمایت از همکار culinarians در جوامع خود این سرآشپزها و foodservice عملیات در حال انجام کارهای شگفت انگیز باور نکردنی تحت شرایطی."

تازه محلی تشکیل دهنده و نوآوری هستند اساس UCLA ناهار خوری است که پشتیبانی از Semel سالم پردیس ابتکار مرکز در UCLA. UCLA شده است به نام No. 1 در رتبه بندی از بهترین کالج مواد غذایی در آمریکا سه چهار سال گذشته (سال 2016 2017 و 2019). UCLA نیز به BruinPlate یک ملت را تنها سلامت با مضمون سالن های غذاخوری. در ماه مه آینده کتاب آشپزی شامل دستور العمل از دانشگاه UCLA پلاتیا رستوران به دست آورده 2020 جهانی نوآوری جایزه از انجمن بین المللی مراکز کنفرانس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب