استنفورد اعلام کرد مدرسه با تمرکز بر پایداری

استنفورد را ایجاد مدرسه متمرکز آب و هوا و پایداری رئيس دانشگاه Marc Tessier-لوین اعلام کرد در نشست سالانه شورا

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

استنفورد را ایجاد مدرسه متمرکز آب و هوا و پایداری رئيس دانشگاه Marc Tessier-لوین اعلام کرد در نشست سالانه شورای علمی که شامل تمام اعضای هیات علمی و برخی از همراهان پژوهش. این مدرسه یکی از توصیه های ساخته شده توسط رئیس جمهور ارومیه کمیته در ساختار سازمانی برای دانشگاه استنفورد را ابتکار پایداری تشکیل به عنوان بخشی از برنامه ریزی دوربرد روند.

کام Moler, معاون شهردار و رئیس پژوهش و استفان گراهام رئیس دانشکده علوم زمین, انرژی و محیط زیست علوم منجر خواهد شد و این تیم وظیفه بدانند چگونه به جمع آوری ،

نوح Diffenbaugh استاد علم سیستم زمین و روسای جمهور هیئت علمی کمیته بر اهمیت مدرسه در زمینه یک بیماری همه گیر.

"این جایی است که ما شاهد این همه گیر می درخشد نور را در بسیاری از چالش های پایداری سهام از منابع و عدالتی که ما در حال حاضر" Diffenbaugh گفت. "این است تا مفاهیم برای انعطاف پذیری به آب و هوا حوادث برای حفاظت از تنوع زیستی و برای این مسیر از منابع انرژی و تغییر آب و هوا در آینده است."

Tessier-لوین همچنین خطاب به نگرانی در مورد راه اندازی این مدرسه در طول بیماری همه گیر.

"اگر چه ما در حال راه اندازی این تلاش در یک زمان از مالی محدودیت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس" او گفت: "من اعتقاد دارم که آن را برای ما مهم این دوره برای قرار دادن در محل سازه های است که ما را قادر خواهد ساخت موفقیت طولانی مدت و فعال کردن طرح رستگار."

رئیس جمهور هیات علمی کمیته توصیه می شود دو ساختار سازمانی جدید "دانشکده پایداری جهانی" و گزینه انتخاب شده توسط دانشگاه "قرن 21 مدرسه برای یک قرن 21 چالش است." در نامه ای به اعضای هيئت علمی Tessier-لوین ذکر شده "جدید و ناآشنا ساختار سازمانی که ممکن است سال ها طول بکشد تا به طور کامل پیاده سازی" به عنوان یکی از اشکالاتی کالج.

همچنین در شورای علمی جلسه Chaitan Khosla, مدیر بین رشته ای موسسه شیمی و مهندسی و پزشکی برای سلامت انسان (شیمی-H) برجسته کار نوآورانه داروهای شتاب دهنده (IMA) ابتکار عمل که با هدف گرد هم آوردن منابع از سراسر دانشگاه برای سرعت بخشیدن به این فرایند که در آن از داروها که در حال حاضر کشف شده است را می توان توسعه یافته برای درمان بیماران مبتلا به انسان.

Khosla برجسته دو جنبه از فرایند توسعه مواد مخدر است که اين هدف سرعت بخشیدن به: مواد مخدر نمونه سازی و تجربی زیست شناسی انسانی. در حالی که اين آغاز شده بود قبل از همه گیر به عنوان بخشی از برنامه ریزی دوربرد روند Khosla برجسته راه آن شده است قادر به کمک به دانشگاه استنفورد پاسخ به بحران است.

"COVID-19 تا تبدیل به یک راه مهم برای ما قادر به تست مفهوم و و و مکانیسم های ایما به شیوه ای که تعداد کمی از مردم می تواند پیش بینی کرده اند که ممکن است رخ دهد" Khosla گفت. "هر دو دارو نمونه سازی ستون و تجربی بشر شناسی ستون هستند کمک بسیار بحرانی توابع است که اجازه می دهد تا IMA برای حمایت از جنبه های مختلف از دانشگاه استنفورد در پاسخ به این COVID-19 بیماری همه گیر."

تماس با ravenswood در mesp2021 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب