دانشگاه استنفورد با توجه به یکی دیگر از انجام هیچ وظیفه نیروی در پاسخ به تماس برای برابری نژادی

دانشگاه مدیران برشمرد جامع یک مرحله ای طرح برای مبارزه با نژادی و بی عدالتی در یک شنبه شب ایمیل با عنوان "تنها

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

دانشگاه مدیران برشمرد جامع یک مرحله ای طرح برای مبارزه با نژادی و بی عدالتی در یک شنبه شب ایمیل با عنوان "تنها یک نژاد: نژاد بشر است."

"ما نمی توانیم تصور کنید که بسیاری از شما احساس در این لحظه اما ما می توانید تصور کنید که همه ما در به اشتراک گذاری یک شرکت تعهد به اعتقادات ما" می خواند ایمیل. "یعنی دانشگاه را اعتقاد این است که ما باقی می ماند دوسوگرا و noncommittal."

در حالی که برخی از دانش آموزان را به شدت و fundraised هزار نفر به صورت متقابل کمک های قانونی بودجه معترض نجات بودجه و سازمان های غیر انتفاعی اصلی پلیس مبارزه برای اصلاحات و بهداشت جامعه دانشگاه استنفورد است و در عین حال به ارائه اقدامات ملموس آن را به آدرس ضد سیاهی در محوطه دانشگاه.

"من دیده ام توییتهایی بیش از MTL بیانیه گفت:" یک دانشجو که نخواست نامش فاش شود از ترس از اقدامات تلافی جویانه. "ایمیل خود را در مورد شکایت استنفورد ایران متهم شد 10 برابر طولانی تر از این بیانیه است. مانند به معنای واقعی کلمه 16 پاراگراف دیگر است."

دیگر دانش آموزان اشاره کرد که دانشگاه ارائه نشده تحصیلی اقامت در پرتو وقایع اخیر و نه آن را به اندازه کافی خطاب استفاده از نژادی, تهمت در آن کلاس است. دانش آموزان خواست این دانشگاه را به بتن بیشتر اقداماتی مانند ارائه دائمی فضا برای پادشاه موسسه و افزایش بودجه آن است.

استاد Clayborne کارسون مدیر موسس مارتین لوتر کینگ جونیور آموزش و پژوهش موسسه گفت: در مصاحبه قبلی با جیوه اخبار است که او نمی "پیش بینی است که دانشگاه استنفورد را تضمین یک آینده بلند مدت برای پادشاه موسسه."

دانش آموزان تکرار کارسون برای تماس دائم, ساختمان, فشار استنفورد را بیشتر (و یا هر) عمل است.

"ما در حال شناور ایده شروع دیگری انجام هیچ وظیفه نیروی. که باید بیش از اندازه کافی فعالیت برای امروز" گفت: یک دانشگاه مدیر در یک زوم تماس به بیرون درز کرد گهگاه. "ما می خواهم شما بدانید که ما شما و ما در حال انجام بخشی از ما بیش از حد."

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

جکی o'neil کمک به این گزارش.

تماس با ریچارد کوکا در richcoca 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن