استنفورد مراقبت های بهداشتی دریافت 102 میلیون دلار از طریق مراقبت در عمل رزومه روش انتخابی

استنفورد مراقبت های بهداشتی از سر گرفته تقریبا تمام روش های به تاخیر افتاد — از جمله جراحی, تست های تشخیصی و ر

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

استنفورد مراقبت های بهداشتی از سر گرفته تقریبا تمام روش های به تاخیر افتاد — از جمله جراحی, تست های تشخیصی و روش های دیگر — در مارس 4 بعد از کالیفرنیا دولت آغاز شد لغو محدودیت در اواخر ماه آوریل است.

قبل از از سرگیری کامل عملیات استنفورد مراقبت های بهداشتی دریافت کرده 102 میلیون دلار در دولت محرک تحت Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) عمل می کنند. این وجوه بسیار مهم برای اطمینان از ایمنی برای بازگشایی با توجه به استنفورد مراقبت های بهداشتی سخنگوی جولی Greicius.

"سرمایه گذاری ساخته شده بودند به سرعت ایجاد و مقیاس تست افزایش تعداد تخت ICU خرید تجهیزات مورد نیاز مانند دستگاه تهویه مصنوعی به سرعت در حال ایستادن شغلی درمانگاه بهداشت برای کارکنان ارزیابی و آزمایش و خرید مورد نیاز مقادیر قابل توجهی از PPE برای محافظت از کارکنان و بیماران" Greicius نوشت: در یک ایمیل روزانه.

استنفورد مراقبت های بهداشتی را آزمایش کرده است بیش از 11,000 از آن 14,000 کارکنان تا کنون برای COVID-19; تنها 0.3% بدون علائم آزمایش مثبت است. آلوده کارگران در حال حاضر در حال درمان در دانشگاه استنفورد و خواهد بود قرنطینه و دوباره آزمایش قبل از اینکه مجاز به ادامه کار.

"تماس با ما تحقیقات نشان داده اند تقریبا همه آلوده کارکنان به دست آورد آن را از طریق جامعه گسترش و نه در محل کار" نوشت: افسر ارشد پزشکی نورمن Rizk در یک ایمیل روزانه.

گذشته از PPE جهانی پوشش و علائم شایع غربالگری استنفورد سلامت نیز راه اندازی یک جدید سیستم نظارت برای اطمینان بیشتر از ایمنی همه درگیر.

"ما مستقر کرده اند یک سیستم داخلی tele-health با استفاده از iPads ها با کیفیت بالا و دوربین های دیجیتال در 400 بستری اتاق و در اد" Rizk نوشت. "این اجازه می دهد تا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به صحبت با بیمار بدون رفتن به اتاق COVID-19 بيمار."

استنفورد مراقبت های بهداشتی در حال حاضر به طور متوسط بین شش تا 10 COVID-19 بيمار در هر روز و آن دسته از بیماران قرار داده شده در بخش ویژه یک "ICU بخش" و یکی "به طور منظم بخش" کنترل داخلی گسترش Rizk گفت: روزانه است.

"[COVID-19 بيمار] نشان دهنده کمتر از 2% از ما مجوز تخت و آن را دشوار است به گروه آنها را با هم برای کنترل عفونت و برای اطمینان از ارائه دهندگان متخصص در مراقبت از خود — که protocolized," Rizk نوشت.

اما SEIU-UHW اتحادیه به نمایندگی از دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی کارکنان می گوید نگران است که آیا عفونت های بيمارستانی می تواند به طور موثر کنترل می شود. در یک مصاحبه مطبوعاتی در دوشنبه SEIU به ذکر است که دانشگاه استنفورد سلامت بود "مالی خود را تا سال 2020 مدیکر پرداخت برش از آنجا که آن را در پایین 25 درصد از بیمارستان ها در کشور با توجه به عفونت های بيمارستانی و ایمنی بیمار, شاخص با توجه [به] دولت فدرال مراکز مدیکر و مدیکید خدمات است."

"ما همچنین بسیار نگران بازگشایی اعمال جراحی الکتیو که خدمات زیست محیطی کارگران — افرادی که پاک بیمارستان و اتاق بیمار شده اند تا به طور چشمگیری کاهش" نوشت SEIU-UHW سخنگوی استیو Trossman در یک ایمیل روزانه.

استنفورد مراقبت های بهداشتی اجرا شده خود را به طور موقت نیروی کار تنظیم (TWA) برنامه در ماه گذشته درخواست کارکنان برای هر دو زمان را قبول و یا قطع پرداخت. مانند بسیاری از دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی بیمار کاهش حجم و لغو سودآور عمل جراحی منجر به تند درآمد از ضرر و زیان است.

هر چند کارگران با ارائه گزینه های برای حفظ دستمزد با رفتن به منفی زمان پرداخت کردن (PTO) بسیاری در نظر گرفته شده راه حل غیر منطقی به عنوان آن شامل از دست دادن انجمن اولیا و مربیان برای سال آینده. در حال حاضر کارگران می گویند که آن را روشن است استنفورد بهداشت تنظیم برنامه های غیر ضروری با اشاره به میزان محرک را دریافت و از سرگیری از روش انتخابی.

استنفورد مراقبت های بهداشتی ساخته شده است هر گونه تغییرات به آن زمان برنامه که ادامه خواهد داد تا ژوئیه 4.

"موقت نیروی کار و تنظیم برنامه اجرا شد به ما کمک می کند آب و این مشکلات مالی در حالی که نیروی کار ما در کامل حقوق و مزایای, دست نخورده و ارائه گزینه های خود را برای حفظ درآمد" Greicius نوشت. "TWA برنامه باقی می ماند لازم است با وجود کمک از مراقبت برای کمک به ما برای جلوگیری از هزینه های اضافی کاهش اقدامات است که می تواند تاثیر کارکنان بیشتر به طور قابل توجهی."

پس از تنظیم برنامه اجرا شد, کارگران برگزار شد اعتراض و خواستار تجدید نظر. بیش از 700 نفر از کارگران امضا نامه ای سرگشاده علیه اجباری پرداخت و ساعت کاهش است.

"[هنوز] بدون بازگشت ساعت به دلیل این است که رانده شدن توسط پول" Trossman نوشت: "نمی مراقبت از بیمار و یا نگرانی برای بهداشت و درمان کارگران است."

تماس با Enya Lu در enyalu 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن