دانشگاه استنفورد در 2010s: در روند مسائل

در این زمان از عدم قطعیت ما در استنفورد گاهی اوقات می خواستم به یک گام به عقب و نگاهی به برخی از جالب تر تغییر

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

در این زمان از عدم قطعیت ما در استنفورد گاهی اوقات می خواستم به یک گام به عقب و نگاهی به برخی از جالب تر تغییراتی که در طول دهه گذشته. دانشگاه استنفورد در 2010s یک سری ویژگی های داده های تصویری آغاز شده توسط دانشگاه استنفورد داده های روزانه تیم در چه چیزهایی تغییر (و یا تغییر نمی کند) در دانشگاه و جامعه است.

ما در گهگاه نیز می خواستم به سرمایه گذاری در تمام گرافیک خنک داده های ما می تواند تیم را که به اوج خود رسید در این پروژه است.

پنیر موزارلا چوب در 2010s

بیش از دهه گذشته در ارتباط با دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) حمایت و تغییر استنفورد تجربه برای هزاران نفر از دانش آموزان را موزارلا چوب به عنوان مثال. قبل از 2019 موتزارلا چوب ارائه شد تنها در Late Nite در Arrillaga خانواده ناهار خوری عوام و Lakeside ناهار خوری. با تشکر سابق ASSU سناتور جان جانسون و متی ویگلر این تغییر زمانی که تبر و خرما (شیر) در پاسخ به رسمی سنا قطعنامه درخواست موزارلا چوب ارائه می شود در ایجاد. شیر حتی به طور رسمی اعلام کرد تصمیم خود را در آن Facebook صفحه که از نظر ما یک معامله بزرگ است.

آن را نیز به همین دلیل ما در گاهی اوقات دیده می شود افزایش تعداد موزارلا چوب در محوطه دانشگاه.

کرم در پردیس در 2010s

در طول 2010s, استنفورد دیده است جالب روند بین تعداد کرم در محوطه دانشگاه مقابل در کابوس. استنفورد تجارب شیوع بلوط بید کرم و کلاله شب پره کرم از زمان به زمان — اما آنها افزایش یافته و در سال های اخیر است. آویزان از درختان بلوط اطراف دانشگاه این کرم بسیار آسیب رساندن به درختان. موها از این کرم نیز باعث تحریک پوست در افراد حساس بنابراین جای تعجب نیست که آنها به نظر می رسد در استنفورد دانشجويان کابوس. روند نشان می دهد که 51 ریاضی midterms شروع به تسلط دانشجويان کابوس تعدادی از کرم تا به حال تقریبا هیچ تاثیری بر تعداد کرم در کابوس. به جای آن حتی به عنوان کرم ها شروع به رشد دانش آموزان کمتر خواب آنها.

روند مایر سبز

چند دانش آموزان درک کنند که قبل از مایر سبز مایر کتابخانه وجود داشته و دوست داشتنی شده توسط بسیاری از آلوم. چند فارغ التحصیلان اما هنوز به درک که چند دانشجویان فعلی مراقبت. تعداد دفعاتی که من شخصا تا به حال فارغ التحصیلان به من شکایت در مورد چگونه آنها ندارد فضای سبز می تواند حکم خود را تجسم داده ها.

مرداب sprayings

برای آن دسته از دانشجویانی که در محوطه دانشگاه استنفورد گاهی اوقات می خواهم به اطلاع شما که skunks بجای شما. در حالی که دانش آموزان پس رفت به سالن های غذاخوری برای ناهار و گرفتن با دوستان skunks را آغاز کرده اند طرح خود را برای سلطه بر جهان. ما در گاهی اوقات شگفت زده شدند در تعداد مطلق از skunks در حال حاضر رومینگ در محوطه دانشگاه. جایی که آنها زندگی می کنند زمانی که دانش آموزان در محیط دانشگاه باقی می ماند یک رمز و راز است.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با ریچارد کوکا در غنی 'در' stanford.edu و دیوید گلوب در golubd 'در' stanford.edu یا استنفورد داده های روزانه تیم در داده ها 'در' stanforddaily.com.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن