استنفورد معرفی بررسی سلامت برای پیگیری COVID-19 علائم در سایت کارکنان

استنفورد معرفی شده جدید بررسی سلامت سایت ابزار برای کمک به پیگیری COVID-19 علائم نتایج آزمون و قرار گرفتن در م

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

استنفورد معرفی شده جدید بررسی سلامت سایت ابزار برای کمک به پیگیری COVID-19 علائم نتایج آزمون و قرار گرفتن در میان کارکنان بازگشت به کار در دانشگاه.

با توجه به استنفورد را COVID-19 سلامت هشدار صفحه ابزار معرفی شده در 22 مه پشتیبانی خواهد کرد "امن بازگشت از اعضای استنفورد جامعه به دانشگاه های ما." آن را توسعه داده شد برای ساده کردن وضعیت سلامت گزارش مراحل مورد نیاز برای کسانی که مشغول به کار در دانشگاه استنفورد محل.

کسانی که با استفاده از بررسی سلامت پرسشنامه در مورد سلامت خود را یک تا دو ساعت قبل از ورود در دانشگاه استنفورد. از طریق ترکیبی از الگوریتم توسعه یافته توسط دانشگاه استنفورد پزشکی حرفه ای و همچنین مقایسه بین زمان و ثبت شده قبل از نشانه های سلامت, ابزار تعیین اینکه آیا یا نه یک کارمند تایید شده است برای حضور در محل کار در سایت. روزانه رسیده به دانشگاه به درخواست توضیح در مورد چگونگی تصمیم گیری ساخته شده است.

با توجه به بررسی سلامت سایت داده خواهد شد استفاده می شود به "درک کلی سلامت از ما استنفورد جامعه و اجازه می دهد استنفورد به یک رویکرد پیشگیرانه برای مدیریت این بیماری همه گیر. آن را همچنین می توان برای تصمیم گیری در مورد که می تواند در محل و زمانی که آنها می تواند به بازگشت."

اطلاعات شخصی و محرمانه باقی خواهد ماند.

"بررسی سلامت بخشی از دانشگاه استنفورد را به طور کلی استراتژی برای یک تدریجی و مرحله به مرحله راه اندازی پردیس عملیات و تضمین انطباق با county سفارش نیاز به COVID-19 علامت غربالگری برای کسانی که مشغول به کار در دانشگاه" نوشته راسل Furr دانشیار معاون شهردار برای محیط زیست ایمنی و بهداشت و راج پوری از دانشگاه استنفورد بهداشت حرفه ای مرکز در یک بیانیه مشترک به روزانه.

به عنوان از آوریل 22, "همه استادان و کارکنان و دانشجویان مقطع فوق دکترا و دانش آموزان در محل کار در دانشگاه استنفورد محل شده اند نیاز به استفاده از بررسی سلامت به خود گزارش وضعیت سلامت خود را قبل از ورود در سایت هر روز کاری — حتی اگر آنها علائم COVID-19," Furr و پوری نوشت.

دانش آموزانی که کار نمی کنند در پردیس امکانات, اما زندگی در پردیس خوابگاه ملزم به استفاده از بررسی سلامت: "این دانش آموزان هنوز هم باید گزارش COVID-19 علائم به theDean از دانش آموزان" Furr و پوری نوشت.

قبل از انتشار بررسی سلامت اعضای هیات علمی و کارکنان در دانشگاه نياز به هشدار خود را محلی منابع انسانی نماینده اگر آنها تجربه ترکیبی از 100 درجه تب و دیگر علائم از جمله تنگی نفس و بدتر شدن سرفه و خستگی شدید و درد عضلانی. آنها همچنین نیاز به هشدار منابع انسانی اگر آنها انتظار نتایج یک COVID-19 تست یا آزمایش مثبت است.

بررسی سلامت ایجاد شده توسط Puri, همراه با راهنما از دانشگاه استنفورد آن را.

کارکنان در دانشگاه استنفورد شتابدهنده خطی مرکز (SLAC) باید سرنشین بررسی سلامت از مه 4 و دانشگاه منتشر ابزار برای همه در سایت کارکنان در دانشگاه استنفورد در مارس 22.

در طول خلبان دوره SLAC کارکنان تکمیل پرسشنامه یک تا دو ساعت قبل از ورود در کار است.

"اگر پاک در محل کار آنها می آیند به عنوان انتظار می رود. اگر نه پاک آنها در خانه بمانند و اطلاع خود سرپرست" نوشته مانوئل Gnida رسانه, مدیریت روابط در SLAC و سرود سرخ شده, رئیس افسر ایمنی در SLAC در یک بیانیه مشترک به روزانه.

Gnida و سرخ شده گزارش داد که خلبان بود "بسیار موفق است." پیشرفت های جدید شده است نورد از جمله "علاوه بر این از ویژگی های جدید از جمله به عنوان محل دسترسی به نشان و افزایش داشبورد قابلیت برای پزشکی تیم پشتیبانی که نظرات ارسالی از کسانی که علامتی" با توجه به Furr و پوری. این تیم نیز منتشر شده به زبان اسپانیایی نسخه.

Furr و پوری نوشته است که وجود دارد هیچ زمان قصد استفاده از این ابزار در خارج از دانشگاه استنفورد و اضافه کرد که "استنفورد است که با تمرکز بر سلامت جامعه دانشگاه در طول این همه گیر و اطمینان حاصل کرد که این ابزار عملکرد کارآمد و موثر برای مبارزه با گسترش COVID."

تماس با اشلی Kupor در akupor 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن