استنفورد قصد دارد به خانه نیمی از دانشجویان دوره لیسانس در دانشگاه در هر سه ماهه بعدی سال تحصیلی

استنفورد برنامه اجازه می دهد تا دو کلاس از دانشجویان به بازگشت به دانشگاه در هر سه ماهه از 2020-21 سال تحصیلی

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

استنفورد برنامه اجازه می دهد تا دو کلاس از دانشجویان به بازگشت به دانشگاه در هر سه ماهه از 2020-21 سال تحصیلی از جمله تابستانی 2021 رئیس مارک Tessier-لوین و کشيش Persis Drell اعلام کرد روز چهارشنبه در یک ایمیل به دانشکده. آنها نوشت که آموزش آنلاین باقی خواهد ماند "به طور پیش فرض گزینه" سال آینده برای دانشجویان است.

همه دانشجویان ارائه خواهد شد دو چهارم پردیس مسکن خواهد شد و انتظار می رود برای تکمیل حداقل یکی اضافی چهارم از راه دور. دانش آموزان سال اول اقامت در پردیس در پاییز و سالمندان در بهار اما هیچ تصمیم گیری در مورد که دانشجویان را در دانشگاه به صورت هر سه ماه ساخته شده است. در علاوه بر این به هر سه ماهه را تعیین کلاس سال از دانش آموزان و کسانی که با شرایط خاص مجاز خواهد بود به زندگی در محوطه دانشگاه به عنوان اجازه داده شد این سه ماهه.

"کارکنان ما در حال گفتگو با اعضای هیات علمی و دانشجویان در مورد گزینه های مختلف برای آوردن دانش آموزان پشت چه با کلاس سال و یا یکی دیگر از موضوع هایی که هم راستا با برنامه های علمی ما ارائه می دهیم" Tessier-لوین و Drell نوشت.

آنها نوشت که این طرح مشروط "بهداشت عمومی وضعیت و در هر گونه شرایط است که ممکن است اعمال شده توسط دولت ما و مقامات شهرستان است" و آنها "نمی دانم کسانی که همه چیز قطعی تا اواخر تابستان است."

این دانشگاه قصد دارد با گسترش آن سنتی سه چهارم سال را در تابستان 2021 اجازه می دهد تمام استنفورد دانشجویان برای تکمیل دو چهارم از آموزش در فرد و حداقل یکی از راه دور.

Tessier-لوین و Drell نوشت که تعدادی از دانش آموزان ممکن است نیاز به کاهش "اگر شرایط بهداشتی نیاز به آن" اما که آنها امید "شرایط بهداشتی ما اجازه خواهد داد که به جای آن قادر به گسترش دسترسی بعد در سال است."

دانشجویان که اجازه اقامت در محوطه دانشگاه زندگی می کنند در خصوصی خواب فضاهای مانند تک و دو اتاق دونفره. دانشگاه انتظار ندارد عمده مسکونی تغییرات دانشجوی خوابگاه.

سقوط سه ماهه کلاس آغاز خواهد شد در سپتامبر. 14 و پایان on Nov. 20 با امتحانات نهایی اداره از راه دور بین Nov. 30 Dec. 4. دانشجویان در محوطه دانشگاه خواسته خواهد شد که برای ترک پس از پایان کلاس اما کسانی که قادر به ترک ممکن است شرکت در یک برنامه مسکن باقی می ماند در پردیس بیش از تعطیلات زمستانی. قبلا به دانش آموزان اجازه داده شد برای باقی می ماند در پردیس بیش از شکرگزاری شکستن اما نیاز به تخلیه خوابگاه خود را در طول زمستان ،

اکثر مقطع کارشناسی تدریس باقی خواهد ماند آنلاین برای سال تحصیلی بعدی از جمله تمام کلاس های بزرگتر از 50 نفر از دانش آموزان با توجه به یک مقدار محدود از در دانشگاه کلاس های درس و نیاز به ارائه آموزش آنلاین برای دانشجویان دور از محوطه دانشگاه با توجه به ایمیل. تحصیلات تکمیلی و حرفه ای آموزش و پرورش است که انتظار می رود به حرکت رو به جلو "در نزدیک به ظرفیت کامل البته با برخی از دستور العمل ها و تحقیقات انجام شده آنلاین" Tessier-لوین و Drell نوشت.

"ما نیاز به صورت آنلاین مشاهده کرده و به عنوان پیش فرض آموزش گزینه برای 2020-21 به تکمیل و توسط فرد آموزش تا آنجا که امن است و عملی برای دانشجویان و استادان که در حال حاضر در دانشگاه" آنها اضافه شده است.

کسانی که بازگشت به دانشگاه خواهد بود موضوع را به فاصله فیزیکی پروتکل در پردیس ساختمان ها و فضاهای عمومی و همچنین محدودیت در تجمعات. دانش آموزان خواسته می شود به ترک منطقه و اگر آنها مورد نیاز خواهد بود به خود منزوی کردن زمانی که آنها بازگشت.

در این نامه اضافه شده است که "این احتمال وجود دارد" دانشجویان در محیط دانشگاه نیاز به پوشیدن پوشش صورت به طور منظم.

دانش آموزان سال اول نخواهد بود مجاز به گرفتن مرخصی برای فرد چهارم به عنوان سیاست قبل از بهار سال 2020 است. کسانی که مایل به گرفتن یک سال فاصله باید اطلاع رسانی دفتر پذیرش ژوئن 15.

Tessier-لوین و Drell نوشت که آنها را با هدف ارسال یک به روز رسانی تا پایان ماه ژوئن اما برنامه نهایی خواهد بود مشروط بر الزامات دولت و مقامات محلی.

تماس با ارین وو در erinkwoo 'در' stanford.edu و جولیا اینگرام در jmingram 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب