محققان دانشگاه استنفورد مشغول به کار در wearables برای تشخیص زود هنگام بیماری های عفونی

محققان دانشگاه استنفورد در حال کار با Fitbit و موسسه تحقیقات اسکریپس به توسعه wearables است که می تواند تشخیص

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

محققان دانشگاه استنفورد در حال کار با Fitbit و موسسه تحقیقات اسکریپس به توسعه wearables است که می تواند تشخیص بیماری های عفونی مانند COVID-19 و کمک به مهار خود را گسترش. شواهد اولیه نشان داده است که دستگاه های پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند و حلقه و لباس می تواند کمک به پیش بینی شروع بیماری های عفونی و حتی قبل از شروع علائم.

این کنسرسیوم به ارمغان می آورد با هم در حال انجام تحقیقاتی در دانشگاه استنفورد و Scripps. به رهبری مایکل اسنایدر استاد و صندلی ژنتیک گروه در دانشگاه استنفورد دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد بهداشت و درمان نوآوری آزمایشگاه راه اندازی COVID-19 wearables مطالعه با هدف تعیین اینکه آیا اطلاعات از دستگاه های پوشیدنی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پیگیری بیماری های عفونی.

"ساعت های هوشمند و دیگر wearables را در بسیاری از اندازه گیری ها در هر روز حداقل 250,000 همان چیزی است که باعث می شود آنها را چنین قدرتمند دستگاه نظارت" اسنایدر گفت: Stanford Medicine News. "آزمایشگاه من می خواهد به مهار آن داده و ببینید که اگر ما می توانید شناسایی که بیمار شدن به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است."

دستگاه های پوشیدنی اجرا شده توسط الگوریتم می تواند هشدار به کاربر در زمانی که خود ضربان قلب و درجه حرارت پوست و یا سایر شاخص های فیزیولوژیکی سیگنال است که بدن خود را در حال مبارزه با عفونت است. یک مطالعه نشان داده است که Fitbits با دقت می تواند تشخیص آنفولانزا نقاط سریعتر از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC).

اما کار بیشتری باید انجام شود قبل از wearables را می توان مورد استفاده برای شناسایی COVID-19, محققان می گویند.

"[فعلی الگوریتم] است و بیشتر شبیه یک ضعیف الگوریتم گفت:" شیائو لی سابق postdoc اسنایدر در آزمایشگاه کار می کرد که در سال 2017 مطالعه که بر اساس آن COVID-19 wearables مطالعه استوار است. "بنابراین من فکر می کنم آن را خیلی زود به می گویند این است که تشخیص آن را بیشتر شبیه یک هشدار است. یک الگوریتم باید برای توسعه یک الگوی خاص به COVID-19."

"ما نمی دانیم که اگر ما می تواند تفاوت بین COVID-19 و سایر عفونت های ویروسی, اما ما فکر می کنم آن است که هنوز هم مفید می دانم که اگر شما در حال گرفتن بیمار در یک بیماری همه گیر" اسنایدر گفت: روزانه است.

علاوه بر این او گفت: مردم نیاز به در نظر گرفتن زمینه هنگام استفاده از wearables برای نظارت بر عفونت است.

"اگر آنها در حال تماشای یک فیلم ترسناک و ضربان قلب بالا می رود و آنها باید آن را نادیده گرفت" او گفت:.

در ماه مارس, موسسه تحقیقات, موسسه راه اندازی شد شناسایی یک مطالعه که نظارت بر ضربان قلب و سوابق علائم مانند تب و سرفه است. برای COVID-19 wearables مطالعه اسنایدر در حال جمع آوری اطلاعات از پنج مارک های مختلف از دستگاه های پوشیدنی و توسعه الگوریتم برای تشخیص زمانی که کسی که بیمار شدن.

"هدف این است که تشخیص زود هنگام قبل از آنها [کاربران] علامتی," اسنایدر نوشت: در یک ایمیل روزانه. "ما در حال ثبت نام 1) افرادی که تایید مثبت برای COVID-19 که در حال حاضر شده است با پوشیدن هوشمند-سازمان دیده بان و 2) افراد در معرض خطر (بهداشت و درمان کارگران و اعضای خانواده از افراد بیمار) که به طور منظم نمایش برای COVID-19."

اسنایدر و گروه خود را در حال دادن مردم در معرض خطر smartwatches در حالی که آنها سالم هستند و در ادامه برای پیگیری آنها را در حالی که آنها بیمار هستند.

"به محض این که به ما اعلام کرد که مطالعه 2000 نفر امضا" اسنایدر نوشت. "علاوه بر میلیون ها نفر از مردم با پوشیدن smartwatches."

اهل آلتمن استاد مهندسی زیستی و ژنتیک پزشکی و زیست پزشکی علوم اطلاعات گفت: این مهم است که بیماران پوشیدن wearables اوایل برای این تکنولوژی مفید باشد.

"شما نیاز به مطمئن شوید که شما آنها را بسیار زود است چرا که اگر شما آنها را زمانی که آنها در حال بالینی بیمار است که مفید نیست چرا که یک پزشک می تواند شکل از آنها بیمار با نگاه کردن به آنها" آلتمن گفت.

او همچنین گفت این مهم است که تعداد زیادی از شرکت کنندگان و قوی آموزش تنظیم داده است که الگوریتم آموزش داده خواهد شد در به دقت پیش بینی خواهد شد که بیمار است.

"آنها باید بسیار مراقب باشید در مورد حجم نمونه و مورد اطمینان است که آنها را بی طرفانه نمونه و که آنها اعتبار در یک کاملا جدید جمعیت به طوری که آنها نمی overfit به یک جمعیت خاص" آلتمن گفت.

اسنایدر گفت: ممکن است به استفاده از تعداد کمی از مردم به آموزش الگوریتم برای شناسایی ظریف تغییرات فیزیولوژیکی.

"الگوریتم آموزش دیده در فرد پس ما به دنبال تغییر در آن فرد که غیر طبیعی است," او نوشت. "اما ما نمی دانیم که چگونه اغلب ما را از دست افراد بدون علامت که ممکن است تغییرات نامحسوس."

کار خود را بر اساس یک گزارش منتشر شده او در سال 2017 نشان داد که یک همبستگی بین انحراف در سیگنال های فیزیولوژیکی و پاسخ التهابی. این الگوریتم در این مطالعه نشان داد که آن را ممکن است برای تشخیص عفونت فیزیولوژیکی با استفاده از داده های اندازه گیری شده توسط زومیت.

لی اولین نویسنده در سال 2017, گزارش, گفت: او الهام گرفته شده بود برای توسعه ایده برای الگوریتم هنگامی که یک فرد است که داده های فیزیولوژیکی آزمایشگاه بود پیگیری شد به سطوح بسیار پایین از SpO2, اندازه گیری اشباع اکسیژن خون.

"معلوم شد که در اوایل شروع بیماری لایم" لی گفت.

پس از تجزیه و تحلیل بیشتر محققان کشف کردند که فرد ضربان قلب و درجه حرارت پوست نیز غیر طبیعی است و سیگنال های آغاز شده بود بسیار زود است. این مطالعه با الهام از Li به توسعه الگوریتم است که استفاده می شود برای تشخیص بیماری با استفاده از داده های فیزیولوژیکی.

او ابراز خوش بینی در مورد استفاده از wearables در COVID-19 همه گیر به خصوص برای تشخیص زود هنگام بیماری در حالی که برجسته است که wearables' نتایج باید در نظر گرفته شود با داده های دیگر.

"من فکر می کنم این یک خنک جایگزین و باید یکپارچه با سایر آزمایشات و مدل" لی گفت. "با تشخیص زود هنگام با استفاده از wearables ما می تواند راهنمای مردم به بیمارستان برای آزمایش خون."

آلتمن امیدوار است مورد استفاده از wearables برای مبارزه با عفونت های ویروسی, اگر نه برای COVID-19 و پس از آن حداقل در آینده است.

"اگر آنها می توانید تمام است که آن را بسیار مفید خواهد بود چرا که آنها ممکن است قادر به یادگیری چیزهایی خواهد بود که مربوط به بعد از همه گیر" او گفت:.

تماس آنی چانگ در annie215 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن