استنفورد باید اختیاری ارائه نامه نمرات برای پاییز سال 2020 و فراتر از

در مه 28, دانشکده سنا اعلام کرد که جهانی رضایت بخش/هیچ اعتباری (S/NC) سیاست های اجرا شده در بهار 2019-20 ادامه

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

در مه 28, دانشکده سنا اعلام کرد که جهانی رضایت بخش/هیچ اعتباری (S/NC) سیاست های اجرا شده در بهار 2019-20 ادامه خواهد داد به آینده چهارم. تمام تابستان 2020 دوره در حال حاضر به دنبال "به طور منظم" سیاست نامه نمرات. این درجه بندی بر اساس در 2020-21 سال تحصیلی نامشخص باقی مانده است به عنوان شهردار و اعضای هیئت علمی و سنا باید اظهار داشت که آنها را حفظ خواهد کرد نامه نمرات بدون در نظر گرفتن چگونه COVID-19 پیشرفت می کند.

بر اساس این اداره در اطلاعیه ای بعید به نظر می رسد که ما با جهانی S/NC در پاییز سال 2020 و فراتر از آن. دانشگاه هاروارد در ماه ژوئن اعلام کرد 2 است که آنها را به بازگشت به نامه نمرات در پاییز سال 2020 دلالت آنها را حفظ خواهد کرد نامه نمرات مهم نیست که چقدر COVID-19 توسعه در آینده است. اگر فعالیت نهادهای همکار است هیچ نشانه ای وجود خواهد داشت هیچ جهانی S/NC در پاییز.

با اینحال این موضوع است که ارزش بازدید. در حال حاضر که اکثر دانشگاه استنفورد در مقطع کارشناسی و تجربه کرده اند به طور کامل آنلاین بهار سه ماهه من می خواهم به کشف این که چرا دولت ممکن است را انتخاب کنید نامه درجه گزینه های بیش جهانی S/NC.

جهانی S/NC لازم بود در بهار سال 2020 به صورت ناگهانی تغییر جهت به کنترل از راه دور یادگیری و در نتیجه بسیار کوتاه تنظیم دوره برای دانش آموزان و کارکنان آموزش. اما آموزش کارکنان می تواند با دقت و صنعت جدید syllabi در طول دوره سه ماه است که بهترین متناسب با یک کنترل از راه دور و یا آموزش ترکیبی زیست. بازگشت دانش آموزان و کارکنان آموزشی در حال حاضر تجربه یک چهارم از آموزش از راه دور تا دانش آموزان بهتر خواهد بود آگاهانه در هنگام انتخاب بین CR/NC و نامه نمرات برای هر دوره.

بحث من در زیر تنها به درخواست دانشجویان بازگشت. مردم در حال حاضر پیشنهاد شده است که دانشگاه ها باید نیاز جهانی S/NC برای تمام دانش آموزان سال اول به دلیل آن است که غیر منطقی به انتظار آنها را به طور همزمان تنظیم به محیط دانشگاه و حقه بازی نامه نمرات در طول یک بیماری همه گیر و من به حمایت از این تصمیم.

اول من توضیح پیشنهاد من برای همه دانشجویان بازگشت به دقت درجه بندی شده توصیه می شود اعتباری/اعتباری (CR/NC) بر اساس با نامه درجه گزینه های. در نیمه دوم این قطعه من را مورد بحث اشکالاتی جهانی S/NC درجه بندی بر اساس.

پیشنهاد: توصیه می شود CR/NC با نامه درجه گزینه های

قبل از شروع بهار سال 2020 دانشکده سنا در نظر گرفته شده سه گزینه برای درجه بندی بر اساس: 1) جهانی S/NC; 2) انتخاب بین حرف و CR/NC برای هر دوره; 3) و جهانی (A+/A/NC.

این ASSU Execs نوشت که آنها را پشتیبانی نمی کند یک گزینه 2 چون "هر سیاست اختیاری است که به ناچار تا پایان نامتناسب با بهره گیری از دانش آموزانی که تجربه نسبی امتیاز در طول سه ماهه بهار." اما ممکن است به درک موانع آموزشی بسیاری از دانشجویان در طول COVID-19 در حالی که هنوز هم حمایت از برخی فرم از نامه نمرات. چندین نفر از دانشجویان از جمله FLI دانشجویان در دانشگاه استنفورد را نهادهای همکار استدلال کرد که سیاست های شبیه به جهانی S/NC را در واقع آسیب دانش آموزان با موانع آموزشی. من می خواهم برای پیدا کردن یک راه حل است که تضمین حقوق صاحبان سهام برای آسیب پذیر ترین دانش آموزان و همچنین به حفظ توانایی دانش آموزان برای انتخاب نامه نمرات.

پیشنهاد من این است که همه دانشجویان بازگشت بود مدرج در یک توصیه اعتباری/اعتباری (CR/NC) بر اساس با نامه درجه گزینه های. پیشنهاد من به این معنی است که دانشگاه را به یک نماد در متن در پاییز سال 2020 و فراتر از آن نشان می دهد که دانشگاه به شدت خواست همه دانش آموزان را در هر دوره CR/NC اما نفر مجاز به انتخاب کردن به حرف نمرات. این سیستم هنوز هم اجازه می دهد دانش آموزان به تعداد همه "S" و "CR" نمرات برای تحقق آموزش و پرورش عمومی و دپارتمان عمده مورد نیاز بدون بیش از محدودیت ها معمولا در محل مجموعه.

این نماد قانع کننده است به دلیل آن تاکید می کند که دولت views CR/NC به عنوان هنجار و آن نامه نمرات استثنا هستند. دانشگاه حمایت قدرتمند است; استنفورد را "یک نماد در متن نشان می دهد که اورژانس درجه بندی شد و در اثر بهار سه ماهه 2019-20" به منظور توضیح جهانی S/NC اساس. این توضیح خواستار هر کس که ارزیابی این متن – که آیا آن کارفرمایان و یا دانشگاه ها – به درک که دانشگاه اعتقاد بر این تصمیم بود. با ساخت CR/NC استاندارد و نامه نمرات انتخاب کردن در اساس در پاییز سال 2020 و فراتر از آن دولت می تواند محافظت از دانش آموزان در یادگیری در شرایط دشوار است.

توصیه می شود CR/NC اذعان دارد که ما قادر به تصمیم گیری در یک درجه بندی بر اساس در حال حاضر, اما آن را می دهد هر یک از ما آژانس را انتخاب کنید بعد از آن. این بهار من تا به حال 16 ساعت تفاوت زمان از اقیانوس آرام و من با حضور در سخنرانی بین 2:30-3:50am می باشد. من به طور مداوم از خواب محروم. در عین حال من برای دفاع از نامه نمرات به دلیل تعداد بسیار کمی از ما می تواند پیش بینی آنچه که ما محیط یادگیری خواهد بود در پاییز سال 2020 است. دولت هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده دقیق اطلاعیه در مورد سال, ساختار, آموزش فرمت و چه کسی مجاز در پردیس زمانی – و همه این عوامل تغییر هستند بسته به اینکه چگونه COVID-19 توسعه. آن را غیر منطقی برای تصمیم گیری در جهانی S/NC دوباره سه ماه قبل از شروع 2020-21 سال زمانی که ما فاقد بسیار مهم اطلاعات است.

توصیه می شود CR/NC مناسب تنظیم انتظارات در مورد مواد دوره تسلط در طول COVID-19 و همچنین به همه دانش آموزان این فرصت را به را انتخاب کنید بین نامه نمرات و CR/NC. جهانی S/NC تنها انجام اولین هدف است.

کلاس های مجازی, مشکل مسکن و چالش های مالی, شخصی, خانواده و سلامت روحی و استرس را بار برخی از دانش آموزان دانشگاه استنفورد به عنوان طولانی به عنوان COVID-19 همچنان ادامه دارد. هیچ درجه بندی سیاست به اندازه کافی می تواند در رفع این مسائل – حتی جهانی S/NC. جهانی S/NC به سادگی تضمین برابر نتایج در یک متن (با فرض این که اکثر دانش آموزان دریافت خواهد کرد "رضایت بخش" نمرات); آن را نمی تجهیز تمام دانشجويان در برابر منابع برای موفقیت است. بسیاری از FLI دانش آموزان صورت آموزشی با موانع پیچیده باعث می شود. اقداماتی که به طور مستقیم کمک به دانش آموزان غلبه بر موانع آموزشی شامل مسکن برخی از دانشجویان در محوطه دانشگاه waiving انتظار کار-مطالعه مشارکت و ارائه بلیط هواپیما به و از محوطه دانشگاه. اما درجه بندی سیاست نمی تواند کمک به غلبه بر موانع آموزشی. آن را تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد به بیان مدیریت انتظارات در مورد چگونه به خوبی دانش آموزان باید دوره کارشناسی ارشد مواد.

دانش آموزان ممکن است نگران باشید که صرف وجود نامه درجه گزینه را CR/NC به نظر می رسد مانند یک نشانه ای از "slacking" و هل دادن خود به اندازه کافی سخت. تحت شرایط عادی کارفرمایان و فارغ التحصیل مدارس ممکن است فکر می کنم که دانش آموزان را انتخاب کنید CR/NC برای کاهش مخاطرات برای پيشرفت تحصيلی. اما وقتی دیده می شود از طریق زمینه COVID-19 و دانشگاه و تایید متن نشانه گذاری متن آن را کاملا روشن است که CR/NC است و نه نشانه ای از کسی slacking; بلکه CR/NC بود چه استنفورد انتظار و خواست دانش آموزان را انتخاب کنید.

اشکالاتی جهانی S/NC

S/NC منفی اثرات بلند مدت دانشگاهی در نظر دارد. قبل از بهار دانش آموزان استدلال کرد که جهانی S/NC مضرات دانش آموزانی که می خواهند برای حضور در مقطع تحصیلات تکمیلی و درخواست برای مشاغل که به دنبال بالا GPAs. استنفورد و نهادهای همکار پاسخ داد که یک مدت از S/NC را نمی توان نامطلوب به دلیل آن است که یک بخش کوچک از یک مقطع آموزش و پرورش است. اما دو یا بیشتر محله های جهانی S/NC شروع به ظهور به عنوان یک شکاف قابل توجهی در متن.

سقوط 2020 سابقه تنظیم برای چه استنفورد تنظیم آن علمی سیاست از هم اکنون تا پایان COVID-19 بحران است. مردم حمایت جهانی S/NC با گفتن این که آن را موقت سیاست غیر معمول سه ماهه. اگر استنفورد نیاز جهانی S/NC تا بازگشت ما به صورت کامل به صورت یادگیری دانش آموزان ممکن است نامه نمرات برای کل سال تحصیلی از دست رفته است. جهانی S/NC در حال حاضر مجبور دانش آموزان به تغییرات شدید خود را در دراز مدت برنامه های علمی. دانشگاه نمی تواند نگه داشتن وادار کردن دانش آموزان به تغییر برنامه های خود را در, استخدام فارغ التحصیل مدرسه مرخصی و برنامه ریزی جشن فارغ التحصیلی سه ماهه الزامی جهانی S/NC دوباره.

S/NC همچنین پاکسازی تفاوت بین استنفورد و دوره های آنلاین باز گسترده (MOOCs). یکی از تفاوت های اصلی بین استنفورد و آموزش مجازی سایت Coursera, edX و آکادمی خان است که دانش آموزان دانشگاه استنفورد دریافت نامه نمرات. نامه نمرات از موسسات دانشگاهی مثل استنفورد گواهی که دانش آموزان آموخته دوره مواد و ارائه آموزنده ارزیابی از عملکرد در مقياس دقیق به جای دوگانگی رضایت بخش/اعتباری ندارد. MOOCs می تواند با ارائه گواهی برای تکمیل دوره اما این گواهینامه ها مشخص نیست سطح محتوا تسلط شما یا کسب یا گواهی نیست. توسط امید بستن برای جهانی S/NC دوباره استنفورد را شبیه MOOCs بیشتر و بیشتر آمریكا دانشجو به اجرای باینری نتایج با کمی توضیحات.

جهانی S/NC مضرات استنفورد خانواده هایی که پرداخت بخشی از شهریه. این درست است که دانشگاه استنفورد خانواده هایی که پرداخت بخشی از شهریه احتمالا نه کم درآمد. با این وجود آنها باید مجبور به پرداخت به طور منظم کمک درسی برای کاهش کالج تجربه. با توجه به این که بسیاری از دانش آموزان را از وام و پرداخت بخشی از شهریه خود را جهانی S/NC shortchanges آن دسته از دانش آموزان و حتی بیشتر.

وجود دارد تقریبا هیچ شانسی برای دانشگاه استنفورد کاهش شهریه برای 2020-21 سال تحصیلی. استنفورد اعلام کرد که شهریه نمی شود کاهش می یابد در بهار سال 2020 دانستن که 1,789 اعضای جامعه امضا طومار خواستار کاهش شهریه. خانواده ها و دانش آموزان پرداخت کامل شهریه این بهار امیدوار است که این وضعیت نمی خواهد تکرار در آینده است. اگر استنفورد را انتخاب جهانی S/NC تا COVID-19 به طور کامل تحت کنترل در دانش آموزان خواهد پرداخت برای یک کاهش کیفیت یادگیری در حالی که تجربه اولیه قابل اندازه گیری در نتیجه دوره – کلاس – در حال دور گرفته شده است. برخی از خانواده ها در حال حاضر حاضر به حمایت از دانش آموزان در بهار سال 2020 به دلیل آن بود S/NC سه ماهه آنها را وادار به یک چهارم ، این ناعادلانه است به ادامه وادار کردن دانش آموزان به تغییر خود را در دراز مدت برنامه های علمی.

شهردار و اعضای هیئت علمی و سنا باید کاملا کاهش مخاطرات برای پيشرفت تحصيلی در طول COVID-19 به منظور تهیه های مختلف دانشجویی شرایط. توصیه می شود CR/NC اجازه می دهد تا دولت برای حمایت از دانش آموزان و ارائه نامه درجه گزینه های در همان زمان. از طریق این درجه بندی بر اساس استنفورد می توانید حداکثر رساندن تعدادی از دانش آموزان که راضی هستند با درجه بندی گزینه های در طول COVID-19 در حالی که باقی مانده انعطاف پذیر و سخاوتمندانه با توجه به انتظارات برای پيشرفت تحصيلی.

تماس با نادیا جو در nejo 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب