استنفورد جامعه ورزش می ایستد در برابر ضد سیاه نژادپرستی پس از مرگ جورج فلوید

روز دوشنبه استنفورد مدیر دو و میدانی برنارد Muir انتشار "نامه سرگشاده ای به دانشگاه استنفورد دو و میدانی خانوا

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

روز دوشنبه استنفورد مدیر دو و میدانی برنارد Muir انتشار "نامه سرگشاده ای به دانشگاه استنفورد دو و میدانی خانواده" در دانشگاه استنفورد سایت دو و میدانی و همچنین شخصی خود را به حساب توییتر. این نامه آمد و هفت روز پس از مرگ جورج فلوید 46 ساله سیاه مردی که در مینیاپولیس, مینه سوتا پس از دستبند و دوخته شده به زمین توسط یک افسر پلیس زانو به مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه است. مرگ موجب تظاهرات در سراسر کشور بیش از خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

در نامه خود میور توصیف شده در هفته گذشته به عنوان یکی از "خشم و درد و سردرگمی و عزم و اراده" و خواسته است که هر کس "آیا [خود] بخشی به اطمینان حاصل شود که معنی دار و پایدار تغییر اتفاق می افتد." Muir نوشت:

"هنگامی که من به تماشای خشونت آمیز دستگیری جورج فلوید هفته گذشته اولین فکر من این بود که می تواند به من. من عصبانی بود ترس و مطمئن نیستید. اما من در بر داشت جای پای من در صحبت کردن با دختران من در تعامل با ما دانشجو-ورزشکاران و تحقق است که من نمی باید به همه پاسخ. من فقط به حال حاضر به گوش دادن و قرض دادن صدای خود به علت...من نیز متعهد بیش از پیش به استفاده از پلت فرم و امتیاز برای تقویت صدای کسانی که در حال و نه شنیده ام."

مانند Muir, تعدادی از اعضای استنفورد دو و میدانی جامعه باید با استفاده از پلت فرم خود را به صحبت می کنند تا در پی فلوید مرگ است.

سابق دانشگاه استنفورد ورزشکاران از جمله المپیک مدال طلای شناگر سیمون مانوئل '18 San Francisco 49ers cornerback ریچارد شرمن '10 لس آنجلس اسپارکس قدرت رو به جلو و ESPN مفسر Chiney Ogwumike '14 و تزئین حرفه ای تایگر وودز گلف باز شده عبارات زیر:

تعدادی از زمان استنفورد ورزشکاران از جمله بازیکنان بسکتبال Dijonai کارینگتون '20 یک ستاره نگهبان که فارغ التحصیل خواهد شد انتقال به بیلور در فصل آینده و مایا Dodson '21 یک کاربر قدرت رو به جلو به عنوان به خوبی به عنوان بازیکنان فوتبال کندال ویلیامسون '21 یک کاربر قوی, ایمنی, Thomas بوکر '21 و یک تاریخ پایان دفاعی کورتیس رابینسون '21 ، سال پنجم در داخل linebacker و جاناتان مک گیل '22 ساله دانشجوی سال دوم ایمنی ساخته اند که صدای آنها شنیده می شود در رسانه های اجتماعی:

خارج از فردی ورزشکاران تعدادی از دانشگاه استنفورد تیم های ارسال شده پیام همبستگی و پشتیبانی برای تغییر.

"[اظهارات] در نظر گرفته شده به نمایندگی از جمعی احساسات و دیدگاه است که برنامه از طریق همکاری و گفتگو بین دانشجویان ورزشکار و مربیان" نوشت استنفورد دو و میدانی سخنگوی برایان Risso در یک ایمیل روزانه. "هنگامی که پیام های نهایی شده توسط هر تیم کارکنان بخش فراهم می کند پشتیبانی به طور کلی به عنوان آن مربوط به ویرایش و طراحی و چاپ و نشر."

از 36 varsity تیم زیر, تیم که منتشر شده و اظهارات که از اوایل روز شنبه بعد از ظهر:

تعدادی از تیم های دیگر از جمله بیس بال مردان فوتبال و women's lacrosse شرکت در خاموشی شنبه از طریق رسانه های اجتماعی.

تماس با Inyoung چوی در ichoi 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب