استنفورد UCSF, TeachAids راه اندازی بلندگو سری به آموزش های عمومی در COVID-19

در یک همکاری بین TeachAids استنفورد و دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو (UCSF) در CoviDB سخنران سری به دنبال ار

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

در یک همکاری بین TeachAids استنفورد و دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو (UCSF) در CoviDB سخنران سری به دنبال ارائه رایگان آنلاین ویدئوها به آموزش عموم مردم در مورد جریان COVID-19 بیماری همه گیر.

این مجموعه با هدف "برای پرداختن به برخی از مهمترین سوال در مورد COVID-19 با پی جهانی کارشناسان بهداشت گفت: Piya Sorcar, تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش مدرس و هیات علمی همکار در دانشکده پزشکی و مرکز بهداشت جهانی.

Sorcar نیز مدیر عامل و موسس TeachAids, یک سازمان غیر انتفاعی تاسیس به منظور توسعه جهانی پیشگیری از اچ آی وی آموزش و پرورش محصولات فن آوری. TeachAids به تازگی مشغول به کار شده است برای ارائه به مردم با منابع و اطلاعات در مورد COVID-19 از طریق CoviDB جامعه-ویرایش پلت فرم است که سازماندهی منابع در سراسر مجموعه ای جامع از موضوعات مربوط به COVID-19 برای استفاده عمومی است. CoviDB آغاز شده توسط اعضای هیات علمی و دانشجویان از دانشگاه استنفورد دارتموث و دانشگاه های دیگر.

CoviDB گسترش از یک crowdsourced اطلاعات دایرکتوری به دایرکتوری از جمله سخنران سری ساخت اولین آن در روز سه شنبه. همکاری بین TeachAids این دانشگاه استنفورد برنامه به صورت بین المللی و فرهنگی آموزش و پرورش (ادویه), Stanford, مرکز نوآوری در بهداشت جهانی و موسسه جهانی علوم سلامت (IGHS) در UCSF کمک به تبدیل ایده های تصویری سری به یک واقعیت است.

"این ایده به عنوان ما مشغول به کار در CoviDB و آموخته بیشتر در مورد انواع سوالات مردم درخواست شد کارشناسان ما در مطبوعات مصاحبه آنها انجام می دهند" Sorcar گفت. "بسیاری از ما در جامعه جهانی شرکای رسیده که مایل دقیق و اطلاعات جامع در مورد COVID-19 فراتر از اطلاعات اولیه در یافت اخبار روزانه و در مراکز بهداشت محلی."

سری اول قسمت برجسته Anurag Mairal کمکی استاد پزشکی و مدیر جهانی برنامه های توسعه در دانشگاه استنفورد بایرز مرکز Biodesign. 27 دقیقه طولانی قسمت ارائه بینندگان با یک مرور کلی از COVID-19 و کمک به "روشن کردن برخی از تصورات غلط رایج با آخرین تحولات" با توجه به Sorcar.

فیلم های جدید منتشر خواهد شد هر هفته. قسمت بعدی از این سری خواهد شد از ویژگی های سابق گوگل بر تقلب تزار و جهانی سر از هوش مصنوعی در F5 Networks Shuman Ghosemajumder خواهد شد که بحث در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها و تماس ردیابی در طول بیماری همه گیر. سری به دنبال پوشش یک آرایه بزرگ از موضوعات مورد COVID-19.

"ما می دانیم که بسیاری از مردم ما با در حال کار ساعت های طولانی در بیمارستان ها و آزمایشگاه بنابراین ما در حال گسترش ما بلندگو لیست فراتر از متخصصان پزشکی" Sorcar گفت. "ما می خواهیم به دریافت چندین دیدگاه مختلف در مورد اثرات این ویروس به انجام این کار خواهیم بود مصاحبه با کارشناسان جهان در کودک آموزش مسائل دانشگاهی, ورزش, کشورهای در حال توسعه فقر و بی خانمانی و بیشتر است."

ادویه یکی از دانشگاه استنفورد-برنامه های وابسته است که با همکاری TeachAids برای این طرح ارائه خواهد شد ویژه اطلاعات راهنما برای معلمان خواهد شد که همراه و در کنار ویدئوها در این سری برای K-12 و جامعه دانشجویان است. از طریق ادویه CoviDB سخنران سری به اشتراک گذاشته خواهد شد با 10000 مدارس در سراسر ایالات متحده است.

"در زمانی که با کیفیت بالا و آموزش آنلاین بیشتر مورد نیاز است و ما مفتخر به همکاری با TeachAids جهانی سلامت آموزش و پرورش رهبر با یک پیشینه ثابت برای موفقیت ما با آنها همکاری دارند برای 10 سال گذشته گفت:" ادویه مدیر گری Mukai..

Sorcar اظهار داشت که هدف از این سری است که برای به اشتراک گذاشتن محتوا است که آموزنده و جذاب برای همه — مهم نیست که چه وضعیت اجتماعی و اقتصادی است و یا جایی که آنها در واقع در جهان است.

"اطمینان حاصل کرد که اطلاعات دقیق می رسد جوامع در سراسر جهان در یک مد به موقع از اهمیت در طول یک بیماری همه گیر" گفت: جورج رادرفورد UCSF استاد گروه اپيدميولوژی و رئیس بخش بیماری های عفونی و جهانی اپیدمیولوژی. "ما هیجان زده به همکاری در این مهم آموزش و پرورش پروژه با TeachAids."

تماس با Camryn و پاکستان در cpak23 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب