استنفورد بعید است را به همه دانشجویان دوره لیسانس در سقوط و یا تاخیر سه ماهه مدیران می گویند

"افراطی" گزینه های مانند آوردن همه دانشجویان به محوطه دانشگاه در پاییز سال 2020 به طور کامل در فرد راهنما و یا

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

"افراطی" گزینه های مانند آوردن همه دانشجویان به محوطه دانشگاه در پاییز سال 2020 به طور کامل در فرد راهنما و یا به تاخیر انداختن شروع تمام مقطع کارشناسی آموزش برای 2020-21 سال تحصیلی هستند "به احتمال زیاد حداقل از بسیاری از حالات ما با توجه به" دانشگاه مدیران اعلام کرد در روز سه شنبه.

ترکیبی از گزینه های مانند اجازه می دهد تنها دو کلاس سال در دانشگاه هر سه ماه و در ادامه آموزش را از طریق تابستان باقی می ماند در دست بررسی است.

تصمیم نهایی در مورد وضعیت 2020-21 سال تحصیلی انتظار می رود که اواسط ماه ژوئن.

ایمیل های ارسال شده توسط کشيش Persis Drell در رابطه با معاون شهردار برای فارغ التحصیل آموزش و پرورش و امور فوق دکتری استیسی خم; معاون شهردار دانشجویی سوزی Brubaker-Cole; و معاون شهردار برای توسعه اعضای هیات علمی آموزش و یادگیری سارا کلیسا تشویق دانش آموزان برای آماده سازی جدید "عادی" در سال تحصیلی آینده.

با توجه به پیام ممکن است مدل شامل داشتن تنها کلاس خاص سال در دانشگاه هر سه ماهه پایان دادن به سقوط سه ماهه قبل از روز شکرگزاری شکستن و یا به تأخیر انداختن تمام مسکونی برنامه ها تا سه ماهه زمستان که احتمالا شروع بعد از عادی نیز هست. همه گزینه های ممکن در نظر گرفته شده به منظور کاهش تراکم در پردیس زندگی و یا محدود کردن سفر دانشجویی.

باید در دانشگاه های مسکونی برنامه های رزومه مدیران هشدار دانش آموزان به انتظار نسخه بسیار متفاوت از زندگی دانشگاهی. پوشش صورت را "به احتمال زیاد" نیاز به فرسوده در پردیس, فیزیکی, فاصله شیوه را در محل باقی می ماند و اجتماعات بزرگ خواهد بود دلسرد شده است.

"بازگشت تعداد زیادی از مردم به دانشگاه نیاز دارد که ما باید ظرفیت کافی برای ویروسی, تست, برای, تماس, ردیابی, برای جداسازی برای افرادی که تست مثبت و محلی بستری از کسانی که به آن نیاز دارید" مدیران نوشت.

به منظور حفظ فاصله فیزیکی پروتکل در فضاهای دانشگاهی "برخی از درجه" از آنلاین آموزش انتظار می رود برای ادامه طریق 2020-21 سال تحصیلی برای هر دو مقطع کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی مدیران اضافه شده است. بعلاوه باید تنها یک یا دو کلاس کارشناسی گروه های مجاز در دانشگاه هر سه ماهه آموزش دانشگاهی ممکن است همچنان از طریق سه ماهه تابستان نیز هست.

دانش آموزانی که ممکن است اجازه بازگشت به دانشگاه در پاییز خواهد بود انتظار می رود به خود-گزارش هر گونه COVID-19 علائم و خود قرنطینه باید از آنها و یا کسی که آنها بوده ام در تماس با تست مثبت است.

"کسانی که در دانشگاه در طول سه ماهه پاییز خواسته خواهد شد که به سفر خارج از منطقه محلی و اگر شما نیاز به سفر برای مواقع اضطراری شما به احتمال زیاد به خواسته خود منزوی پس از بازگشت به دانشگاه" مدیران نوشت.

تمام برنامه های تحت بررسی بستگی دارد county - و دولت-سطح بهداشت عمومی سفارشات و همچنین به عنوان "کافی ظرفیت" آزمون و درمان دانشجویان و استادان که ممکن است قرارداد COVID-19 با توجه به ایمیل.

این دانشگاه همچنین ارزیابی بینگ در خارج از کشور, مطالعات برنامه, در مورد پایه و اساس برای تعیین زمانی که آنها قادر خواهد بود برای از سرگیری. در علاوه بر این به جسمی فاصله نگرانی مدیران نوشت که آنها وزن عوامل از جمله "مشکلات در مسافرت های بین المللی در طول همه گیر ورود مورد نیاز از قبیل اجباری قرنطينه برای مسافران اعمال شده توسط کشورهای مختلف و به طور کلی سلامت عمومی وضعیت در محلات مختلف است."

تماس با فضل کارول در gac23 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب