استنفورد را $27.7 میلیارد دلار به اندازه کافی به خانه دانش آموزان نیازمند در یک بیماری همه گیر

روز شنبه, مارس 12 دین از دانش آموزان فرستاده کسانی که در حال حاضر زندگی در محوطه دانشگاه به منظور اطلاع رسانی

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

روز شنبه, مارس 12 دین از دانش آموزان فرستاده کسانی که در حال حاضر زندگی در محوطه دانشگاه به منظور اطلاع رسانی از دانشگاه استنفورد در تابستان برنامه های مسکن. این دانش آموزان اعلام شد و با نگرانی در انتظار بعد از به تاخیر انداختن از دولت اما یکی که کاملا ناامید.

برای شروع این سیاست نه آدرس منحصر به فرد از مشکلات دانش آموزان روبرو هستند تحت COVID-19. استنفورد می خواهد به اتهام همان هزینه های مسکن و مواد غذایی به عنوان آنها را از هر گونه دیگر در تابستان. استاندارد نرخ برای هشت هفته از مسکن است $2,773 و نرخ استاندارد برای 10 هفته است $3,455. این را شامل نمی شود برنامه غذایی که به طور معمول در قیمت $1,900. علاوه بر این وجود دارد که $800 به 900 $در تابستان-پاییز موقت هزینه مسکن. یک تخمین محافظه کارانه از مسکن و شبانه روزی است از این رو $4,673 برای هشت هفته $5,355 برای 10 هفته و $6,155 برای کل تابستان. معمولا تابستان, مسکن هزینه را حس زیرا دانش آموزان می تواند مکمل آنها از طریق کمک هزینه های تحقیقاتی و کارآموزی و یا دریافت کمک های مالی به آنها را برای از دست رفته در سه ماهه. اما کسانی که نیاز به مسکن در تابستان این سال مناسب نیست و به نوعی قالب.

مجموعهای از دلایل ممکن است ترک دانشجویان هیچ چاره ای اما به پناهگاه در محل در محوطه دانشگاه. برای بسیاری از دانشجویان بین المللی مثل خودم بازگشت به خانه غیر ممکن است. پرواز در اکثر مسیرهای لغو و کشورهای در حال اجرای ممنوعیت سفر است که به طور مداوم توسعه یافته برای زمان طولانی افق. کشور بنگلادش کامل سفر بان کی مون از تمام مقصد به جز چین. برای چند پرواز که باقی می ماند در دسترس خود برچسب قیمت مسخره از مبارزات با آن مواجه هستند FLI دانش آموزان است.

دانشجویان بین المللی نیز ترس از امکان ایالات متحده در بستن مرزهای خود را برای مدت زمان طولانی به عنوان نیوزیلند و نروژ و هند و دیگر کشورها در حال حاضر انجام می شود. از آنجا که ایالات متحده در حال حاضر مرزهای خود را بسته برای خارجی ها, دانشجویان بین المللی که کشور را ترک کنند ممکن است قادر به پیوستن به کلاس های حضوری. گسست در ثبت نام خود را در معتبر ایالات متحده علمی موسسه ممکن است باعث آسیب غیر قابل فسخ به دانشجویان بین المللی. برای کسانی که بدون دائمی سقف بیش از سر خود را که در خیابان در طول یک بیماری همه گیر یک کابوس است. برای کسانی که با تضعیف ایمنی خطر ابتلا COVID در حالی که در یک پرواز است و نه بی اهمیت.

کمک های مالی وعده داده شده است tokenistic. دانش آموزان مجاز به درخواست برای کمک های مالی تنها در صورتی که شرکت در کلاس حداقل به عنوان یک نیمه وقت دانشجویی. اما هسته انگیزه برای بسیاری از دانش آموزان به باقی می ماند در محیط دانشگاه نیست به کلاس اما نه به خاطر اینکه آنها هیچ گزینه های دیگر. آن را عمیقا ناعادلانه برای وادار دانش آموزان نیاز به اورژانس مسکن برای پرداخت آنلاین سه ماهه که کسانی بدون نیاز دارید می توانید از انجام این کار است.

دوم کلاس انتخاب بسیار محدود در طول تابستان به این معنی که حتی اگر یک دانش آموز می خواهد به کار نسبت به مدرک خود را, آنها ممکن است قادر به انجام این کار. چون استنفورد تنها تضمین کمک های مالی برای 12 چهارم از یک دانش آموز دوره کارشناسی دانش آموزان ممکن است تاخیر در پشت و خواهد بود مجبور به پرداخت اضافی چهارم از جیب — صدمه زدن به FLI دانش آموزانی که به سادگی می توانید آن را ندارند. به این آدرس برخی از دانشگاه ها مانند Vanderbilt داده اند دانشجویان بین المللی که نمی تواند بازگشت به خانه یک بار گرانت است که متناسب به خود را در زمان کمک های مالی برای تابستان کلاس. بر خلاف استنفورد آنها معافیت این ترم تابستان از حداکثر تعداد کمک واجد شرایط ترم.

ما نباید اجازه استنفورد پنهان در پشت هر بهانه ای برای ساخت مسکن در تابستان غیرقابل تحمل که بسیاری از دانشگاه های دیگر در حال اجازه دادن به دانش آموزان پناهگاه در محل دانشگاه مقرون به صرفه. دانشگاه هاروارد است که اجازه می دهد کسانی که در پردیس با نشان نیاز به ماندن برای کل تابستان تنها 200 دلار. MIT ارائه شده است رایگان مسکن و وعده های غذایی. دوک ارائه شده است رایگان مسکن و جبران خسارت جزئی برای از دست تابستان درآمد قابل توجه کسانی که با کمک های مالی. بر اساس ایمیل داخلی ارتباطات بین دانشجویان و دانشگاه کالج ویلیامز, شیرین, گل حاج ترخانی, کالج, Hobart و ویلیام اسمیت کالج و کالج بنینگتن برخی از کالج ها که ارائه تابستانی مسکن به صورت رایگان. دانشگاه روچستر تنظیم تابستان هزینه در 30% و 60% یا 95% تخفیف بر اساس زمان کمک های مالی. مینروا و لوتر کالج, در حال شارژ کردن دانش آموزان به طور شبانه به جای تغییرات ناگهانی در برنامه با لوتر شارژ فقط $9 شب. مقایسه استنفورد سیاست به این موسسات' سیاست. هر چند آن را به یک $27.7 میلیارد دلار موقوفه (به عنوان از اکتبر 2019) آن است که شارژ کردن دانش آموزان تقریبا 6000 دلار برای تابستان مسکن و وعده های غذایی در زمان های مالی مانند عدم قطعیت است.

برای یک موسسه با ظرفیت و مسئولیت خود را برای محافظت از آسیب پذیر ترین آن را ناراحت کننده برای دیدن آن سمت گام است که مسئولیت. ترازنامه تنظیمات باعث خوابی و اضطراب بی پایان برای کسانی از ما که نمی توانیم به بازگشت به خانه. من امیدوارم که همانطور که با بسیاری از سیاست های گذشته استنفورد را تغییر مواضع خود در مورد این موضوع. دانش آموزان نیاز ندارد مجازی llamas و کنکوری نوازش باغ وحش. ما نیاز به مسکن مقرون به صرفه. مطمئنا برای درخواست یک بام و برخی از دیوارها از یک محل است که وانمود برای تماس با ما خانواده است و نه بیش از حد بپرسید ؟

اگر شما توافق می کنید که دانشگاه استنفورد باید برداشت همه هزینه برای تابستان مسکن برای تابستان امسال با توجه به COVID-19 لطفا لطفا این طومار را امضا.

نسخه قبلی این مقاله misstated زمانی که ایمیل از دین از دانش آموزان فرستاده شد. آن مه 12th, نمی, مارس 28. روزانه تاسف این خطا.

تماس با شیخ Srijon در srijon 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن