دولت آغاز می شود مقاطعه COVID-19 به طوفان پاسخ هزینه های

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 6:00 AM EDT مارس 20, 2020تالاهاسی --- بازگرداندن برق پس از طوفان در این س

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

تالاهاسی --- بازگرداندن برق پس از طوفان در این سال می توانست هزینه های اضافه شده به دلیل coronavirus فیزیکی-فاصله مورد نیاز, ابزار, مقامات گفت فلوریدا خدمات عمومی کمیسیون در روز سه شنبه.

برنامه های در حال انجام برای ایجاد بیشتر مناطق در مرحله بندی کاهش جمعیت امداد کارگران شیفت به تک در خدمت بسته بندی مواد غذایی و وصله پینه کردن ترتیبات خواب برای ترمیم خدمه مشغول به کار از راه دور به عنوان آب و برق نگاه برای جلوگیری از گسترش ویروس.

Jason Cutliffe دوک انرژی فلوریدا مدیر کل آمادگی اضطراری گفت: بخشی از این شرکت تغییرات شد و بر اساس اقدامات از اولین پاسخ دهندگان در نیویورک است که یکی از مناطق سخت ترین ضربه COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از ویروس است.

"ما به دنبال در اقداماتی مانند کاهش خدمه کار به اعداد کوچکتر از شش تا 10 حصول اطمینان از که آنها با هم ماندن برای خوردن ترتیبات به دوش گرفتن ترتیبات" Talley گفت. "در محدود کردن تعامل افراد در این وبگاه اگر تست مثبت تماس ردیابی ساده تر است و مردم کمتر تحت تاثیر قرار."

خواسته به طور مستقیم توسط کمیساریای Julie Brown اگر هزینه های افزایش یافته و انتظار می رود در روند مرمت فلوریدا قدرت و نور, مدیر ارشد, آمادگی اضطراری توماس Gwaltney پاسخ داد: "سریع جواب اینه که بله خانوم."

بخشی از این افزایش می آمد از اینکه در قرعه کشی های اضافی پشتیبانی داخلی به عنوان کمک از ابزار خدمه در کشورهای دیگر ممکن است به عنوان بزرگ به عنوان در سال های گذشته.

"وجود دارد برخی از مناطق در داخل کشور است که برخی از منابع در واقع باید نرخ های اضافی است که آنها را برای برخورد با یک بیماری همه گیر بنابراین ما مطمئن هستیم که اگر رفتن به گنجانیده شده به عنوان" Gwaltney گفت. "این واقعا بستگی دارد کاملا صادقانه هنگامی که یک طوفان و چه محیط زیست است که در آن زمان و چگونه شما می دانید چه خبر است, احتمالا در ایالت فلوریدا است."

هیچ کس گفت: تغییرات آهسته خواهد بود بازسازي.

پل Talley, مدیر, خلیج فارس, قدرت اضطراری-آمادگی تیم گفت: شرکت کار کرده اند و چند ماه گذشته در کنار هم قرار دادن دستورالعمل ها و فرآیندهای در اطراف کمک متقابل است.

"این بیماری همه گیر محیط زیست این تغییرات پتانسیل لازم برای تغییر راه ما و بازگرداندن قدرت پس از یک رویداد مهم" Talley گفت. "خلیج فارس همچنان به آماده سازی و برنامه ریزی با FPL. وجود دارد مقدار زیادی از کار تیمی در بین این دو شرکت در حال حاضر به مطمئن شوید که ما یک طرح موثر در محل و اگر هر یک از ما نهفته است."

خلیج فارس و FPL هر دو بخشی از NextEra انرژی است.

با شش ماه فصل طوفان شروع 1 ژوئن خدمات عمومی کمیسیون برگزار شد در این کارگاه برای دریافت یک مرور کلی از طیف گسترده ای از مسائل از آب و برق. مسائل در حال آماده شدن برای فصل شامل پوشش گیاهی مدیریت است که می تواند کمک به جلوگیری از درختان از هدف قرار دادن خطوط برق; قبل از طوفان بازرسی و سخت شدن خطوط انتقال و قطب; ارتباطات داخلی; برنامه ای برای برقراری ارتباط با مردم در طول و بعد از طوفان و تنظیم مرمت تخمین می زند.

بزرگترین و گران قیمت ترین تغییر در این سال می تواند از مسکن کارگران.

به جای تک مرحله بندی مناطق برای مناطق که در آن تا 1500 تا 2000 تدارکات کارگران دیدار و خواب غول پیکر, چادر, مکان های جداگانه است که می تواند 500 در یک زمان برنامه ریزی شده.

همچنین به جای موبایل خواب که مسئولیت رسیدگی به 36 تا 42 نفر کوچکتر تراورس مورد استفاده قرار خواهد گرفت همراه با افزایش اعتماد در هتل ها.

Gwaltney اشاره کرد مقامات شده اند در تماس با اپراتورهای هتل به عنوان "وجود دارد قطعا می تواند فشار بر هتل ها."

دولت بخش مدیریت اضطراری مدیر Jared Moskowitz گفت: در اوایل این ماه که آژانس او شده است redeveloping برنامه های مورد تخلیه و پناهگاه از آنجا که از virus.

برای کاهش تاثیر در پناهگاه Moskowitz گفت: تخلیه خارج از سیل مناطق می تواند به حساب جزئیات سازه با مردم در جدیدتر سازه های ساخته شده در زیر به روزترین کدهای داده شده گزینه ای برای خانه باقی می ماند.

همچنین مقامات دولتی به دنبال پروتکل های پناهگاه است که طیف وسیعی از جدا کردن مردم بر اساس متوسط چک به غیر از جمع پناه در هتل ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب