دولت در دفاع از قانون اساسی از گلدان قانون

سرویس خبری فلوریدا کارکنان منتشر شده 1:16 PM EDT 28 مه سال 2020به عنوان دادگاه عالی ایالت ponders پر مخاطره چا

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

به عنوان دادگاه عالی ایالت ponders پر مخاطره چالش به یک سال 2017, ماری جوانا پزشکی, قانون وکلای مدافع برای رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' دولت باید در زمینه های اضافی مختصر دعوا که این اقدام خلاف قانون اساسی است "ویژه" قانون است.

دیوان عالی کشور در این ماه شنیده استدلال در جنگ در مورد اینکه آیا این قانون به درستی انجام 2016 متمم قانون اساسی که به طور گسترده قانونی ماری جوانا پزشکی.

Florigrown یک تمپا-بر اساس شرکت است که ناموفق به دنبال پزشکی ماری جوانا مجوز را به چالش کشیده است قانون است. اما یک روز پس از شنیدن استدلال دادگاه عالی دستور داد وکلای مدافع به فایل گزارش در مورد یک موضوع بود که تمرکز شنوایی.

منظور گفت: مسئله این است که آیا Florigrown است "قابل توجهی احتمال موفقیت در شایستگی خود را به چالش به (یک بخش از 2017 قانون) به عنوان یک قانون خاص اعطای امتیاز به یک شرکت خصوصی."

آخرین اخبار در مورد ماری جوانا تفریحی

فلوریدا در سنا با استفاده از قانون جدید به استدلال می کنند در برابر تفریحی گلدان پیشنهاد

تفریحی گلدان حامیان آتش در قانون جدید است که می تواند بلوک های رای ابتکار

فلوریدا دیوان عالی کشور می شنود استدلال تفریحی ماری جوانا پیشنهاد

به منظور فراهم نیست, جزئیات بیشتر اما Florigrown استدلال در ژانویه مختصر این است که قانون "unconstitutionally کمک های مالی ویژه ای مزایا, مزایا و امتیازات است که تنها به اعمال خاص اشخاص."

این Florigrown مختصر در بخش با اشاره به تصمیم مجلس برای اعطای مجوز به شرکت هایی که قبلا در حقوقی دعوا با وزارت بهداشت در مورد گرفتن تایید برای عمل به آنچه شناخته شده به عنوان ماری جوانا پزشکی به مراکز درمانی.

مختصری ظ اواخر روز چهارشنبه توسط DeSantis دولت مورد مناقشه این شرکت استدلال در مورد اندازه گیری بودن "خاص" قانون است. "این طرح در (قانون) حملات دشوار است اما عمدی تعادل است.

آن است که یک پوشش برای برخی غیر قانونی تجاری باریک هدف بلکه سازگار با و بخشی از یک طرح از ایالت اهمیت و تاثیر" دولت را مختصر گفت. "از آنجا که MMTC (ماری جوانا پزشکی مرکز درمان) اخذ مجوز اساسنامه دارای یک ایالت تاثیر و منطقی و عقلانی مربوط به مهم دولت توابع Florigrown ندارد قابل توجهی احتمال موفقیت در شایستگی از آن قانون خاص به چالش بکشد."

این DeSantis دولت گرفت و پرونده به دیوان عالی کشور پس از دادگاه های پایین موافقت با Florigrown که در سال 2017 قانون درگیری با اصلاح قانون اساسی.

این مورد شامل بخش هایی از 2017 قانون که تحت تاثیر قرار چگونه بسیاری از شرکت ها می توانند با مجوز و چگونه آنها عمل می کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن