ایالت فلوریدا تعطیل دو نوار باشگاه برای نقض COVID-19 بان

جفری Schweers ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهانتشار: 10:30 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 11, 2

توسط NEWSSALAM در 22 تیر 1399

دو strip clubs — یکی در نیویورک و یکی در پاناما سیتی بیچ — آخرین میله به صورت عواقب ناشی از ایالت سرکوب متخلفان از ژوئن 26 اضطراری به منظور وادار کردن میله به تعطیل در صورت نصب coronavirus موارد است.

لو کاخ Otown در شکوفه پرتقال نوین در اورلاندو و نشان می دهد N دم افسانه توماس رانندگی در پاناما سیتی بیچ مجوز خود را به حالت تعلیق در شب جمعه توسط Halsey r mata از بخش کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات.

همچنین در روز جمعه r mata لغو تعلیق شوالیه, میخانه, نوار در نزدیکی دانشگاه مرکزی فلوریدا بود که مربوط به 40 نفر که تست مثبت برای COVID-19.

خاموش کردن سفارش می آید دو هفته پس از r mata دستور داد تمام میله های زندان که نیست فروش مواد غذایی که مجاز به باز کردن در ژوئن 5 تحت فاز 2 از دولت را امن است. هوشمند است. گام به گام بازگشایی طرح برای جلوگیری از فروش الکل در محل نوشیدن.

مرتبط با: دولت تعلیق Bajas Beachclub مشروب مجوز برای نقض coronavirus بسته شدن سفارش

آن را اعمال می شود به هر گونه استقرار مجوز به فروش الکل برای مصرف در محل اما نه به مواد غذایی است.

در هر دو مورد باشگاه داشت به بی توجهی به محدودیت های قانونی در حال حاضر در حال تحمیل خود به عملیات و DBPR یافت که "هیچ چیز کوتاه از آشکار تعلیق مجوز کافی برای حفاظت از بهداشت عمومی و ایمنی و رفاه."

در مورد لو کاخ Otown به منظور تعلیق گفت: این بار در باز بود تخلف از شرایط هر دو فرماندار منظور اجرایی فاز 2 و همچنین DBPR اضطراری جهت بستن میله به پایین.

"مشتریان موفق به مشاهده اجتماعی فاصله دستورالعمل و در مجاورت نزدیک به یکدیگر و با هنرمندان" منظور گفت.

بیشتر: از انفعال به حالت تعلیق در آورده: فلوریدا بالا کسب و کار تنظیم کننده مراحل اجرای میان سرشار میله coronavirus خوشه

آنها هشدار داده شده بود بیش از حد: پس از شرایط سفارشات و عواقب ناشی از آن توضیح داده شد به مدیر DBPR یافت باشگاه باز دوباره در جولای 6 و 10 ژوئیه.

به جای فروش الکل آشکار نشان می دهد N دم در جولای 2 مورد نیاز مراجعان به پرداخت هزینه پوشش که حق آنها را به صورت "رایگان" نوشیدنی الکلی و "رعایت هر گونه سرگرمی بزرگسالان" با توجه به تعلیق آن سفارش.

پس از پرداخت به اتهام پوشش آنها مجاز به انتخاب خود نوشیدنی رایگان و مصرف آن در داخل باشگاه. یک هفته بعد از سفارش و گفت: این باشگاه باز شد و مراجعان شد مصرف الکل در محل و عدم رعايت اجتماعی فاصله دستورالعمل.

در هر دو مورد دستور گفت: DBPR تا به حال قدرت به تعلیق مجوز است "فوری بهداشت عمومی بهداشت یا رفاه."

تماس با جف Schweers در jschweers@gannett.com و به دنبال او را در توییتر @jeffschweers.

مشترک شدن در امروز و هرگز از دست یک داستان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن