دستور دولت برای تقویت COVID-19 تست در دراز مدت مراقبت از امکانات

جیم ساندرز سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 7:29 PM EDT مارس 11 سال 2020تالاهاسی --- با بیش از 700 COVID-19 مرگ و م

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

تالاهاسی --- با بیش از 700 COVID-19 مرگ و میر مرتبط با مراقبت دراز مدت امکانات دولتی برای مدیریت بهداشت و درمان گفت: آن را صادر کرده اضطراری سفارشات برای تقویت تست از اعضای هیات در خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی.

این دستورات نیاز به خانه های سالمندان و زندگی کمک امکانات اجازه می دهد تا فلوریدا وزارت بهداشت به ساختمان های خود را برای کنترل عفونت و انجام COVID-19 تست از ساکنان و کارکنان. زمانی که گروه وارد ساختمان خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی نیاز به نیاز کارکنان برای ارسال به آزمون.

همچنین تسهیلات مراقبت دراز مدت نیاز به پیروی از دستورالعمل در مورد ساخت-وظیفه کارکنان در دسترس برای تست. سفارشات نیز اعمال می شود به "مجاز" عوامل گروه.

سفارشات افزایش احتمال خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی می تواند مجوز revocations تعلیق و یا جریمه برای تبعیت نمی کنند. آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان تنظیم تسهیلات مراقبت دراز مدت.

"چالش ما این است که کاهش و حاوی گسترش این ویروس مرگبار در دراز مدت مراقبت از امکانات" آژانس مدیریت بهداشت و درمان, منشی, مریم Mayhew گفت: در یک بیانیه آماده. "برای محافظت در برابر گسترش سریع COVID-19 هستم صدور قوانین اضطراری برای ما خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی نیاز است که هر مرکز اجازه می دهد تا دسترسی به وزارت بهداشت یا نماینده مجاز برای تست اجباری برای تمام تسهیلات کارکنان فلوریدا وزارت بهداشت در طول تست بازدیدکننده داشته است. این قوانین نیز نیاز هر مرکز اجازه می دهد تا دسترسی به وزارت بهداشت یا نماینده مجاز برای پیشگیری از عفونت و کنترل اهداف است."

با COVID-19 خصوص خطرناک به سالمندان و افراد با زمینه ای شرایط پزشکی دولت گرفته شده یک سری از مراحل را --- از جمله مسدود کردن بازدید کنندگان --- سعی کنید برای جلوگیری از گسترش این بیماری تنفسی در خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی.

اما تعداد موارد و مرگ و میر مربوط به تسهیلات ساکنان و کارکنان همچنان به طور پیوسته افزایش می دهد. از صبح روز یکشنبه تعداد مثلا 703 ساکنان و یا کارکنان از تسهیلات مراقبت دراز مدت مرده بود از بیماری --- 40.8 درصد از تمام COVID-19 مرگ و میر در کشور است.

برخی از امکانات دیده می شود تعداد زیادی از مرگ و میر. دولت آمار و ارقام نشان می دهد که 14 امکانات در اماکن اعم Suwannee شهرستان در مناطق روستایی شمال فلوریدا به Miami-Dade County شهری در جنوب فلوریدا تا به حال 10 یا بیشتر COVID-19 مرگ و میر.

صدور دستور در مورد تست به دنبال اعلام هفته گذشته توسط این سازمان برای مدیریت بهداشت و درمان است که خانه های پرستاری مورد نیاز برای انتقال ساکنان با تایید و یا موارد مشکوک از COVID-19 به مکان هایی مانند بیمارستان ها اگر خانه را برآورده نمی جداسازی مورد نیاز است.

Mayhew در مصاحبه هفته گذشته با اخبار, سرویس فلوریدا گفت که "ما تعدادی از پرستاری ماهر امکانات است که به سادگی به دلیل فیزیکی گیاهان در حال به چالش کشیده به ارائه جداسازی مورد نیاز است که برای جلوگیری از گسترش. ما نمی توانیم انتظارات نادرست از این امکانات است."

"ما نمی توانیم به از دست دادن بینایی از اهمیت حفاظت از سالمندان ما و انتقال در زمان مناسب از یک دراز مدت مراقبت از تاسیسات مثبت و یا مشکوک به COVID مثبت ساکنان زمانی که این تسهیلات می تواند برآورده نمی کنند که سطح انزوا و پیشگیری از عفونت کنترل," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن