دولت سیاه, لاتین کارگران کمتر به احتمال زیاد به تحت پوشش بیمه بیکاری در میان COVID-19

یک تجزیه و تحلیل از نرخ بیکاری در کالیفرنیا در ارتفاع COVID-19 بحران نشان می دهد که به عنوان بسیاری از 22 درصد

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

یک تجزیه و تحلیل از نرخ بیکاری در کالیفرنیا در ارتفاع COVID-19 بحران نشان می دهد که به عنوان بسیاری از 22 درصد از سیاه پوستان و 26 درصد از Latinos بيکار بودند و در مقایسه با 17 درصد از هر دو سفید و کارگران.

گزارش جدید توسط UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار و UCLA مرکز محله دانش استوار است نه تنها بر روی داده ها از تشکیل پرونده بیمه بیکاری ادعا می کند بلکه در کار آمار و سرشماری ایالات متحده داده است.

مقاله (PDF) به بررسی کلیت این بیماری همه گیر اثر از طریق اواسط ماه آوریل در کالیفرنیا به بازار کار از جمله برآورد تعداد کارگران ثبت نشده و به اصطلاح دلسرد کارگران — افرادی که می خواهید به کار گرفته شود اما به طور فعال با توجه به عواملی مانند شغل کمبود تبعیض یا عدم مهارت های لازم.

با مقامات دولت بحث بهبود بسته که شامل تنظیمات به بیکاری حمایت UCLA گزارش اهمیت از جمله کمک برای همه نوع از کارگران و نه فقط کسانی که در زمینه نرخ بیکاری. با توجه به مطالعه تقریبا 1 میلیون کارگر دیگر نیاز به کمک و بین 350,000 به 500,000 از آنها مستند نشده.

"بسیاری از مردم رو ویرانگر اقتصادی ضرر و زیان هستند و در سایه این گزارش قرار می دهد یک شکل به که از دست دادن است به طوری که سیاستگذاران درک که در آن به تمرکز حمایت خود را همانطور که ما حرکت به سمت بازیابی" گفت: Sonja دیاز, مدیر موسس لاتین سیاست و سیاست ابتکار.

این گزارش از دیگر یافته های کلیدی عبارتند از:

  • بیش از 3 میلیون کارگر در کالیفرنیا از دست داده اند شغل خود را به عنوان یک نتیجه از COVID-19 گیر بیش از هر کشور دیگر.
  • بیش از 900,000 کالیفرنیا از دست داده اند شغل خود را به علت اخراج را متوقف کرده اند و به دنبال کار به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.
  • بیش از یک چهارم از کالیفرنیا تجربه از دست دادن شغل بودند فاقد شرایط لازم برای بیمه بیکاری.
  • یک سوم از کالیفرنیا که در حال دریافت بیمه بیکاری هستند لاتین.
  • لاتینی ها 59 درصد از کالیفرنیا که فاقد شرایط لازم برای بیمه بیکاری.

"بهبود اقتصادی می تواند تنها با درک است که صدمه زدن به بسیاری از این بیماری همه گیر ناشی از رکود" گفت: Chhandara Pech, یک محقق در مرکز محله دانش و همکاری نویسنده این مقاله است. "ما گزارش تأکید می کند که در این کشور, پولدارترین دولت, کسانی که در پایین اقتصادی نردبان نیاز به کمک بیشتر."

این گزارش توصیه می کند که دولت سیاستگذاران گسترش الزامات واجد شرایط بودن برای بیمه بیکاری از جمله برای کارگران که ممکن است نیاز به زمان برای مراقبت از بیمار و بستگان. همچنین خواستار گسترش پشتیبانی شامل مراقبت های بهداشتی و اجاره, کمک, از جمله برای مستند نشده کالیفرنیا.

پژوهش مختصری است چهارم در یک سری از مقالات پژوهشی بررسی اقتصادی تاثیر COVID-19 همه گیر در محله در لس آنجلس. قبلی مقالات در این مجموعه یافت می شود که آمریکایی-آسیایی و لاتین در محله در لوس آنجلس بودند آسیب پذیر با توجه به همه گیر و تاثیر آن بر خرده فروشی و بخش های خدماتی, لاتین محله کمتر به احتمال زیاد به دریافت فرد تخفیف تحت مراقبت عمل می کنند و بسیاری از Bفاقد و لاتین زندگی در محله است که فقدان نیازهای اساسی در این شهرستان را امن تر-در-خانه سفارش.

تحقیقات در حال انجام است با کمک از Ong & همکاران اقتصادی و سیاست تجزیه و تحلیل شرکت مشاوره ای متخصص در منافع عمومی مسائل. Ong & Associates ارائه خدمات pro bono برای مطالعه است. موسس آن است که پل Ong مدیر مرکز محله دانش است که مستقر در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب