ساده کردن قایق های کسب و کار شریک شکایت کرد برای تقلب بیش از معامله کسب و کار با یک شرکت دیگر

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 15, 2020به عنوان شهر Pensacola است که بی

توسط NEWSSALAM در 26 خرداد 1399

به عنوان شهر Pensacola است که بیشتر به بررسی یک پیشنهاد برای اجاره یک قایق نیمه سفارشی تولید کننده در بندر Pensacola یک صاحب Pensacola سمت این شرکت است که در این میان دفاع از طرح دعوی در دادگاه ادعا او بخشی از یک سرمایه گذاری جعلی طرح که موفق به بازپرداخت وام در مجموع حداقل $770,000 در گذشته معامله کسب و کار.

ساده کردن قایق Hialeah, فلوریدا با همکاری جیمز "وودی" جورجیا به ایجاد یک شرکت با مسئولیت محدود به ثبت نام در 10 سال اجاره با شهر Pensacola برای فضای انبار در بندر Pensacola. اجاره نامه دارای گزینه ای برای تمدید برای یک مجموع از 40 سال است.

شهردار و شورای شهر قرار داده و اجاره را برای یک ماه به انجام بیشتر بررسی صلاحیت پس از نگرانی مطرح شد که آلودگی هوا از فرآیند تولید ممکن است صدمه دیده است پیشرفت های ساخته شده در مرکز شهر.

با این حال برخی از اعضای شورا نیز روشن ساخته است که آنها نگران بودند در مورد پتانسیل روابط این شرکت به جنوب Palafox ،

ساده کردن قایق: بندر Pensacola ممکن است محل جدید مرکز کنسول قایق ماهیگیری تولید کننده

دیلرد مدیریت اصلی شرکت سرمایه گذاری بود که پشت جنوب Palafox خواص که در عمل تپه دفن زباله در Escambia County قبل از بودن بسته برای محیط زیست ایران ، فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست پرداخت به تمیز کردن محل های دفن زباله است و تحت پیگرد جنوبی Palafox خواص در تلاش برای جبران هزینه های پاکسازی.

عضو شورای جان Jerralds اشاره به این که تاریخ در این جلسه ماه گذشته.

"نگرانی های من عمیقا مربوط به شهرت و عملکرد گذشته در Escambia County" Jerralds گفت. "و ما باید دامپزشک آنها و توجه به همه چیز را که آنها به ما می گوید که آنها در حال رفتن به انجام. بسیاری می رود به شهرت و عملکرد گذشته و ما نمی توانیم و نباید با چشم پوشی از آن چیزهایی است."

آنچه موجب طرح دعوی در دادگاه

دیلرد در حال حاضر به عنوان یک متهم در یک سال 2018 طرح دعوی در دادگاه ادعا که او و دیگر شرکای کسب و کار که در حال مديران در جنوب Palafox گروه متقلبانه تحریف سرمایه گذاری خود را به یک شرکت جهانی به نام آزمایشگاه همکاران.

طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند آنها گمراه سرمایه گذاران کلاید Patroni و کاتلین ون Alstine به منظور وادار کردن آنها به وام کسب و کار سرمایه گذاری $770,000 در ازای "عضویت واحد" در این شرکت امیدوار به بازپرداخت وام در یک سال.

Patroni و ون Alstine شکایت کرد و ادعا وام خود را هرگز بازپرداخت و آنها را گمراه شرکای کسب و کار. کت و شلوار مدعی الکساندر پوشش یک شریک کسب و کار از دیلرد دروغ ادعا کرد که آنها سرمایه گذاری کرده بود و در مجموع 1 میلیون دلار در این شرکت و دیلرد درست نیست زمانی که پوشش این بود که گفت: در طول جلسات.

جنوب Palafox شرکت گروه است نه یک حزب به طرح دعوی در دادگاه.

طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند دیلرد امضا شخصی تضمین بازپرداخت ون Alstine وام از $520,000 بود که افتخار نیست.

پس از طرح دعوی در دادگاه جان سالم به در برد یک تلاش اولیه برای آن پرتاب از دادگاه دیلرد و شرکای کسب و کار ضد شکایت کرد و ادعا Patroni بود کشف و ضبط کنترل از امور مالی جهانی آزمایشگاه همکاران و تلف دارایی های این شرکت.

دیلرد تنها ذکر شده افسر جهانی آزمایشگاه همکار شرکت براده با ایالت فلوریدا است.

ریچارد Beckish یک وکیل برای جنوب Palafox گروه, گفت اخبار, مجله جهانی آزمایشگاه همکاران طرح دعوی در دادگاه و ساده قایق هیچ ربطی به با هر یک از دیگر و کاملا جداگانه و کسب و کار.

"به عنوان وجود دارد در حال انجام است دادخواهی بیشتر نظرات باید در آینده از آقای دیلرد یا هر کس دیگری وابسته با ساده کردن GLP یا جنوب Palafox گروه" Beckish گفت.

دیلرد همچنین با ارسال یک بیانیه نوشته شده است به اخبار مجله از طریق مایکل Carro, یک کارگزار املاک و مستغلات کار برای شرکت در اجاره نامه برای پورت که آینه تا حد زیادی آنچه وکیل او گفت:, و اضافه کرد که او و دیگر متهمان در این پرونده را انکار همه اتهامات و یا تخلف در طرح دعوی در دادگاه و با اشاره به ضد خود-طرح دعوی در دادگاه.

"کلاید Patroni Sr. – مالک و مدیر Patroni شرکت در زمان کنترل جهانی آزمایشگاه و تلف یا منحرف دارایی های آن باعث کسب و کار موفق و در نتیجه بسیار زیان شکایت از در اصلی کت و شلوار" دیلرد بیانیه ای گفت:.

جرمی Branning یک وکیل برای Patroni و ون Alstine, گفت اخبار, مجله مشتریان خود نگران بودند که آنها یاد گرفته در مورد پیشنهاد ساده اجاره نامه با شهرستان.

"با توجه به تجربه خود را با او (جورجیا) و شرکای کسب و کار آنها نگران هستند که این شهر خواهد بود defrauded توسط متهمان مانند آنها بوده است" Branning گفت. "آنها متعهد به پیگیری پرونده خود را در برابر متهمان برای تا زمانی که آن را طول می کشد."

طرح دعوی در دادگاه در حال بررسی است و حکم به رد صلاحیت Beckish و آرتور فلچر از نمایندگی دیلرد و دیگر جنوب Palafox گروه شرکای کسب و کار در طرح دعوی در دادگاه به عنوان آنها نامیده خواهد شد به عنوان شاهد در این مورد.

ارتباطات کسب و کار به ساده کردن قایق

در حالی که در سطح طرح دعوی در دادگاه است و هیچ ربطی به ساده کردن قایق, کسب و کار, دیلرد ذکر شده است به عنوان یک مدیر ساده قایق از شمال غرب فلوریدا, LLC همراه با Osniel "Ozzie" سانچز.

ساده کردن قایق توسط یک شرکت جدید است که در عمل در هیالیا به عنوان ساده عملکرد قایق Corp. و سانچز ذکر شده است به عنوان رئیس جمهور در آن شرکت ها تشکیل پرونده با ایالت فلوریدا است.

سانچز صحبت به اخبار مجله هفته گذشته قبل از یادگیری از طرح دعوی در دادگاه گفت: "آنها تا به حال شناخته شده دیلرد "برای چند سال."

"ما به او نزدیک و به او صحبت کرد در مورد تسهیلات است که ما به دنبال گسترش" سانچز گفت. "ما بالا رفت و در آنجا با یک زن و شوهر و امکانات است که در واقع چگونه این آمد."

تا آنجا که دیلرد ارتباط با جنوب Palafox خواص و تاریخ آن با تپه سانچز گفت که او تا به حال هیچ اظهار نظر در آن است.

"که هیچ ربطی به با ما اینجا" سانچز گفت. "همکاران ما در حال متعهد به انجام این پروژه ما را در دست راست, در حال حاضر, و این چیزی است که ما در حال تلاش برای انجام."

چگونه شرکت های جدید در عمل

در حالی که این شرکت در کسب و کار برای فقط دو و نیم سال این عمل را برای چند ماه گذشته در ساختمان آن اجاره سال گذشته در هیالیا.

بسیاری از انبارها به طور محکم بسته بندی شده با یک سطح از تراکم قابل مقایسه نیست به پنساکولا به اسکله. کل منطقه صنعتی و تجاری با نزدیک ترین همسایه بودن یک پلیس نگه داشتن بسیاری و یک ورق فلزی تسهیلات ساخت به نام مجرای طراحی Corp. پایین خیابان های اطراف در حال ردیف انبارها که در خانه کسب و کار از جمله توزیع مواد غذایی جوش و مغازه های تعمیر اتومبیل.

در نزدیکی این انبار در مراکز نوار با مغازه های خرده فروشی. چند بلوک دور است هیالیا ایستگاه پلیس است که احاطه شده توسط مجتمع های آپارتمانی و خانه های محکم بسته بندی شده با هم.

این منطقه در تضاد کامل با Pensacola این اسکله که در سال های اخیر تبدیل به یک hub برای مردم و برای مردم را به راه رفتن و رفتن به رستوران ها و فروشگاه. و شهر متعهد شده است به یک طرح بیشتر به ارتباط این شهر اسکله آن را بیشتر پیاده دوستانه.

این شرکت تاسیس شد Mayelin Delgado و Luis Blanco در میامی گاردنز در ماه اوت سال 2017 با توجه به شرکت براده با ایالت فلوریدا است. این شرکت به ارمغان آورد پدرو "پیتر" گارسیا در اکتبر 2017 او به نام رئیس جمهور.

در سال 2018 این شرکت نقل مکان کرد و یک انبار در هیالیا که در آن امضا پنج سال اجاره برای یک از 20 ، 000 فوت مربع فضا در هیالیا و سانچز پیوست این شرکت است که در سال.

این شرکت دوباره تغییر مکان به یک انبار جدید کمتر از یک مایل دور در حالی که هنوز برگزاری پنج سال اجاره آن دیگر هیالیا انبار. میامی-مسکن منطقه تامی گیل گفت: اخبار مجله اجاره باقی می ماند و در جایگاه خوبی و این شرکت به اجرا یک کسب و کار جداگانه از آن انبار قدیمی یک خودرو فروشگاه بدن به نام نخل باد بزنی برخورد مرکز با توجه به سوابق دولت.

"چه ما در حال تلاش برای رسیدن به یک کار خوب شرکت هم برای کارکنان و هم برای خودمان و برای خانواده ما" سانچز گفت. "این یک خانواده متعلق به کسب و کار است."

سانچز گفت: آنها می خواهند به گسترش به شمال غربی فلوریدا به دلیل آنها در حال حاضر به فروش می رسد قایق در تگزاس و لوئیزیانا است و معتقد است در بازار وجود دارد در اینجا.

"وجود دارد یک بازار وجود دارد برای محصول ما" سانچز گفت. "ما 26-و ما 34-پا (قایق) بسیار قابل عرضه در بازار قایق در دسته ماهی تابه. و ما نیز به دنبال یک نیروی کار. وجود دارد واجد شرایط نیروی کار در آن منطقه است."

این شرکت ساخته شده است در حدود 40 قایق با توجه سانچز اضافه کرد: آنها با یکی دیگر از 10 تا 12 در حال ساخته شده است.

سانچز گفت: قایق های خود را برای فروش در هر نقطه بین $109,000 دلار تا 1 میلیون دلار بسته به اندازه و سطح سفارشی سازی.

Amy Miller, مدیر بندر Pensacola, گفت اخبار, مجله ممکن است که این شرکت مورد نیاز بود به نوبه خود بیش از اطلاعات مالی بررسی شود اما این شهر هنوز به تحقق سوابق درخواست برای اطلاعات است.

اما در یک ایمیل از میلر که در مجله اخبار دریافتی در پرونده درخواست میلر نشان داد او تا به حال نسخه ای از این شرکت سود و زیان از سال 2018 و 2019 و گزارش به شورای شهر شرکت کرده بود 3.1 میلیون دلار فروش در سال 2018 و $3.9 میلیون فروش در سال 2019.

بررسی اجاره نامه

یک نگرانی عمده مطرح شده با این شرکت در محل مرکز شهر است استایرن محصول از فایبر گلاس کار مورد استفاده در ساختمان قایق که ایجاد ناپاک بو بو.

وجود دارد هیچ ناپاک بوی آمدن از ساختمان در طول سفر اخبار مجله هفته گذشته ساخته شده بود اما مشخص نیست که چه نوع از کار در حال انجام در داخل.

Carro حاضر اجازه دهید به مجله اخبار تور ساختمان در هنگام بازدید هفته گذشته به این دلیل که صاحبان به خارج از شهر بودند.

Pensacola شهردار Grover رابینسون گفت: برای ارسال یک نماینده از شهر به تور تسهیلات.

سانچز گفت که بسیار کوچک استایرن مواد شیمیایی در آنها استفاده در قایق خود را.

"آنها حق دارند نگران, اما آنها همچنین می دانیم که ما در حال ساخت یک سرمایه گذاری در ساختمان به حداقل رساندن و یا از بین بردن (بوی) تا آنجا که ما می توانیم" سانچز گفت.

Carro با اشاره به این که شرکت پرداخت خواهد شد برای ارتقاء به ساختمان بدون هیچ هزینه ای به این شهرستان است.

"از یک مالک دیدگاه زمانی که من یک ساختمان است که من یک مستاجر که می آید در و سرمایه گذاری مقدار زیادی از پول در حال حاضر این است که به صدای وحشتناک — اما اگر شما نگاه کنید در بدترین سناریو بیایید می گویند یک مستاجر در می آید و صرف $1 میلیون نفر در ساختمان خود را و می رود از کسب و کار روز بعد" Carro گفت. "من قصد دارم برای گفتن مهم نیست ؟ چرا که آنها اموال خود را خیلی بیشتر قابل اجاره در یک نرخ بالاتر است.

اما در زمان های پیشنهادی اجاره نامه ساده قایق می تواند اجاره دادن ساختمان به یک شرکت کاملا متفاوت تنها با تصویب پورت مدیر با توجه به خواهد Dunaway, یک, ملک, وکیل و عضو هیئت مدیره Studer جامعه موسسه.

شهرستان شورای سیاست گذاری عمومی است که نیاز به اطلاع رسانی جدید اجاره در بندر نیست آدرس subleases.

"آن را هرگز دوباره به شورای شهر" Dunaway گفت. "هر گونه اجاره نامه می تواند ثابت می شود و شما می توانید همه نوع از مسائل."

Dunaway اشاره کرد که یک چیز عجیب و غریب در مورد اجاره نامه است که یک شرکت به دنبال اجاره دادن را مجبور به ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه مالی از اصلی leaseholder.

سوابق عمومی در ایمیل های مربوط به اجاره نامه نشان میدهد که این شهر است که با اضافه کردن یک شرط به اجاره است که نیاز به هیچ ناپاک و یا اعتراض بوی به می آیند در خارج از ساختمان. هیچ راه هدف تعریف بوی قابل اندازه گیری در شرایط حال که ترس مخالفان را که ارائه مسئله.

وجود دارد همچنین نگرانی در مورد چه کسی مسئول خواهد بود اگر چیزی را اشتباه می رود. که شرکت با مسئولیت محدود یک روش استاندارد انجام کسب و کار و سپر صاحبان دارایی های فردی از مسئولیت. این شرکت در شرکت ها می تواند مسائل خاص خود را دارد. فلوریدا DEP است که هنوز هم به دنبال جنوبی Palafox خواص در دادگاه برای خسارت زیست محیطی در حالی که این شرکت گفت که هیچ دارایی و صاحبان کسب و کار سرمایه گذاری در سرمایه گذاری های جدید مانند ساده کردن قایق.

سانچز گفت: این شرکت هنوز کار را از طریق دقیق ساختار نهایی و اجاره, اما او گفت: ساده سازی عملکرد قایق Corp. خواهد بود یا امضای اجاره نامه خود را و یا یک تضمین برای ساده کردن قایق از شمال غرب فلوریدا, LLC.

"من نمی دانم که کل ساختار آن را در حال حاضر که بحث" سانچز گفت. "اما من معتقدم که وجود دارد. ما در حال رفتن به امضای قرارداد (اجاره نامه) به عنوان یکی. بنابراین آن را به انجام برخی از تضمین بله."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن