رهبران قوی می دانم زمانی که به دنبال کمک از خارج | پنجم Studer

پنجم Studer ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 11, 2020که بزرگترین رقیب خود? این یک سو

توسط NEWSSALAM در 21 تیر 1399

که بزرگترین رقیب خود? این یک سوال از من بپرسید که یک کسب و کار می آید به من به دنبال کمک در بهبود عملکرد خود را. رایج ترین پاسخ من شنیدن است کمی ضد شهودی است. اغلب رقیب اصلی نیست و یک شرکت دیگر اما طرز فکر: مردم فکر آنها می توانید آن را در خود را دارند.

چند بار یک لوله کش, برق, نجار یا طاق به نام در به تعمیر چیزی چون کسی به فکر آنها می تواند آن را انجام دهد خود به خود — اما به پایان رسید تا مشکل بدتر ؟ من اغلب به اشتراک گذاری داستان از برخی از خود من "صرفه جویی در هزینه" ایده هایی که به پایان رسید تا هزینه های زیادی از پول!

چگونه بهبود خدمات می تواند تبدیل مشتریان ناراضی به طرفداران raving

استرس است به طوریکه بر توانایی خود را به منجر شود ؟

همه ما مسئول خود ما الهام

برای 15 سال به عنوان بنیانگذار Studer من ملاقات با مدیران بیمارستان گروه پزشکی و غیره که می خواست می شود بهتر است در ارائه خوب تجربه بیمار, کارکنان, تعامل پزشک تعامل و پاسخگویی ، آنها متوجه شدم که عدم عملکرد در مناطق در سوال هزینه سازمان در دعاوی اضافه کاری و شهرت و از دست دادن استعداد از جمله پزشکان. هنگامی که ما تحت پوشش آنچه که ما آموخته و به توصیه هایی که اغلب شامل گرفتن کمک از خارج حداقل یک نفر در این نشست می گویند (یا حداقل میرسانند با سوالات و نظرات) "ما می توانیم انجام این کار در خود ما است." چند بار رئیس جمهور پس از آن خواهد بطور معترضه گفتن "اگر ما می توانید این کار را خودمان پس چرا ما انجام شده است آن؟"

در آن طول می کشد خود آگاهی و شجاعت گفت: "من به کمک نیاز دارم." در برابر کارکنان نمی خواهید به اعتراف به رهبر است که این مورد است. همچنین در زمان رهبر نمی خواهند به آن اعتراف. نفس دشمن از تواضع و فروتنی بسیار مهم رهبری صفت است. زمانی که ما رهبری با تواضع ما از ذهن نیست به دنبال ورودی از دیگران — ما درک می کنیم که فوق العاده پیچیده جهان وجود دارد به هیچ وجه یک فرد می تواند آن را همه می دانیم. به دنبال کمک یک قدرت نه ضعف.

البته اولین گام در به دنبال کمک است دانستن یک مسئله را حل کند. این سازمان که به نام ما به طور معمول اندازه گیری اقلام کلیدی. است که چرا آنها می دانستند که آنها به خوبی انجام و جایی که آنها نمی شد. در عین حال پیدا کنم که اندازه گیری است که اغلب فاقد شرکت ها و شهرستانها. این نیاز به تغییر است.

امروز در محل کار با جوامع آن است که شسته و رفته برای دیدن که بهترین آنهایی که تمایل بیشتری به انجام اندازه گیری. به تازگی فورت والتون بیچ فلوریدا و اودسا بود میسون-دیکسون رای گیری و استراتژی رفتار کيفيت زندگی نظرسنجی. در هر دو مورد نتايج نشان داد بسیاری از مناطق از قدرت و با اشاره به فرصت چند. معمولا وجود دارد هیچ شگفتی; چه چیزی است که اشاره است به آنچه مردم احساس می کنند یک راه خاص است.

پیدا کردن آنچه حق و از نو خلق کردن آن است. (برخی از سوالات که ممکن است کمک)

آیا فقط 'بازگشت به کار.' فشار رو به جلو!

پس از ما دریافت نتایج کلید و سپس کمک گرفتن. این به این معنی اعتراف ما شده اند قادر به رسیدن به آنچه که ما می خواهم حتی با بهترین تلاش های ما. ما به این درک به تازگی با Studer خانواده از شرکت ها در این منطقه از تنوع بیشتر در مدیریت بالا. در طول سال ما سخت کار کرده اند به نیروی کار مطابقت جامعه نژادی. ما مطمئن شوید که تمام پروژه های ما دنبال یک میثاق برای جامعه که بدان معنی است که 70 درصد از کار ساخت و ساز محلی است. ما با ارائه تعداد زیادی از آموزش و توسعه است. در عین حال در حالی که ما به خوبی انجام داده اند در تنوع در برخی از مناطق ما انجام داده اند به خوبی در تنوع نژادی در مدیریت صف. هنگامی که ما به نتیجه رسیدیم که ما نیاز به کمک ما به ارمغان آورد در یک شرکت که متخصص در کمک به سازمان ها در تنوع و شمول است.

چگونه به یک کارمند در زمان های سخت

چرا ما باید بگوییم: "من نمی دانم" بیشتر

یک سوال ساده است که رفع مجازی خود را مدیریت مشکلات

در اینجا برخی از راهنمایی:

  1. اندازه گیری. نگاهی به زمان و صرف پول به مطمئن شوید که شما راست اندازه گیری ابزار در محل در نقاط کلیدی است. برای مثال یک کیفیت زندگی بررسی و یا یک کارمند نامزدی بررسی را با دقت اشاره کردن که در آن به طور خاص یک جامعه یا شرکت غرفه در زمینه های کلیدی.
  2. نمی افتد به دام توجیه همین دلیل هدف این است که نمی شود به دست آورد. Rationalizations می تواند طیف وسیعی از "استعداد در دسترس نیست" به "همه در حال تجربه همان" به "ما در حال انجام آن در حال حاضر." (شما ممکن است آن را انجام می دهند اما اگر آن را گرفتن نیاز, نتایج, زمان آن را برای یک رویکرد متفاوت است.)
  3. دریافت کمک. قرار دادن نفس در قفسه. آن است که نه نشانه ای از ضعف به اعتراف است که با وجود بهترین تلاش های ما این نتایج هنوز نه آنچه که آنها نیاز به. آن را نشانه ای از خود آگاهی و coachability که با هم, مهم ترین صفات یک رهبر می تواند داشته باشد.
  4. مالکیت. من بسیار خوش شانس به خدمت در هیئت TriHealth. زیادی است که سیستم بهداشت و درمان در سین سیناتی ، یک سال پیش خود را مدیر عامل, علامت کلمنت آورده در یک شرکت مشاور به نگاه تعصب تنوع و شمول است. علامت بسیار انجام شده مدیر عامل و TriHealth است به رسمیت شناخته شده برای تعالی است. در عین حال این حقایق کافی نیست برای علامت گذاری. او می داند که آنها نیاز به حتی بهتر است. یک عضو هیئت مدیره هستم و درگیر در آموزش و پرورش در تعصب تنوع و شمول است. آن شده است یک سالم از خواب بیدار کردن تماس برای من. حتی بهتر این است که بسیاری از سازمان ها گرد هم آمده اند و در حال حاضر وجود دارد سینسیناتی ابتکار فراتر از یک سازمان است. من آموخته اند به رهبری من را در خارج از تخصص در این زمینه است.
  5. خارج از تخصص است نه بیش از حد گران است. در علاوه بر این به "ما می توانیم انجام این کار در خود ما" هزینه است که اغلب استفاده می شود به عنوان یک دلیل اصلی برای دریافت کمک. مردم ممکن است ادعا می کنند که آن را بیش از حد گران قیمت برای اندازه گیری تعهد کارکنان به ارائه آموزش به مدیران و کارکنان برای انجام یک کیفیت زندگی بررسی را در دیگر تخصص است. پاسخ من آن است که گران تر نیست.

هنگامی که یک فرد شرکت و یا جامعه آگاه می شود از کاستی های "ما نمی دانیم" بهانه ای دیگر معتبر نیست. همه ما یک مسئولیت انسانی به مسائل و بخشی از راه حل است. و اغلب در آوردن کمک یک گام بزرگ به سمت پیدا کردن راه حل آن است.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن