قوی rip current, شرایط خطرناک منجر به 2 غرق شدگی در Perdido, کلید, آب نجات

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:28 PM EDT مارس 18 سال 2020دو آشکار غرق شدگی گزارش شده بیش از

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

دو آشکار غرق شدگی گزارش شده بیش از آخر هفته در Perdido کلیدی منطقه به عنوان خطرناک شرایط آب led Pensacola ساحل نجات غریق برای انجام دو آب نجات و هشدار هزاران نفر از بازدید کنندگان در مورد قوی rip زمان.

این Escambia County Sheriff را راه اندازی کرده است جداگانه تحقیقات پس از دو کشته شدند و در حدود ساعت 9 صبح یکشنبه در Perdido کلیدی منطقه با توجه به ECSO سخنگوی کهربا Southard.

David Brandon Trammell, 43, داشت, در آب در نزدیکی فلور-باما سالن پس از او گذشته بود دیده می شود در حدود 4 بعد از ظهر جمعه و کوین Sigman, 62 بود که در نزدیکی تالاب بزرگ رمپ قایق پس از او گذشته حدود 4:30 بعد از ظهر شنبه.

ECSO: بدن در آب در نزدیکی فلور-باما مردی که رفت از دست رفته جمعه

ECSO تحقیق دوم پس از غرق شدن بدن یافت می شود در تالاب پارک دولت

مقامات روز دوشنبه گفت: وجود شواهد نشان می دهد هر دو مرد غرق به طور تصادفی.

هر دو مرد بودند در آبهای نمی گشت توسط Pensacola ساحل نجات غریق.

"بسیاری از سواحل را در نزدیکی Perdido کلید متعلق به بخش خصوصی گفت:" دیو گرین, آب, رئیس ایمنی برای Pensacola ساحل نجات غریق. "حضور ما در Perdido کلید بسیار محدود جانسون به ساحل."

گرین گفت: نجات غریق انجام یک نجات آب شنبه در جانسون ساحل و آب نجات یکشنبه در Pensacola Beach.

از پنج شنبه تا یکشنبه عجالتا نیز انجام شده حدود 5,500 پیشگیرانه عمل در سواحل عمومی. از کسانی که 3,282 بودند که روز جمعه بود و یک پرچم قرمز در روز است.

"پیشگیرانه عمل می کنند زمانی است که رویکرد ما به مردم بگو: شما نمی خواهید برای رفتن در آب" به دلیل امواج و یا پاره کردن جریان ممکن است تشکیل شود و یا ممکن است تشکیل شده است و ممکن است خطر آسیب" گرین توضیح داد.

پرچم هشدارهای پرواز بودند در طول تعطیلات آخر هفته. یک پرچم قرمز هشدار به اثر رفت برای Escambia County سواحل در 9:30 صبح پنج شنبه به طول انجامید و 48 ساعت قبل از تنزل به پرچم زرد اخطار صبح روز شنبه. زرد پرچم شرایط دوشنبه ادامه داشت.

یک پرچم قرمز نشان دهنده بالا گشت و گذار و شرایط خطرناک مانند قوی پاره کردن جریان. تحت یک پرچم قرمز شناگران نمايند مجاز به آبهای خلیج فارس.

"سازمان ما سیاست بسیار سختگیرانه تر از برخی دیگر" گرین وود گفت. "ما تنها اجازه می دهد تا خوانندگان در آب در طول پرچم قرمز. خوانندگان آگاه در مورد امواج. آنها می دانند که موج علم است. این ورزش خود را و آنها را به یک شناوری دستگاه است."

تحت پرچم زرد شرایط شناگران باید از ورود به آب با استفاده از احتیاط اضافی.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن