دانش آموزان گچ جین استنفورد راه با تماس به سیاست ها و اقدامات ضد سیاه نژادپرستی

(حسن نیت ارائه میدهد عکس از Carin Ragland) دانش آموزان جمع آوری شده در روز پنج شنبه به پوشش جین استنفورد راه د

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399
(حسن نیت ارائه میدهد عکس از Carin Ragland)

دانش آموزان جمع آوری شده در روز پنج شنبه به پوشش جین استنفورد راه در گچ پیام اعتراض و همبستگی پیوستن به سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و ضد سیاه نژادپرستی برجسته های اخیر مرگ و میر ناشی از جورج فلوید و دیگران.

سازمان شروع به جمع آوری در مقابل اصلی چهار ساعت 11 صبح با گچ دستکش و آب. ظهر پیام ها و شعارهای کشیده طول چهار سراسر جین استنفورد راه در رنگارنگ گچ. در نوشتن دانش آموزان در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و نام در دانشگاه استنفورد را به دولت و جامعه برای اقدام علیه خشونت پلیس و نژادپرستی.

"بسیاری از دانش آموزان و کارکنان در جامعه شده اند با داشتن بسیاری از جلسات و ... گفتگو در مورد این" گفت: Carin Ragland دوم-سال دانشجوی دکتری زیست شناسی و یکی از رویداد سازمان. "و هنگامی که شما در آن احساس می کند مانند شما مقدار زیادی از درک و حمایت ... اما لحظه ای که شما گام در خارج بر روی محیط دانشگاه آن را به زمین صفر است. بنابراین من می خواستم در این زمان بسیار چالش برانگیز برای ما دانش آموزان سیاه پوست ... چیزی برای نگاه و می گویند آن را فقط در صندوق پستی من, اما این چیزی است که هر کس دیگری است ... فکر کردن در مورد و من در این تنهایی نیستم.'"

این رویداد سازمان نام در دانشگاه استنفورد را دولت برای ایجاد یک جلسه با گروه های دانشجویی به بحث در مورد مسائل از مسابقه در محوطه دانشگاه و درخواست می کند که در دانشگاه استنفورد به "حد خارجی حضور پلیس" در دانشگاه و تولید و به روز "ضد نژادپرستانه آموزش" و "سیاست نوشته شده تبيين عواقب خاص برای پروفایل نژادی و آزار و جرایم ناشی از نفرت."

(عکس: دانیل وو/استنفورد روزانه)

در گچ دانش آموزان مشترک دیگر خواستار عمل به استنفورد دولت و جامعه است.

"Actions speak louder than ایمیل" خواندن یک پیام نوشته شده در جین استنفورد راه است.

"اگر شما مراقبت از خود را باز دنگ کیف پول" جزئیات دیگر.

سازمان همچنین نگرانی در مورد میزان حضور پلیس در محوطه دانشگاه و افراد discriminately تماس دانشگاه پلیس از مردم از رنگ.

"بسیاری از این خشونت ها در حال اجرا توسط دانش آموزان و کارکنان" Ragland گفت. "هنگامی که ما در آزمایشگاه به مردم گزارش خواهد داد که کسی مانند سرقت چیزی ... ما در حال انتظار برای یک دوست در خارج از اتاق خوابگاه و کسی که می گوید آن کسی که در تلاش برای ورود به ساختمان است."

"ما می خواهیم به بررسی گارد امنیتی برنامه های آموزشی و ببینید که اگر ما می تواند ترکیب چیزهایی مانند گفتگو با گروه سیاه و قهوه ای و دانش آموزان [و] ترکیب به برنامه های خود را یک رویداد با سیاه و سفید و قهوه ای و دانش آموزان به طوری که آنها می توانید ببینید ما خارج از چارچوب فقط یک فرد تصادفی راه رفتن در اطراف است که آنها فکر می کنم مشکوک به نظر می رسد," او اضافه شده است.

روزانه رسیده به دانشگاه استنفورد وزارت امنیت عمومی برای اظهار نظر ،

"این فوق العاده دشوار است که بر اعضای دانشگاه ما جامعه عمیقا و شخصا – به خصوص کسانی که در جامعه ما که در ادامه به صورت نژادی و بی عدالتی و خشونت" نوشت: سخنگوی دانشگاه E. J. میراندا در بیانیه ای به روزانه. "ایمنی و امنیت از همه اعضای جامعه ما از اهمیت زیادی برخوردار است و هیچ کس نباید احساس آنها به موضوع درمان ناعادلانه و یا تبعیض. ما باید همه از ما پیمان خودمان را به ایستادن در برابر نژاد پرستی و نفرت و برای برابری و شمول است."

روز پنج شنبه معاون شهردار دانشجویی سوزی Brubaker-کول خطاب مسائل نژادی و خشونت در یک ایمیل به جامعه و گفت که این دانشگاه در حال آماده سازی یک پاسخ.

"دانشگاه است که در حال حاضر تعریف اقدامات کلیدی در اثر تغییر در جامعه ما و همچنین در جامعه گسترده تر," او نوشت. "من انتظار یک اطلاعیه در مورد این اقدامات به زودی."

در این مراسم در روز پنج شنبه بعد از ظهر Ragland گفت که او می خواست تظاهرات به "آن را روشن به دولت است که ایمیل ها نمی تواند به اندازه کافی."

"ما می خواهیم به این جلسات مطرح شد و به بحث و پیش نویس و پیشنهاد و پس از تصویب," او گفت:. "حرکات از حسن نیت و حمایت نمی خواهید به کفایت و در حال حاضر آنچه که ما به دنبال سیاست."

تماس با دانیل وو در dwu21 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن