دانشجویان و اعضای جامعه جمع آوری بر روی صفحه اصلی و چهار به اعتراض ضد سیاه نژادپرستی

دانش آموزان با حضور در اصلی چهار در پنج شنبه شب در اعتراض به ضد سیاه نژادپرستی به مناسبت سوم در دانشگاه تظاهرا

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

دانش آموزان با حضور در اصلی چهار در پنج شنبه شب در اعتراض به ضد سیاه نژادپرستی به مناسبت سوم در دانشگاه تظاهرات در دو روز در میان در سراسر کشور تظاهرات نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

جمعیت حدود 100 دانش آموزان و اعضای جامعه با پوشیدن facemasks با تجمع در مقابل کلیسای یادبود در 5:45 p. m. بسیاری وارد شده از جین استنفورد راه هنوز تحت پوشش در گچ پیام ها از روز پنجشنبه تظاهرات. در سازمان' درخواست معترضان تقسیم بین دانش آموزان که ایستاده بود در ردیف در مرکز اصلی چهار و غیر دانش آموزان سیاه پوست که ایستاده بود رو به آنها در همبستگی از لبه چهار. چند بلندگو ایستاده در مرکز و خطاب به هر دو جمعیت.

"این افراد حق در اینجا [دانش آموزان سیاه پوست] کسانی که شما را در خیابان های ما شکننده" گفت: Olamide Abiose, یک, سوم, سال قانون, دانشجو به جمعیت. "این است که یک جامعه است که برخورد با برده داری و تبعیض نژادی, Jim Crow قوانین جرم حبس و بسیاری از ما نداشته لوکس فقط کشف نژادپرستی این هفته است."

"من علاقه مند به افرادی که در حال صحبت کردن در حال حاضر به دلیل آنها ترحم سیاه و سفید خود را, دوستان," او اضافه شده است. "من علاقه مند هستم در افرادی که اقدام کردن و صحبت کردن تا آنجا که آنها تشخیص دهند که خود را بسیار بشریت در خطر است."

سخنرانان نیز پیوست هنرمندان محلی در های شعر و آهنگ با معترضان. فیلمساز مستند گلپر Ekeke انجام شده آهنگ اصلی و جامعه هنرمند و فعال سیرا Gonzalez انجام یک ترکیب اصلی از شاعرانه رپ. سال دوم قانون, دانشجو, لیزا Muloma خواندن شعر "عزیز سفید امریکا" توسط Danez اسمیت و خواننده پل وید رهبری جمعیت آواز "تغییر خواهی آمد" و "ain't Gonna Let هیچ کس من به نوبه خود در اطراف."

اکثر تکان دهنده بود جمعیت نهایی آهنگ غم انگیز "تولدت مبارک" برای Breonna تیلور یک زن که به قتل افسران پلیس در خانه اش در ماه اسفند در چه بوده است او 27th تولد.

در پایان این تجمع Adrian بارل یک سال اول کارشناسی ارشد در فیلم مستند و یکی از این مراسم را برگزار خواندن یک لیست از خواسته ها که جمعیت خوانده است.

"ما خواهان حق اعتراض و احترام" بارل بخوانید. "ما تقاضای سرمایه گذاری از پلیس و سرمایه گذاری در جامعه است. ما تقاضا تسکین فوری برای جوامع است. ما خواهان جامعه کنترل. ما خواهان پایان دادن به جنگ در مردم است."

دوشنبه شب در اعتراض به شرح زیر است دو تظاهرات دیروز در جین استنفورد راه و در Li Ka Shing ساختمان در دانشگاه استنفورد پزشکی پردیس. دانش آموزان نیز با شرکت در ضد نژادپرستی تظاهرات در سراسر کشور.

"در خارج, در, لندن, در, پاریس, در, هلند, همه جا وجود دارد مردم ایستاده تا نشان دادن همبستگی نشان می دهد که ما نه تنها که ما عاشق یکدیگر" بارل گفت: روزانه پس از این تجمع است. "من فقط می خواستم به سعی کنید به نگه داشتن یک فضای که در آن ما می توانید دریافت کنید که احساسات در سراسر هر یک از دیگر به عنوان بهترین که ما می توانیم در حالی که حفظ اجتماعی فاصله."

"من به عنوان یک خلاق نویسنده" Muloma گفت. "من مطالعه زبان انگلیسی در کارشناسی و معمولا من چیزهایی می گویند اما در این لحظه قطعا ارائه شده است بسیاری از ما لال ... وجود دارد نقل قول من دوست دارم که مذاکرات در مورد چگونه درد و رنج نوع از این خاموش عامل. اگر شما در, درد, ... شما در حال gritting دندان های خود را و نمی خواهم انجام اشعار و بنابراین من شده اند با توجه به بسیاری از مردم است که نوشته شده و تا به حال زمان و فضا و انرژی به نوشتن."

"من نمی خواهم برای دیدن یکی دیگر از زیبا, ایمیل," او اضافه شده وقتی پرسیده شد که در مورد آنچه که او امیدوار است برای دیدن از دانشگاه استنفورد دولت و جامعه در حال حرکت به جلو است. "من می خواهم برای دیدن واقعی تغییر دهید."

روزانه رسیده به دانشگاه از نظر.

"سیاه و سفید استنفورد جامعه ... آنها همیشه در قلب من برای دعوت من به این فضای مقدس" گونزالس گفت. "... برای دانشجویان دیگر در دانشگاه استنفورد که نیست ، چه افتخاری [آن را] به شاگردی خود را در گروه است که در حال حاضر به ایستادگی در کنار هم که مایل به افزایش این صداها و این داستان و این روایات را به خود دانشگاه."

بارل گفت که او امیدوار است همه اعضای استنفورد جامعه را در تعامل بیشتر مکالمه در نژادی و بی عدالتی در آینده است.

"من می خواهم برای دیدن بیشتر مکالمات میان همه اعضای مهاجر ... در محوطه دانشگاه همراه با گفتگو با متحدان خود به ویژه هنگامی که آنها در حال حاضر به گوش دادن و درک چگونه به نشان می دهد تا برای ما," او گفت:.

تماس با دانیل وو در dwu21 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن