دانش آموزان شکایت به طور فزاینده ای فراموش نشدنی Duolingo جغد

با بسیاری از دانش آموزان گیر در داخل خانه به دلیل پناهگاه در محل سفارشات برخی از دانش آموزان دانشگاه استنفورد

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

با بسیاری از دانش آموزان گیر در داخل خانه به دلیل پناهگاه در محل سفارشات برخی از دانش آموزان دانشگاه استنفورد گرفته اند تا یادگیری یک زبان جدید است. در حالی که برخی از دانش آموزان تصمیم به ثبت نام در یک دوره آموزشی زبان بسیاری از رفتند به Duolingo محبوب آموزش زبان برنامه.

"یادگیری یک زبان بیش از زوم فقط کار نمی کند برای من" گفت: Rose Tastone '20. "پس از حذف فرانسه پس از 3 هفته از من تصمیم گرفتم من می خواهم سعی کنید آموزش توسط خودم. اما پس از آن Duolingo جغد کردم واقعا تهاجمی و میگفتم من برای یادگیری سریعتر است."

Tastone تجربه یکی از بسیاری از شبیه حساب به طور فزاینده ای badgering جغد. برخی از دانش آموزان به یاد می آورد دیدن جغد در کابوس در حالی که دیگران گزارش کرده اند, دیدن جغد در زندگی واقعی است.

"من به شما گفتن حق در حال حاضر گفت:" لنس DeFrance '21. "که جغد واقعی است و آن را باطل و آن را می داند که چگونه به درون مغز خود را. آن را نگه داشته به من گفتن که من خوش شانس بود برنامه را رضایت بخش نیست/هیچ اعتبار و یا دیگری من نمی تواند عبور. آن را واقعا انجام تعدادی از اعتماد به نفس است."

دانش آموزانی که اقدام به پاک کردن برنامه گزارش کرده اند کمی به هیچ موفقیت در پایان دادن به این کابوس.

"که جغد همه جا," انجی گفت: مرکل '22. "من خواهید بود در حال اجرا در اطراف دریاچه تاخیر و آن را درست پشت سر من. آن را قطعا نمی اجتماعی فاصله و آن را قطعا کمک به من در یادگیری آلمانی است."

پس از جغد موفق فراموش نشدنی از این دانشجویان استنفورد زبان مرکز اعلام کرد یک خلبان یک برنامه مشابه اما با خون اشام, طلسم که "همچنین شما امد و شد زیاد اگر شما را شامل نمی شود و در لهجه پرتغالی خود را به نوشتن تکالیف."

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با ریچارد کوکا در richcoca 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب