دانش آموزان انتقاد مهندسی دین برای پاسخ به درخواست تسهیلات

دانش آموزان در CS 102: "کار با داده ها" هستند انتقاد استاد — دانشکده مهندسی Dean Jennifer Widom — و همچنین به

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

دانش آموزان در CS 102: "کار با داده ها" هستند انتقاد استاد — دانشکده مهندسی Dean Jennifer Widom — و همچنین به عنوان دوره آموزش کارکنان خود را برای پاسخ به درخواست برای اقامت در پرتو حوادث اخیر ضد سیاه نژادپرستی و خشونت پلیس در سراسر کشور و تظاهرات. دانش آموزان می گویند Widom بود "بی اعتنا" و "مضر" است و اعضای کارکنان آموزش دروغ در مورد دوره های مورد نیاز در حالی که نادیده گرفتن دانشجویی صدای.

"دین Widom باید اخراج برای گفتن" آموزش کارکنان "نمی خواهید به ارائه تسهیلات برای کسی که به نظر می رسد یک راه خاص" و ... که "دانش آموزان آسیایی تجربه نژادپرستی بیش از حد""' نوشت سابق ASSU جمهور Shanta Katipamula '19 M. S. '20 در توییتر با استناد به نقل قول منسوب به Widom روزانه نظر قطعه نوشته شده توسط دانش آموزان است.

Widom پاسخ نمی دهند به روزانه درخواست برای نظر برای این خبر گزارش.

"رویدادهای ملی موجود را تشدید نابرابری" نوشته یاس خورشید '21 در ایمیل روزانه. خورشید سابق روزانه کارکنان نویسنده است که ابراز خشم بر آموزش کارکنان را در پاسخ به درخواست برای اقامت در کثیرالانتشار توییتهایی استدلال کرد که حوادث اخیر نژادی و بی عدالتی را تشدید در حال حاضر دشوار علمی محیط زیست ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر.

روز شنبه, CS, 102 دانش آموزان مشخص شده درخواست خود را برای ترم اقامت در یک پست در پیازا یک پلت فرم استفاده می شود برای بحث و گفتگو بین دانشجویان و مدرسان.

"ما در حال رسیدن به حمایت با ایجاد توازن میان دانشگاهیان و وزن های مختلف رویدادهای جهان رخ می دهد همه در همان لحظه" دانش آموزان نوشت. "مناسب علمی تسهیلات ارائه شده باید به دانش آموزان به خصوص دانش آموزان سیاه پوست نهفته با تظاهرات خشونت و بی عدالتی."

در این پست ترزا گائو '21 و دیگران خواسته برای افزایش مقدار از اواخر روز تمدید مهلت انتساب و در کلاس midterm exam طول هفته 10 به توان اختیاری. دانش آموزان گفت که در هفته 10 midterm نقض دانشگاه دستورالعمل مورد ارزیابی و امتحانات این سه ماهه.

"وجود خواهد داشت هیچ سنتی امتحان نهایی دوره برای موقع امتحانات" نوشت: کشيش Persis Drell در مارس اعلام خواهد شد. "نه مدرسان ادامه خواهد داد آموزش به سه ماهه پایان در ژوئن 11, استفاده از در کلاس آزمونها و خارج از کلاس و تکالیف است."

"استنفورد تصمیم درست به منع امتحانات نهایی این سه ماهه و کاهش استرس در حال حاضر سبب شیوع دانش آموزان" آفتاب نوشت. "CS 102 هفته 10 midterm احساس می کند مانند یک امتحان نهایی در لباس مبدل است که حامل همان نابرابر و بی تاثیر در دانش آموزان است. این واقعیت است که این آزمون این است که هنوز هم با وجود اجباری COVID-19 قتل جورج فلوید و ملی تظاهرات گیج کننده است."

CS 102 سر آموزش دستیار لئو مهر M. S. '20 پاسخ به اولین پیازا ارسال درخواست اقامت نوشتن "استاد Widom شنیده است صدای خود را, اما موضع است که او به دنبال خواهد داشت در سطح دانشگاه ارشاد در این اقدامات هیچ تغییرات مگر اینکه اجباری توسط دانشگاه."

بعد از آن روز مهر واجد شرایط خود را پاسخ.

"فوق ارسال شد نه به معنای یک کلمه نهایی شد و به معنای به عنوان یک پاسخ اولیه به عنوان مورد بحث ما بیشتر" مهر نوشت. "ما می خواهیم به تکرار است که فردی دانش آموزان هستند و نه فقط خوش آمدید اما تشویق به افزایش نگرانی ها در مورد شرایط خود به خصوص در این زمان که در آن وجود دارد ممکن است فردی دانش آموزان هستند که بشدت تحت تاثیر قرار."

زمانی که Widom نیست به طور مستقیم پاسخ به دانش آموزان گائو و دیانا کنگ '22 ارسال یک ایمیل به CS 102 آموزش کارکنان در ساعت 8 صبح روز یکشنبه سی سی, mature asian, asian mature, دانشگاه مدیران و تکرار درخواست از پیازا پست.

"ما با توجه استاد Widom چند شانس به جلو آمده و ایجاد بحث و گفتگو با ما طی چند روز گذشته و سکوت و امتناع از آدرس مستقیم سوال پرسیده شده توسط چند تن از دانشجویان در ایمیل دفتر ساعت و پیازا است که متاسفانه هیچ چیز جدید" نوشته لیز Dowdle '22 در بیانیه ای به روزانه.

آموزش کارکنان ارسال شده در پیازا روز یکشنبه با دعوت از دانش آموزان برای رسیدن به بحث در مورد چالش هایی که با آن مواجه هستند و اعلام تسهیلات جدید از جمله دانش آموزان به سه رایگان اواخر روز عقب هل دادن یک تکلیف مهلت و گسترش Widom دفتر ساعت. با این حال دانش آموزان هنوز نا امید است که midterm exam ساخته شده بود و نه اختیاری و که آنها تا به حال شنیده نمی شود به طور مستقیم از Widom.

گائو گفت که یکشنبه شب پس از او تا به حال نه دریافت پاسخ مستقیم از Widom او فرستاده نهایی ایمیل که او امضا از "ترزا گائو و تمام دانش آموزان دیگر است که نمی توان نوشتن این ایمیل امروز به خصوص دانش آموزان سیاه پوست, FLI, دانش آموزان, دانش آموزان با ناتوانی دانش آموزان با مسکن ناامنی و دانش آموزان از رنگ است."

در ایمیل گائو جدید اضافه شده است که درخواست آموزش کارکنان "بررسی وزن سیاست برنامه درسی" به منظور تطبیق دانش آموزانی که ممکن است قادر به گرفتن امتحانات در پایان سه ماهه. او همچنین محکوم به آموزش کارکنان پیشنهاد است که دانش آموزان باید incompletes به جای درخواست برای امکانات با این استدلال که incompletes "هستند ناعادلانه به دانش آموزانی که در معرض خطر هستند و یا در دانشگاهی مشروط و آن را نیز خدشه دار خود را به کمک های مالی."

"دین باید با استفاده از نفوذ قابل توجهی به عنوان مثال مجموعه به صورت همدلانه و فراگیر CS" آفتاب نوشت. "به خصوص در یک کلاس برای nonmajors به خصوص در بخش صنعت است که در حال حاضر مبارزات با تنوع و شمول است."

در ایمیل گائو نیز به اشتراک گذاشته شده پیام از دانش آموزان در کلاس که صحبت در مورد تلاش برای تکمیل ترم در حالی که دست و پنجه نرم کردن با خشونت در خارج از خانه های خود. گائو گفت که پس از توضیح شرایط این دانشجویان او بود ملاقات با پاسخ از آموزش کارکنان است که: "استاد Widom است که انکار هر دوره گسترده درخواست و CS 102 نمی ساخت هر گونه تغییرات از مواردی است که دانشگاه استنفورد گسترده ای تغییر دهید. اگر شما به ما ایمیل به صورت جداگانه ما را در نظر خود را درخواست می کند."

"به دانش آموزان بخواهید به صورت جداگانه مدافع از طرف آنها در طول این زمان در حالی که زندگی خود را به طور جدی در معرض خطر است که به سادگی شگفت انگیز و دلخراش" گائو نوشت.

در بیانیه ای که روزانه ارشد کاردانی معاون شهردار برای نهادی سهام و دسترسی لورن Schoenthaler ارائه شده شهردار راهنمایی برای مدرسان بهار دوره های سه ماهه است که به تشویق شفافیت در اطراف دانه بندی و ارائه "امکانات رفاهی دیگر اگر خود را در کلاس تعلیم و تربیت و ساختار اجازه."

"به یاد داشته باشید که این تسهیلات باید در دسترس همه دانش آموزان در کلاس" دستورالعمل دولت است. "همه دانش آموزان را راحت احساس خواهد شد درخواست برای بررسی مسائل وجود دارد و از انصاف."

دانش آموزان ملاقات با Widom در طول ساعات اداری روز دوشنبه برای بحث در مورد درخواست محل اقامت.

"در 6/1/2020 چندین نفر از دانشجویان صرف دو ساعت در Widom دفتر ساعت rehashing خود را ضربه عاطفی تنها به پروفسور Widom به سرعت اخراج آنها و سعی در تغییر موضوع" نوشت: اوا ریس '20 در بیانیه ای به روزانه.

"من مشخصه ناراحت زمانی که استاد Widom گفت: به صورت من که 'دانش آموزان آسیایی تجربه نژادپرستی بیش از حد'" گائو نوشت. "آسیایی, دانشجویان آمریکایی بودند برطرف کننده ناراحتی پس از او ساخته شده این نظر و به او توضیح داد که چگونه آسیب رساندن تمام زندگی مهم فصاحت و بلاغت است."

در روز چهارشنبه; Gao, ریس, کریستوفر قهوهای مایل به زرد '21 و آلیسون Tielking '20 منتشر شده op-ed در روزانه محکوم Widom برای پاسخ در ساعات اداری.

"از طرف پروفسور Widom سخت است به اعتصاب تعادل بین آنچه که او می بیند به عنوان نمایشگاه و آنچه که دانش آموزان نیاز به حمایت" مهر نوشت: در پیازا پست در پاسخ به شکایت. "این هم نیست که جنیفر [Widom] مراقبت می کند و یا چشم پوشی به این مسئله است. داشتن شده است در بسیاری از زوم تماس با این زن و شوهر روز او واقعا عمیقا مراقبت از او ساخته شده آن را بسیار روشن است که او می خواهد برای حمایت از هر کسی که نیاز به کمک دارد."

برخی از دانش آموزان گفت که مراقبت کافی نیست.

"Classwide امکانات رفاهی از جمله ساخت نهایی تکالیف اختیاری است و تنها راه صعود به سطح زمین بازی" آفتاب نوشت. "فردی پسوند کافی نیست: با قرار دادن بار بر روی دانش آموزان به خود مدافع آنها نیروی دانش آموزان به توضیح آنها خصوصی تروما در جزئیات و امیدواریم که مشکلات خود تلقی شدید به اندازه کافی برای اقامت. در شرایط شدید مانند این عادلانه تر به گسترش هر کس این فرصت را به اولویت بندی مراقبت از خود و مراقبت جامعه بیش دانشگاهی استرس است. استانداردهای عادی از نمرات دقت و شایسته سالاری نیست حس را در متن یک بحران جهانی است."

روز پنج شنبه صبح Widom به طور مستقیم خطاب CS 102 دانش آموزان برای اولین بار در پیازا پیام.

"من متاسفم من شده اند قادر به برقراری ارتباط با شما از طریق پیازا و یا ایمیل," او نوشت. "همانطور که شما می توانید تصور کنید من عظیم مطالبات در زمان من در حال حاضر, اما قطعا به این معنا نیست که من نمی مراقبت در مورد کلاس. مثل همیشه من خوش آمدید سوالات بر روی هر موضوع در طول کلاس و من همیشه ماندن در زوم بعد از آن تا زمانی که دانش آموزان می خواهم."

پرداختن به تقاضا برای تسهیلات Widom نوشت: "همانطور که شما آگاه هستند (امیدوارم) ما اضافه شدن چندین امکانات رفاهی پیش از آن در هفته را قادر می سازد تمام کار آمد که به دلیل در هفته 9 یا 10 به توان کاهش یافته و یا به تاخیر افتاد."

او افزود: با این حال که او نمی ساخت midterm exam اختیاری با اشاره به دانشجویان بیانیه ای توسط یکی دیگر از علوم کامپیوتر مربی که با توجه به Widom مطلب "فصاحت" توصیف "اهداف آموزش و ارزیابی سناریو در این کلاس است." که مدرس این بیانیه هشدار داد که خطر "از دست دادن مشروعیت از آنچه در آن به معنی عبور از یک کلاس" اگر اهداف یادگیری برآورده نمی شود. آن را نیز پشتیبانی می کند پیشنهاد ارائه incompletes نوشتن که incompletes هستند "در واقع می گویند که ما درک می کنیم که وضعیت فعلی کسی مانع از تحقق اهداف آموزش برای کلاس که در حال حاضر, اما ما هنوز هم می خواهید شما قادر به عبور از کلاس بعد زمانی که کسانی که به یادگیری اهداف برآورده شده است."

دانش آموزان راضی نمی شد با این پاسخ است. چند اظهار نظر در پیازا پیام گفت که Widom هنوز هم "نقض" دانشگاه سیاست داشتن امتحان در هفته 10 و توصیف او به عنوان "یک متجاوز است."

در 12:22 صبح روز جمعه صبح CS 102 کارکنان آموزش اطلاع دانش آموزان است که آن را "بسته شدن پست های عمومی در پیازا. پست خصوصی هنوز هم اجازه داده می شود به طوری که ما می توانید پاسخ به تمام سوالات خود را. ما را تشویق شما را به ادامه به برقراری ارتباط با هر گونه سوال یا نگرانی در مورد کلاس — ما در اینجا برای کمک به."

"دارد که هنوز به آنها رسیدگی شود توسط استاد Widom و آموزش تیم حتی اگر آنها شده اند بیان چندین بار در ایمیل و پیازا مطالب" Dowdle نوشت. "این شامل چرا Widom فکر می کند ساخت نهایی اختیاری است 'ناعادلانه' برای دانش آموزان, چرا Widom نمی خواهد تاریخ پیازا و شرکت در بحث و گفتگو با دانش آموزان به طور کلی و به همین دلیل آموزش تیم حاضر به آدرس دانشجو استدلال که درخواست فردی تسهیلات شمار یک " سنگین و غیر ضروری در کسانی که در حال حاضر ممکن است در معرض خطر است.'"

تماس با سارینا Deb در sdeb7 'در' stanford.edu و جینا Ruzekowicz در jruzekow 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب