دانشجویان دانشکده افتخار, سیاه زندگی از دست به خشونت پلیس نژادی خشونت

استنفورد دانشجویان و استادان با هم آمدند و روز جمعه به افتخار سیاه و سفید زندگی می کند از دست به خشونت پلیس و

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399

استنفورد دانشجویان و استادان با هم آمدند و روز جمعه به افتخار سیاه و سفید زندگی می کند از دست به خشونت پلیس و نژادی و خشونت تماس شرکت کنندگان به عمل در برابر نژادی و بی عدالتی و تأمل در قدرت و انعطاف پذیری در جامعه سیاه.

بیش از 2500 نفر گوش به آنلاین شب زنده داری به عنوان تظاهرات همچنان به گسترش در سراسر کشور در پی قتل Ahmaud Arbery, Breonna تیلور و جورج فلوید. پردیس گسترده آنلاین شب زنده داری بود اسپانسر شده از طرف جامعه سیاه و سفید خدمات مرکز (BCSC) مشاوره و خدمات روانشناختی (کلاه) دفتر زندگی مذهبی و Ujamaa استنفورد سیاه و سفید تم خوابگاه.

برای اعضای استنفورد سیاه, جامعه, هفته گذشته بوده است به خصوص دشوار است, به عنوان آنها دست و پنجه نرم کردن با زندگی از دست رفته بیش از حد به زودی و جامعه تروما آنها و عزیزان خود مواجه هستند علاوه بر اعتراض برای عدالت در جوامع خود و به پایان رساندن آنلاین سه ماهه.

"نژادی عدالت برای من به عنوان یک زن سیاه و سفید در هم تنیده شده است به هر جنبه ای از زندگی من" گفت: روزالیند Conerly دستیار دین از دانش آموزان و مدیر BCSC. "من هرگز نمی توانم این سیلو به خانه من زندگی و کار من در زندگی است. این است که مشترک برای بسیاری از همکاران من در دانشگاه و این است که چرا بسیاری از ما شده اند و حتی بیشتر احساسی خسته در هفته گذشته."

Conerly دانش آموزان را تشویق به بازدید از دانشگاه استنفورد جدید Black Lives Matter سایت که به روز بودن منابع برای یادگیری در مورد عدالت نژادی, مکان برای پیدا کردن حمایت عاطفی و سازمان ها برای کمک به.

دانش آموزان و کارکنان خواندن اسامی برخی از افرادی که فوت کرده است به عنوان یک نتیجه از خشونت پلیس و نژادی و خشونت: نامگذاری فلوید تیلور و Arbery همراه با Tamir برنج مایکل براون و ده ها تن دیگر. پس از آن Conerly برگزار شد یک لحظه تأمل برای 2 دقیقه و 23 ثانیه, نماد تاریخ Arbery مرگ Feb. 23. در طول این زمان او دعوت کنندگان به نام دوستان و اعضای خانواده که تجربه نژادی و خشونت و می گویند این نام را با صدای بلند.

ورودی ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) رئیس جمهور منیر Alimire '22 خاطر نشان کرد شرکت کنندگان که جمعه شده اند Breonna تیلور 27th تولد. Alimire وقت خود را صرف خواندن تیلور پست توییتر; او گفت: تیلور او را به یاد او برادر و عموزاده او.

"زمانی که مردم ما تبدیل به هشتگهای جهان فراموش کرده اند که آنها داستان است که آنها چیزی بیش از خود مرگ" Alimire گفت. "آنها مردم را با خانواده ها و رویاها و خیلی بیشتر. چگونه ما حتی شروع به تتم آنها ؟ فقط برای درخواست عدالت برای آنها کافی نیست."

ASSU سنا صندلی مایکل براون '22 مشترک نامه ای به او نوشت: به خود آینده خود که در آن او شامل یک مکالمه او با مادر خود را از این دوشنبه گذشته.

"او شاید در حال حاضر می داند آنچه که من درک آنجایی که من بچه بودم زمانی که بچه ها در دبیرستان من بودند تماس با من فرگوسن" براون گفت. "من درک می کنم که این کشور ساخته شده بود در پشت بردگان و ضد سیاه نژادپرستی. نیروهایی که امروز ما می بینیم کار کرده اند پس از آغاز به حفظ سیستم های نژادی و ظلم و ستم در این کشور است."

"روز وجود دارد در پایان که در آن من می توانم چیزی جز گریه به عنوان من تماشا شوهر, سیاه, برادران و خواهران کشته شدن بدون عدالت" قهوه ای اضافه شده است. "من در دانشگاه مشغول به کار است که ریشه در عدالت و جامعه است. و کار من در حال حاضر متوقف نمی هنگامی که من ترک ، به من اعتماد کن این آغاز کار است. ما در اینجا به پاره کرد."

Kimya Loder یک کاندیدای دکترای جامعه شناسی منعکس شده در چگونه شخصی او در پاسخ به تروما در تضاد با آنچه که انتظار می رود از او به عنوان یک محقق است.

"قویترین اصرار که من تا به حال بیش از چند هفته گذشته است که به سادگی گریه و زشت عمیق گریه" Loder گفت. "با این وجود من از آن برگزار شد ، من سعی می شود در حال حاضر برای کلاس ها و تحقیقات است. من سعی کردم به اقامت آگاه است. من سعی کردم به پیدا کردن قدرت از اجداد من. من همچنان سخت کوش تا زمانی که من نمی تواند دیگر تا زمانی که من را شکست و تا به حال هیچ چاره ای اما برای آمدن به شرایط با خشم و ناامیدی و افسردگی و ناامیدی و ناتوانی و فقدان هدف است که من احساس می شود."

Loder مشترک کلمات لوسیل کلیفتون که به پایان رسید او در سال 1969 شعر "نمی خواهد شما را جشن می گیرند با من" با خط "آمده است جشن می گیرند / با من که روزمره / چیزی است که سعی در کشتن من / و شکست خورده است."

"من به این نتیجه گیری است که اگر هیچ چیز دیگری من می تواند جشن من بقا بقای ما و اگر آنها از دست رفته تجسم معنوی بقای همه سیاه و سفید زندگی می کند که ما سوگواری" Loder گفت. "ما را از طریق پردازش از طریق فعال پیدا کردن شادی و همه اشکال آن از طریق سوزاندن و از طریق بازسازی و در نهایت از طریق ادامه به پیش بینی آینده ای بهتر به رغم گذشته و حال است."

پس دانش آموز سخنرانان این سازمان و همچنین اجرای موسیقی توسط جسیکا اندرسون '13 و پس از آن سیاه استنفورد اعضای هیئت علمی صحبت کرد.

"عمیق ترین مضر جزء از آنچه در حال حاضر در جریان است ، من فهمیدم این درد برای یک عمر" گفت: Bryan Brown, استادیار در دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش. "این است که جوان مردم کشف و تجربه درد است که من دیده ام, سال پس از سال است."

پوست قهوه ای تشویق دانش آموزان به مربی دیگر دانشجویان و همچنین ارتباط با مربیان برای ساخت یک جامعه قوی. برایان توماس دانشیار مدیر لبه فلوشیپ دکترا در دفتر معاون شهردار برای آموزش و پرورش در صحبت های اخیر, سیاه مرگ و میر و نحوه ارتباط آنها با نژادپرستی نظاممند.

"ما باید نه خیال بافی درد و رنج" توماس گفت. "آنچه ما در حال حاضر این است که مردم مریض و خسته از بودن بیمار و خسته است."

توماس به نام برای تغییر در مدون نابرابری که به طور نامتناسبی آسیب مردم از نظر سلامت جسمی و روانی بیکاری حبس و مکان از قدرت است.

"در حال حاضر زمان برای کوچک کردن," او گفت:. "نگه دارید که همان انرژی, بنابراین ما می تواند به ایجاد جهان ما به شدت نیاز داریم."

کلاه روانشناس LaWanda هیل گفت: نیاز است که برای مراقبت از خود در طول این زمان.

"این است که جدید نیست" هیل گفت. "به همین دلیل ما خسته است زیرا واقعیت این است که از این قرار است به یک رله ... و ما قرار است که قادر به عبور از باتوم. بنابراین اغلب ما نمی تواند عبور از باتوم از آنجا که هیچ یک به تصویب آن است."

"امید من این است که ما باید کسی را به تصویب باتوم به اما و اگر نه ما اغلب فراموش که ما همیشه انجام می شود ما را به بازگشت به جامعه ما را جشن می گیرند ما سیاهی" او ادامه داد.

به غیر از سیاه و متحدان کسانی که مایل به تبدیل شدن به طرفداران و متحدان و کسانی که در غیر این صورت underinformed تپه ترغیب بازتاب خود اذعان کرد و واقعیت سفید برتری و ضد سیاهی این کشور و این دانشگاه ساخته شده بود. او همچنین پیشنهاد کرد دو منابع: "سفید, شکنندگی" توسط رابین DiAngelo به عنوان یک جامعه شناختی و تاریخی زمینه به نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا و "چگونه به ضد نژادپرستانه" توسط Ibram Kendi به ایجاد انگیزه در مقابل همدستی به نژاد پرستی.

Jan Barker-الکساندر Ujamaa ساکن همکار و دستیار معاون شهردار از دانش آموز امور مراکز سهام, جامعه و رهبری مشترک بسته شدن کلمات برای شب زنده داری ارائه پشتیبانی برای دانش آموزان سیاه پوست و اصرار همه در حضور و غیاب به فکر می کنم در مورد تاریخ از دانشگاه.

"دانش آموزان شما به تنهایی نیست," او گفت:. "من به همه شما در این تماس به عنوان یک نسل از بین برده است."

"به عنوان یک مادر و به عنوان یک خواهر به عنوان یک خاله و یک tia هر بار که کسی پیاده از خانواده ما حتی در پالو آلتو ما نگران هستند که آیا این کودک به خانه خواهد آمد," او اضافه شده است.

استنفورد دارای سابقه نژادپرستی Barker-الکساندر گفت. او به نقل از Leland Stanford این اظهارات را در سخنرانی پذیرش خود را به عنوان حزب جمهوری خواه فرمانداری نامزد و در سال 1859 که در دانشگاه استنفورد گفت که او گفت که او "ترجیح سفید رایگان به شهروندان در هر مسابقه است." او پرسید: به شرکت کنندگان پس از او به تکرار: "سفید برتری زنده و سالم است. نژادپرستی سیستمیک است. سیاه درخشندگی و قدرت ترساندن امریکا به این روز است."

"اگر این ساخته شده که شما احساس unincluded لطفا منعکس و از خودتان سوال بپرسید: "شاید من ممکن است مشکل'," او گفت:.

به این نتیجه شب زنده داری بارکر-الکساندر رهبری مخاطبان در 8 دقیقه و 46 ثانیه سکوت بود که چگونه زمانی که افسر پلیس دوخته زانو خود را به Floyd گردن قبل از فلوید درگذشت. در پایان Barker-الکساندر گفت که فلوید گریه برای مادرش که گذشت بود.

"من از شما به فکر می کنم در مورد چه مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه است" بارکر-الکساندر گفت: قبل از لحظه ای سکوت آغاز شد.

تماس با پاتریشیا وی در patwei 'در' stanford.edu و Jessica de la Paz در jdelapaz 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن