تظاهرات ضد سیاه نژادپرستی افسر پلیس پس از قتل جورج فلوید

دانش آموزان در سراسر کشور در حال درگیر شدن در اعتراض به مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در مینیاپولیس, مینه

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

دانش آموزان در سراسر کشور در حال درگیر شدن در اعتراض به مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در مینیاپولیس, مینه سوتا, روز دوشنبه پس از دستبند و دوخته شده به زمین توسط یک افسر پلیس است.

تماشاگران اسیر فیلم افسر پاسخ Derek چوین با استفاده از زانو خود را به پین فلوید توسط گردن برای حدود ده دقیقه در حالی که فلوید شنیده است گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" و "لطفا مرا بکشند." افسران دنبال شد فلوید پس از یک دلی کارمند اتهام او استفاده می شود تقلبی در بیست و دلار در لایحه فروشگاه. چوین و سه نفر دیگر از افسران شرکت کننده در دستگیری از کار اخراج شدند از مینیاپولیس اداره پلیس در روز سه شنبه و چوین بود به اتهام سوم-قتل عمد و غيرعمد در روز جمعه.

فیلم از این حادثه منتشر شد به طور گسترده ای در روز سه شنبه منجر به تظاهرات آغاز شده است که در مینیاپولیس و به سرعت در حال گسترش در سراسر کشور است. روز شنبه دهها هزار نفر از مردم swarmed خیابان های متعدد در شهرهای آمریکا برای ابراز خشم و انزجار بیش از فلوید مرگ و همبستگی با جامعه سیاه و سفید. در حالی که بسیاری از اعتراض مسالمت آمیز شهرستانها را گزارش کرده اند تیراندازی تخریب ساختمان ها و آتش سوزی به علت خشونت آمیز معترضان به اجرای قانون و مخرب اشخاص ثالث. تاکنون حداقل پنج نفر کشته در خشونت های متصل به تظاهرات.

Ophelia واشنگتن '23 سیاه, دانشجو که اعتراض در مینیاپولیس که در آن حادثه رخ داده است گفت: او پیوست و صدها نفر از تجمع مردم در شهر خود را به اطمینان حاصل شود که عمومی بود و با توجه به موضوع خشونت پلیس.

"من و زندگی در مینیاپولیس من تمام زندگی" واشنگتن گفت. "و به من و بعد فورا رفت واز خانه من تبدیل به آگاهی بیشتری از نحوه ریشه دوانده سیستمیک نژادپرستی در شهر ما. آن را اغلب می شود زیر فرش جاروب و یا باقی مانده در زیر سطح در اینجا, اما این یک کاتالیزوری لحظه هیچ راهی وجود دارد که من به بخشی از آن."

واشنگتن گفت که این تظاهرات با حضور او بودند غیر خشونت آمیز با معترضان شعار "می گویند نام او جورج فلوید" و یا تکرار "من نمی توانم نفس بکشم" را به اکو فلوید کلمات. او توضیح می دهد که طیف وسیعی از علائم است که معترضان برگزار شد تا به عنوان "خلاق" و "هیجان انگیز است."

"آن را به خوبی ببینید جامعه ما گرد هم می آیند" واشنگتن اضافه شده است.

او گفت: شور و هیجان تبدیل به ترس هنگامی که او به تماشای یک کامیون در هر بشکه نسبت به گروهی از معترضان در آزادراه پل. معترضان فرار به سرعت و کامیون به نظر نمی رسید کسی.

"من به طور اتفاقی در سمت که در آن یک کامیون آمد به طور مستقیم در معترضان" واشنگتن گفت. "همه خوب است از لحاظ جسمی اما آن را فقط به احساسات ترس و خشم است که در سمت چپ."

Micayla Bozeman '23 سیاه, دانشجو که با حضور تظاهرات مرسد گفت که او "ویران" بعد از دیدن تصاویر و ویدئوها از فلوید مرگ و تصمیم به پیوستن به دیگران در او شهر را به خیابان ها. او به یاد می آورد شعار در یک افسر پلیس بود که گردان را از طریق جمعیت فلوید تکرار کلمات.

"من فقط به یاد داشته باشید فقط در این افسر" نمی توانم نفس بکشم "و در آن لحظه من گریه کردم" Bozeman گفت. "گریه کردم چون من شده اند در جورج فلوید کفش من فقط می دانم نژادپرستی که من تجربه کرده ام. من خفه گدایی زندگی من در همان راه او بود. آن را شکست قلب من چون در آن تحت اللفظی لحظه من می توانم نفس بکشم اما به می دانم که زمانی که جورج فلوید بود گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" او واقعا نمی توانست. حتی اگر من اعتراض وجود دارد هیچ چیز من می توانید انجام دهید برای نجات جورج فلوید."

هر چند شرکت کنندگان به طور مستقیم در پاسخ به Floyd مرگ Bozeman گفت: آنها همچنین اعتراض در همبستگی با "همه سیاه و سفید زندگی می کند که از دست داده بودند در دست اجرای قانون است."

"جورج فلوید است که فرد برای اولین بار در این هفته است که تحت تاثیر قرار" Bozeman گفت: روزانه است. "او فقط یکی که مشهور شد."

گابریل مسا '23 سیاه, دانشجو که اعتراض در کانزاس سیتی میسوری گفت که تظاهر کنندگان در این تظاهرات با حضور او بودند نه تنها ابراز خشم و انزجار بیش از فلوید مرگ بلکه به دنبال عدالت برای قربانیان خشونت پلیس. او گفت که بسیاری از معترضان برگزار شد تا نشانه با نام از افرادی که کشته شدند با اجرای قانون در سال های اخیر است.

"برخی از نشانه هایی بودند که فقط به طور کامل پر شده با نام از قربانیان خشونت پلیس," مسا گفت. "باید وجود داشته باشد نام به اندازه کافی برای پر کردن یک پوستر هیئت مدیره. واقعا وجود ندارد."

مسا تکرار Bozeman توضیح داد که او تصمیم به اعتراض به خاطر فلوید مرگ حادثه جدا نیست.

"پلیس باید سرکوب مردم سیاه و سفید در سراسر کشور برای نسل های بدون عواقب" مسا گفت: روزانه است. "من در اعتراض به دلیل چیزی رو به تغییر است. من اعتراض چون من نباید به ترس برادر من زندگی زمانی که او می رود برای تنه زدن و یا یک درایو. من نباید به ترس برای زندگی خود من یا مادر من یا زندگی من عموزاده' زندگی یا زندگی عموی من. مردم سیاه و سفید را به عنوان یک حس ایمنی و امنیت در کشور خود ما اما همانطور که همه چیز ایستاده در حال حاضر ما لازم نیست که."

با توجه به مسا معترضان در شهر کانزاس با هجوم به J. C. نیکولز یادبود چشمه در کانتری کلاب پلازا kneeled در مقابل خط از افسران پلیس به عنوان یک تظاهرات سکوت و سپس شعار عباراتی مانند "می گویند نام او جورج فلوید" سیاه و سفید "زندگی توجه" و "چه کسی به شما تماس بگیرید زمانی که پلیس از قتل است."

"وجود دارد انواع مختلفی از مردم وجود دارد در نظر نژاد و قومیت" مسا گفت. "آن را بهتر بازتاب از جمعیت این شهر از من انتظار برای دیدن."

سوفیا Manolis '23 سفید دانشجویی که نوشته شده به صورت روزانه و با حضور در تظاهرات در پایتخت کشور و سوم حوزه در St. Paul, Minnesota, توافق با مسا گفت که او هیجان زده بود برای دیدن بسیاری از مردم در مینیاپولیس ایستاده در همبستگی با فلوید.

"فلوید کشته شد چند مایل دورتر از خانه من" Manolis گفت: روزانه است. "رسانه ها گزارش دادند

که وجود دارد صدها نفر از مردم, اما من می توانم به شما بگویم وجود دارد هزاران نفر در خیابان ها. این یک چیز زیبا را تجربه کنید."

"وجود خشم در جمعیت درستی پس" Manolis گفت: "و ساخته شده است که پلیس می ترسم طوری که آنها شروع به اسپری گاز اشک آور و تیراندازی اسپری فلفل و گلوله های لاستیکی در افرادی که فریاد که منجر به مردم پرتاب چیزهای پشت در افسران پلیس است."

در روز پنج شنبه شب Manolis شاهد معترضان به سوزاندن سوم پلیس حوزه در مینیاپولیس.

"بمبی بسیار پر هرج و مرج" Manolis گفت. "مردم در حال اجرا در اطراف و فوق العاده چیزهای سوم حوزه ساختمان در شعله های آتش شد و آتش بازی نشان می دهد. مردم جشن گرفتند و نقاشی اسپری و خیابان با پیام. این بود که اگر مردم آزاد در راه است که من هرگز قبل از دیده می شود."

یوسف Zahurullah '23 جنوبی, آسیایی, دانش آموز که اعتراض در Rockford Illinois توصیف راکفورد تظاهرات به عنوان "متنوع" و "mostfully صلح آمیز است."

"هنگامی که ما به پلیس منطقه ساختمان است که در بالای یک تپه من برگشتم و دیدم باور نکردنی توده مردم" Zahurullah گفت. "سیاه و جوانان سازمان منجر شد و به دنبال آن با مردم و غیر مردم سیاه رنگ است."

با توجه به Zahurullah معترضان شعار می دادند "Black Lives Matter" و "نه عدالت بدون صلح هیچ نژادپرستانه پلیس" و برگزار شد تا نشانه با نام از افرادی که تا به حال کشته شده توسط پلیس.

سیاه سازمان خواست شرکت کنندگان باقی می ماند غیر خشونت آمیز Zahurullah گفت:, و اضافه کرد که مردم شروع به پرتاب سنگ و بطری های آب در ویندوز نسبت به پایان روز.

"حدود 15-20 دقیقه بعد یک نظامی پلیس خودرو وارد با حدود یک دوجین لاستیک گلوله نگهبانان مسلح," Zahurullah گفت: روزانه است. "از طریق بقیه شب وجود دارد نمونه هایی از غارت و درگیری با پلیس. ویدئوها ظاهر از افسران وحشیانه, ضرب و شتم معترضان در خیابان."

Toli, Tate, '23 یک بومی دانشجو که با حضور تظاهرات در پورتلند اورگان گفت: ماموران پلیس بودند نه تنها مقاومت است که شرکت کنندگان خشم بیش از فلوید مرگ روبرو شده بود.

"وجود دارد اعضای سفید supremacists گروه های مسلح با تفنگ" تیت گفت. "هنگامی که من شنیده ام که من خیلی بیشتر نگران امنیت من از من قبل بوده است. دیدیم پلیس امنیت یک مرکز که در آن یک supremacist عضو گروه مستقر شدند و متوجه شدم که پلیس حفاظت و دفاع از سفید supremacists که من می دانم است همچنین happenning در جاهای دیگر در کشور است."

اعتراض در میان COVID-19

به عنوان هزاران نفر از مردم خانه های خود را ترک در این هفته در اعتراض به Floyd مرگ در هفته گذشته coronavirus همه گیر در ادامه به طاعون کشور بسیاری از ترک با یک تصمیم مهم به: اعتراض به ارزش بالقوه COVID-19 خطرات به ویژه در میان گروه های بزرگ اجتماعی که در آن فاصله بعید است ؟

رهبران سیاسی و مقامات بهداشت عمومی در حال افزایش ترس از افزایش موارد ناشی از تظاهرات به عنوان بروز ویروس نشانگر حدود 1.8 میلیون.

"من نگران هستم که ما تا به حال تجمع جرم در خیابان های ما زمانی که ما فقط برداشته اقامت در خانه سفارش و آنچه که می تواند به این معنی خوشه در coronavirus موارد بعد گفت:" واشنگتن شهردار موریل Bowser خود در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در روز یکشنبه.

دانش آموزان گفت که در حالی که زیر COVID-19 پروتکل های ایمنی دشوار بود, معترضان انجام آنچه آنها می تواند به ایمن ماندن.

"وجود دارد قطعا دلهره با توجه به همه گیر می افتد اما خوشبختانه اکثریت مردم پوشانده بودند تا" Zahurullah گفت. "بدیهی است که مردم باید با هم برای نشان دادن وحدت بنابراین مردم در راهپیمایی خیلی نزدیک به هم. دوستان من و من سعی کردم به نگه داشتن اجتماعی فاصله. اعتراض و نشان دادن حمایت در حال حاضر فوق العاده مهم است و اگر مردم می توانید آن را با خیال راحت سپس آنها نیاز به."

"هر کس با پوشیدن یک ماسک صورت" تیت گفت. "و اگر چه وجود دارد تن از مردم واقعا نزدیک به هم وجود دارد هرگز یک محل که در آن من بود bumping به مردم است."

واشنگتن گفت: او را دیدم تصمیم به اعتراض به عنوان "قربانی کردن یکی علت دیگری است."

"من فرض کنید من آن را پشیمانی, اما من مطمئن شوید که به پوشیدن ماسک در هر زمان و اقدامات احتیاطی دیگر," او گفت: روزانه است.

"این بسیار دشوار است که اجتماعی از راه دور در اعتراض فقط به خاطر اینکه از چه اعتراضی است که توسط طبیعت" مسا اضافه شده است. "بله من نگران به دلیل COVID-19 اما راه مردم سیاه و سفید در حال درمان در ایالات متحده آمریکا است که باید با فوریت و افسران درگیر در مرگ جورج فلوید و Breonna تیلور باید پاسخگو باشند. چیزی نیاز به تغییر به دلیل این است که موضوع مرگ و زندگی است."

Bozeman گفت که او نیز در نظر گرفته خطرات ناشی از حضور در تظاهرات.

"من زندگی خواهر و برادرزاده و برادر در قانون" Bozeman گفت: روزانه است. "من برادر در قانون و یکی از برادرزاده باید asmaa بنابراین ما مطمئن شوید که به اقدامات احتیاطی."

"من فکر می کنم آن است که خودخواه از من به ماندن در خانه من به دلیل ترس از یک ویروس است که می تواند باعث شود من به مرگ از نفس نمی کشد که کسی که در واقع مرگ قادر به تنفس به دلیل پلیس" او ادامه داد. "من تا به حال برای رفتن."

تیت گفت: او را انتخاب کرد به اعتراض به خاطر پاسخ به Floyd مرگ خواهد بود لحظه ای سرنوشت ساز در تاریخ است.

"من را دیده اند مردم گفت: آنها نمی معترض به دلیل COVID-19 اما من نمی دانم که وجود دارد رفتن به یک قیام ملی مثل این دوباره, بنابراین من می خواهم به استفاده از آن زمانی که من می توانم در حال حاضر" تیت گفت.

Manolis با اشاره به این که جامعه سیاه و سفید شده است به طور نامتناسبی تحت تاثیر coronavirus.

"سیاه و سفید جامعه شده است ضربه سخت ترین coronavirus اما همچنین این اعتراضات به عنوان یک مبارزه برای زندگی خود را" Manolis گفت.

نشان دادن همبستگی

سیاه و سفید غیر دانشجو معترضان گفت: آنها با حضور در تظاهرات برای نشان دادن همبستگی خود را با جامعه سیاه و سفید و در نهایت امیدوار است برای کمک به تقویت سیاه, صدای.

"به عنوان یک مسلمان جنوب آسیا من را تجربه کرده اند نژادپرستی و تعصب در طول عمر من اما صدها سال از ظلم و ستم از مردم در این کشور بی نظیر است," Zahurullah گفت. "پدربزرگ و مادربزرگ من بود قادر به حرکت به این کشور تشکر به عمل انجام شده توسط مردم در سراسر تاریخ این کشور. هر غیر فرد سیاه و سفید رنگ است که مدیون به جامعه است."

Zahurullah گفت: او اعتراض برای "سیاه و سفید برادر و خواهر که قربانی شده اند از نژاد پرستی نهادینه شده و ظلم و استعمار مدرن برای قرن ها."

"من افتخار بودن از لحاظ جسمی قادر به نشان حمایت از من و ایستادن به عدالت" Zahurullah گفت.

تیت توافق کردند که مردم و غیر مردم سیاه رنگ بود و نقش مهمی به بازی های "نمایش" و حتی در میان پلیس و معترضان.

"داشتن بدن وجود دارد و استراتژیک باعث می شود آن را بسیار مشکل تر برای پلیس برای حمله به" تیت گفت. "من را تشویق غیر مردم سیاه رنگ و سفید مردم در اعتراض به اگر آنها قادر به کمک به ارسال این پیام است که پلیس باید پاسخگو باشند."

Manolis تکرار تیت گفت: "من در تلاش بود برای دست و پنجه نرم کردن با این واقعیت است که بدن من بسیار ممتاز تر از سیاه و قهوه ای از مردم در اینجا. من حداقل به احتمال زیاد صدمه دیده توسط پلیس, بنابراین من می تواند زندگی را نجات دهد با قرار دادن بدن بین این جوامع و پلیس است."

ایستاده با هم

دانشجو معترضان گفت: آنها heartened با تمایل معترضان برای کمک به یکدیگر است.

واشنگتن گفت که مردم در حال عبور در اطراف ضد عفونی کننده دست برای به حداقل رساندن پتانسیل گسترش COVID-19 و کمک به یکدیگر در امان ماندن از فشار جمعیت و خودروها در جاده ها است.

"مردم به یکدیگر, ماسک, آب و تنقلات" تیت اضافه شده است. "آنها همچنین عبور از شیر برای افرادی که با اسپری گاز اشک آور توسط پلیس است."

"دوستان من تا به حال فلزی سپر و در تلاش بودند تا در مقابل مردم به دفاع از آنها از پلیس و مطمئن شوید که آنها صدمه دیده است" Manolis گفت. او افزود که شهروندان از مینیاپولیس ایجاد شد مجموعه ای از مواد غذایی و سایر لوازم برای افرادی که صرف روز خود را در خیابان.

"این قدرتمند برای دیدن جامعه گرد هم آمدن و من ایمان کامل است که ما در حال رفتن به بازسازی همه چیز" Manolis گفت. "نه فقط ساختمان ها اما اعتماد بین جوامع و عدالت و همبستگی بین مردم در جامعه ما است. من فکر می کنم که بسیاری از مردم بیدار هستند."

تماس با سارینا Deb در sdeb7 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن