دانش آموزان تصویری-تماس سالمندان برای مبارزه با حس انزوا تحت COVID-19

استنفورد و دانش آموزان وابسته به راه اندازی یک داوطلب بر اساس برنامه ای است که متصل استنفورد اعضای جامعه با خا

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

استنفورد و دانش آموزان وابسته به راه اندازی یک داوطلب بر اساس برنامه ای است که متصل استنفورد اعضای جامعه با خانه سالمندان و کمک زندگی ساکنان برای تماس های تصویری برای مبارزه با جداسازی اثرات COVID-19 در سالمندان زندگی در دراز مدت مراقبت از امکانات.

مجازی نیمکت پارک آغاز شده توسط Dan Guo '16 و در پی این بیماری همه گیر با هدف بازآفرینی نیمکت پارک که اغلب به عنوان خود به خود مراکز اجتماعی برای ارشد جامعه از طریق برنامه ریزی تماس های ویدئویی.

"هنگامی که COVID-19 ضربه, خانه سالمندان و بلند مدت تسهیلات جوامع بودند به ضربه بسیار سخت" Guo گفت. "مراکز کنترل بیماری قرار دادن محدودیت های زیادی در این امکانات در پاسخ به شیوع بیماری مانند بیشتر ملاقاتها در فرد داوطلب یا جامعه ناهار خوری. این ساکنان باقی مانده بودند تنها در امکانات خود را که در آن وجود دارد در حال حاضر یک بیماری همه گیر از تنهایی."

"این زمان دوران ویرانی و از دست دادن و تنهایی را به من نشان داد و بسیاری از دیگران چقدر مهم است وجود داشته باشد برای یکدیگر و برای رسیدن به مردم و حتی کل غریبه ها" دانش آموز, داوطلب اوری مونیز '21 اضافه شده است. "همه ما در حال مبارزه همان مبارزه است. ساکنان در خانه های سالمندان قادر به دیدن خانواده های خود و سایر بازدید کنندگان که می تواند فوق العاده منزوی; من امیدوارم که من و دیگر دانش آموزان می تواند در کاهش این بار حداقل کمی با اصحاب و دوستان به ساکنان بحث ما است."

در پاسخ به همه گیری پتانسیل به تشدید انزوای برای شهروندان ارشد Guo, پزشکی, دانش آموزان و دانشجویان با هم کار می کرد به منظور توسعه و اجرای یک برنامه که منطبق داوطلبان به ساکنان خود را بر اساس زبانی اولویت زمان تعهد و منافع و یا پس زمینه.

"ما در تلاش برای ایجاد روابط بلند مدت بین ساکنان و داوطلبان" Guo گفت. "اگر چه ما را به اتصال اولیه این روابط شکوفه و رشد خود به خود."

چون در دراز مدت مراقبت از امکانات مجهز با همان تکنولوژی مجازی نیمکت پارک خیاط پلت فرم خود را برای ارتباط به هر فردی تسهیلات گاهی اوقات با استفاده از اسکایپ و یا FaceTime در مرکز قرص.

"من واقعا نگران است که مکالمات خواهد احساس بی دست و پا داده است که آنها بیش از facetime و با مردم من تا به حال هرگز قبل از ملاقات" نوشت داوطلب سوفی پارسا '22 در یک ایمیل روزانه. "اما از اولین مکالمه من می توانم بگویم این بود که نمی شود در این مورد. افراد مسن باید چنین داستان های جالب از زندگی خود و مکالمات فوق العاده سرگرم کننده و صاف است. من در حال حاضر معمولا بحث به همان سه نفر بیش از یک هفته و من احساس می کنم واقعا به آنها را می دانیم."

پس از پرتاب آن در اواخر ماه مارس این طرح با همکاری حدود 10 تسهیلات مراقبت دراز مدت در کالیفرنیا به ارائه مصاحبت و گفتگو به 50 شهروندان ارشد. ابتکار همچنین در ارتباط با پردیس شرکای مانند هاس مرکز برای خدمات عمومی به شرکت بیش از 70 داوطلبان از دانشگاه استنفورد جامعه است.

هر کسی وابسته به دانشگاه استنفورد از جمله دانشجویان و استادان و کارکنان و دانشجویان مقطع فوق دکترا و فارغ التحصیلان می توانند ثبت نام به داوطلب. داوطلبان در ابتدا متعهد به یک تماس تصویری یک هفته, اما هر دو طرف می توانند به توافق برسند به اضافه کردن بیشتر جلسات اگر آنها در حال لذت بردن از تجربه. و با توجه به Guo آنها هستند.

"ما در واقع یک کره ای ساکن و Koeran زبان داوطلب بودند که به آواز خواندن آیات کتاب مقدس ،" Guo به یاد می آورد. "این عضو هیات همراه در اواسط جلسه و آنها هر دو در اشک از احساسات که از این آیه کتاب مقدس است. برای دیدن چقدر ساکن از دست رفته اجتماعی شرکت و چگونه ما در حال ارائه حتی یک خرده که در طول این زمان دشوار است چیزی من خیلی افتخار ما داوطلبان است."

داوطلبان همچنین effusive در مورد وقت خود را با این برنامه است.

"یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات برای من زمانی بود که یک مقیم و من صحبت شده بود و بازی چیزهای بی اهمیت برای حدود دو ساعت در زمانی که پرستار آمد کاملا شگفت زده برای دیدن که من هنوز وجود دارد" مونیز گفت. "او گفت که او تا به حال هرگز دیده می شود او را به صحبت کردن با هر کسی که برای دو ساعت متوالی قبل از. آن را به معنای زیادی به من دانستن است که او لذت می برد من شرکت و لذت بردم از صحبت کردن به اندازه کافی برای ادامه انجام این کار برای مدت زمان طولانی است."

"هر ساکن من تا به حال این فرصت را به صحبت کردن بوده است فوق العاده مهربان و گرم و" مونیز اضافه شده است. "این همیشه شادی را به دیدن و ارتباط برقرار کردن با ساکنان; آنها چنین نگرش مثبت و پر از حکمت و شوخ طبعی است."

"این واقعا دلگرم کننده زمانی که ساکنان معرفی من به عنوان 'دوست' به پزشکان و پرستاران آمده است که به بررسی آنها در طول مکالمات ما," پارسا گفت.

Guo گفت که این برنامه در حال حاضر در ارتباط با امکانات در سراسر کشورهای مختلف و امیدوار به ادامه در حال گسترش است.

هر چند مجازی نیمکت پارک ایجاد شد در پاسخ به COVID-19 تیم گفت: آنها امیدوارند که روابط کشت از طریق همه گیر خواهد outlast بلند کردن اجسام اجتماعی فاصله پروتکل ها و بازگشت به حالت عادی.

"یکی از خانه های اولیه کار با من است در فریمانت بنابراین من امیدوار هستم قادر به ادامه کار با ساکنان حتی پس از شروع مدرسه دوباره" Parsa نوشته است.

مونیز تکرار پارسا گفت: "من به اندازه کافی خوش شانس به ارزش ارتباط با مردم من صحبت کرد که من فکر می کنم خواهد آخرین طولانی پس از همه گیر شده است. من مشتاقانه منتظر به روز هنگامی که من در نهایت قادر خواهد بود برای دیدن آنها را در فرد."

"همه گیر آورده توجه بیشتر به مراقبت طولانی مدت از امکانات جامعه با اخبار در مورد خوشه از موارد وجود دارد که در این امکانات" Guo گفت. "اما این امکانات وجود داشته و خود در تنهایی و انزوا وجود داشته و قبل از همه گیر. ما امیدوار بودند به کمک از طریق همه گیر اما همچنین می خواهم برای ادامه به رشد می کنند و شکوفه های پس از آن را به عنوان به خوبی."

تماس با سارینا Deb در sdeb7 'در' stanford.edu



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن