Studer موسسه جامعه بالا بردن $50,000 رایگان به ارائه مهارت های آموزشی برای کسب و کار

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 22 مه سال 2020Studer جامعه موسسه جمع آوری کمک های مرد

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399

Studer جامعه موسسه جمع آوری کمک های مردمی برای ارائه کار رایگان آموزش مهارت های کسب و کار و کارکنان تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

مصدوم در این هفته راه اندازی یک فرشته صندوق برای جمع آوری پول برای پرداخت هزینه های مهارت های شغلی دوره های آموزشی مانند زبان عمومی برگزاری جلسات موثر و مدیریت زمان در میان دیگران برای کسب و کار نیاز دارند. هدف این است که به منظور بالا بردن $50,000 برای کمک به 1000 یا بیشتر افراد است.

مورگان Milbradt آموزش و بازاریابی هماهنگ کننده گفت مصدوم است و پذیرش هر دو برنامه های کاربردی و کمک های مالی برای این برنامه در حال حاضر. به انجام یا رفتن به studeri.org.

"من فقط احساس می کنم واقعا به شدت در مورد آن. من فکر می کنم آن را واقعا سرد است که آن را می دهد مردم که احساس می کنید که آنها در یک محل برای کمک مالی است که آنها می توانند. و سپس طرف دیگر از چیزهایی که اگر شما احساس می کنید مانند شما می خواهید برای رفتن به آموزشی و شما نمی توانید وجود دارد یک فرصت برای درخواست که کمک" Milbradt گفت.

این صندوق را برای پرداخت هزینه های این برنامه است که کسب و کار به طور معمول پرداخت علمی به عنوان سخنران هزینه ها و کارکنان زمان Milbradt گفت.

"بخش سرد است که همه آنلاین دوره های آموزشی و برنامه های آموزشی است که ما در حال ارائه همه مجازی بنابراین نکته جالب این است که می توان آن را محلی. ما تا به حال مردم نشانه از ویسکانسین و از سراسر ایالات متحده" Milbradt گفت. "فقط به ما اجازه می دهد برای رسیدن به و کمک به حتی بیشتر."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن