مطالعه: 32,000 Escambia, Santa Rosa خانه در خطر سیل; FEMA نقشه های از دست رفته یک سوم از آنها

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 9, 2020یک مطالعه ملی در بر داشت ب

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

یک مطالعه ملی در بر داشت بیش از 10 ، 000 خواص در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای کاهش خطر سیل که نیست اسیر در فدرال سیل نقشه.

این پژوهش به رهبری غیر انتفاعی اول خیابان بنیاد و بیش از 80 کشور پیشرو hydrologists و اطلاعات دانشمندان در نگاه عموم منتشر خطر سیل داده های بیش از 142 میلیون خانه ها و خواص در سراسر ایالات متحده در این محاسبه که چگونه بسیاری از خانه ها می توان نهفته قابل توجهی موج طوفان و باران رویداد یا رودخانه سرریز.

صاحبخانه می توانید نگاه کردن خطر ابتلا به خصوصیات فردی خود را در اول خیابان بنیاد سیل از عوامل سایت. غیر انتفاعی معتقد است که پایگاه داده کمک خواهد کرد که مالکان عوامل املاک و مستغلات و دولت های محلی تصمیم گیری آگاهانه تر در مورد چگونه برای محافظت از خود از آمریکا افزایش خطر سیل.

"پیچیده سرمایه گذاران بخش خصوصی خریداری شده و خطر سیل اطلاعات از برای سود شرکت برای سال" گفت: اولین خیابان مدیر اجرایی بنیاد متی است. "اولین خیابان بنیاد نه تنها این نوع از اطلاعات را به سطح بعدی با استفاده از کارشناسی علوم اما در حال اصلاح است که یک عدم تقارن اطلاعات با ارائه دسترسی رایگان به روزمره آمریکایی ها است."

به صورت محلی سازمان مدیریت اضطراری فدرال برآورد 21,927 خواص در دو منطقه شهرستان در معرض خطر سیل هستند. اول خیابان بنیاد قرار می دهد که در مجموع در 32,020 خواص و تخمین می زند که تعداد افزایش خواهد یافت به 36,511 خواص بیش از 30 سال آینده با توجه به عواملی مانند سطح دریا افزایش تغییر الگوهای آسمانی و افزایش درجه حرارت.

تفاوت در پیش بینی بر اساس شکاف در FEMA نقشه برداری و فدرال مدل است که اغلب به نظر می رسد به عقب به جای رو به جلو با توجه به است.

است گفت در منطقه محلی FEMA نقشه برداری بسیار جامع است در امتداد خط ساحلی و عمده آبراه اما نتواند بسیاری از کوچکتر رودخانه ها و شاخه های فرعی و مناطق کم ارتفاع که دستگیر شدند در خیابان پژوهش است.

او افزود که FEMA مورد نیاز است برای به روز رسانی آن سیل نقشه هر پنج سال اما این روند از داشتن آنها را تایید می توانید به عنوان بسیاری از هفت سال به این معنی است که مقدار زیادی از داده ها ممکن است منسوخ شده قبل از آن حتی منتشر شده است.

"آنها نوع یک تصویر لحظهای در زمان و نه چیزی است که می تواند به طور مداوم در به روز رسانی به محیط زیست ما تغییرات" است گفت: از FEMA سیل نقشه. "به عنوان آن می شود گرمتر آسمانی الگوهای تغییر طوفان شدت تغییر دهید و همه این چیزها را تغییر دهید و هیچ کدام از آن گرفته شده است در کسانی که نقشه های. بنابراین احتمال جاری شدن سیل تغییرات در طول زمان است, اما آن را هنوز هم به دنبال آن را به عنوان اگر آن را به آنچه در آن بود 10 سال پیش 15 سال پیش از یک احتمال در نظر است که فقط لزوما احتمال از امروز."

ترین سیل نقشه ها بر اساس یک "100 سال سیل" استاندارد به این معنی است 1% شانس در هر سال داده شده است که یک بارش رویداد باعث جاری شدن سیل در نقشه برداری از مناطق.

دیگر فصل طوفان؟: با طوفان در مجلس می خواهد یک دیگر فصل طوفان

پول مورد نیاز: خلیج فارس نسیم و میلتون هر دو نیاز به پول برای پروژه های آب. وجود دارد فقط به اندازه کافی بازگرداندن پول برای یک.

FEMA طبقه بندی 8.7 میلیون نفر خواص به عنوان داشتن 100 سال خطر سیل. اول خیابان بنیاد سیل مدل شناسایی نزدیک به 70 درصد بیشتر یا 14.6 میلیون خواص با همان سطح از خطر است.

است گفت: در حالی که 1% خطر سیل ممکن است صدا نیست که قابل توجه آن ترکیبات بسیار خطر قابل توجهی در طول عمر 30 سال وام مسکن.

"یک راه برای نگاه کردن به آن به عنوان یک چرخ رولت که در آن وجود دارد 100 تعداد در آن" است گفت:. "هر سال شما بچرخد که چرخ امیدوار است که آن را نمی کند در زمین شماره خود را. شما ممکن است هرگز در زمین در آن تعداد یا شما می توانید بر روی آن زمین یک بار یا دو یا سه بار. اما ایده این است که شما که شانس هر سال و هنگامی که شما اضافه کردن در هر سال بیش از 30 سال وام مسکن شما را تا پایان با چیزی در اطراف در 26% درصد احتمال است که شما را فرود آمد که تعداد و حال که سیل اتفاق می افتد."

در Escambia County, FEMA محاسبه 7.7 درصد از خواص باید 100 سال خطر سیل. اول خیابان را مدل قرار می دهد که در مجموع در 10.4 درصد از خواص در سال 2020 11.2 درصد 2035 و 12 درصد تا سال 2050.

در سانتا رزا County, FEMA می گوید 11.3 درصد از خواص باید 100 سال خطر سیل در حالی که برای اولین بار خیابان را مدل می گوید: 17.7%. این تعداد افزایش خواهد یافت به 18.8% 2035 و 19.9 درصد تا سال 2050.

غیر انتفاعی سیل عامل پایگاه داده اختصاص هر ملک در هم پیوسته ایالات متحده یک نمره از 1 تا 10 بر اساس آن تجمعی خطر جاری شدن سیل بیش از 30 سال وام مسکن. غیر انتفاعی اطلاعات همچنین شامل خطر سیل داده های شکسته شهرستان و شهر و کد پستی و از جمله تعدادی از خواص که برخی از خطر سیل در هر منطقه داده می شود.

برخی از 21 درصد از مرتل گروو خواص سیل در مناطق, به عنوان در حال 22 درصد از Warrington خواص با توجه به اولین خیابان "شهر" داده است.

در سانتا رزا شهرستان 35 درصد از ایست میلتون خواص در سیل آنهایی که در حالی که 29 درصد از خواص در میدوی و خلیج فارس نسیم در معرض خطر هستند.

محلی منطقه تجربه فاجعه بار جاری شدن سیل در سال 2014 و دولت های محلی سرمایه گذاری بیش از 60 میلیون دلار در ارتقاء محلی سروصدا زیرساخت ها در سال های پس از.

پنج سال بعد: پنج سال پس از سیل ویران Pensacola منطقه ما بهتر است ؟

جرمی پورتر مدیر تحقیقات و توسعه در اول خیابان بنیاد گفت: این مدل به حساب برای کسانی که ارتقاء

"در نهایت آنچه آنها این است که آنها رفت, شهر, شهرستان, شهرستان, شهرستان, در هر دولت و شناسایی هر گونه حاشیه نویسی ویژگی های است که وجود داشته است که اجرا شده اند اختصاص داده چیزهایی مانند دوره بازگشت — آنها مشخص شده برای محافظت در برابر 100 سال سیل یا 20 سال سیل و آنها یکپارچه است که به مدل" پورتر گفت.

مدل توسعه داده شد و توسط بیش از 80 پیشرو در جهان hydrologists محققان و دانشمندان داده و بر اساس "دهه کارشناسی تحقیق و مدل سازی" با توجه به اولین خیابان.

"عمومی در دسترس بودن این اطلاعات سود برای صاحبان املاک و عموم مردم آن را به عنوان نشان دهنده اولین آزادانه اطلاعات موجود از نوع خود در سراسر کشور" اول خیابان نوشت: در گزارش آن است. "هدف اول خیابان سیل مدل را به خطر سیل شفاف و آسان به درک و آموزنده و در دسترس همه است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب