مطالعه با هدف تقویت کالیفرنیا امن-آب تلاش در مراکز مراقبت از کودکان و

تلاش برای اطمینان از آب آشامیدنی سالم برای کودکان نیاز به حمایت بیشتر خود را برای رسیدن به مخاطبان در نظر گرفت

توسط NEWSSALAM در 23 تیر 1399

تلاش برای اطمینان از آب آشامیدنی سالم برای کودکان نیاز به حمایت بیشتر خود را برای رسیدن به مخاطبان در نظر گرفته شده با توجه به تجزیه و تحلیل کالیفرنیا دستور نیاز به امکانات مراقبت از کودک خود را به آزمون آب برای سربشناخته شده به عنوان AB 2370.

این پیدا کردن از UCLA Luskin مرکز نوآوری بخشی از یک گزارش جدید و سیاست های مختصر که به بررسی استراتژی برای توسعه و اجرای دولت را تست و بازسازی برنامه برای این سایت. در میان توصیه های این گزارش بر نیاز به اختصاص بودجه جریان برای اطمینان از موفقیت این برنامه است.

"ما یاد گرفته ایم از یک برنامه مشابه در کالیفرنیا مدارس است که اگر نظارت قوی و بودجه وجود ندارد بسیاری از نیاز به تست و بازسازی نمی تواند اجرا شود" گفت: Gregory پیرس, دانشیار مدیر مرکز و نویسنده سرب از مطالعه.

به منظور موفقیت پیرس پیش بینی برنامه نیاز به پنج تا 10 برابر بیشتر از بودجه کمتر از 5 میلیون دلار در حال حاضر بودجه توسط دولت.

مواجهه با سرب به شمار حاد تهدید به کودکان و خانواده های آنان است. حتی سطح پایین قرار گرفتن در معرض متصل شده است به از دست دادن ضریب هوشی و اختلالات شنوایی و ناتوانی در یادگیری. شناخت این تهدید کالیفرنیا تصویب مجلس لایحه 2370 در 2018, که حکم این تست از آب آشامیدنی برای سرب در مجوز مراکز مراقبت از کودکان ساخته شده قبل از سال 2010. این سایت باید تکمیل آزمایشات قبل از 2023 و اگر افزايش سطح توان درمان مشکل و یا پیدا کردن منابع جایگزین آب.

AB 2370 نشان دهنده یک معنی گام بیشتر به سمت حفاظت از کودکان, سلامت, محققان می گوینداما اجرای این قانون باقی مانده بزرگ feat. هزاران نفر از مهدکودکها باید آزمون و تمیز کردن سیستم های لوله کشی و بسیاری از این امکانات در حال تجربه بودجه و کمبود نیروی انسانی به خصوص در طول coronavirus بیماری همه گیر.

برای تعیین اینکه چگونه به بهترین پیاده سازی این برنامه از محققان سنتز بازخورد از انواع ذینفعان از جمله ارائه دهندگان مراقبت از کودکان, عدالت زیست محیطی طرفداران و آب و برق و آب. آنها دریافتند چندین زمان کاستی از جمله این واقعیت است که بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت از کودکان دریافت نکرده دستورات خود را به آزمون آب و که این برنامه پیام رسانی است که تنها در دسترس در زبان انگلیسی و اسپانیایی.

این مطالعه توصیه می کند که ذینفعان در تمام سطوح صدا در کمک به طراحی برنامه برای اصلاح مشکلات. یک شرکت طراحی فرایند است که شامل پدر و مادر و مراقبت از مراکز آب و برق و سازمان های دولتی خواهد شد و در نتیجه افزایش میزان انطباق و تایید می کنند که همه مراکز باید امکانات خود را آزمایش به موقع, محققان می گویند.

این نیز مهم است که برنامه افزایش بی اعتمادی از شیر آب در تنظیمات که در آن چنین نگرانی unmerited با توجه به گزارش. برای مثال پس از شنیدن در مورد سرب تست برنامه برخی از مهدکودکها و پدر و مادر شروع به استفاده از بطری نوشابه حتی اگر خود را به آب آشامیدنی تمیز بود. بطری آب می تواند گران قیمت و دارای اثرات منفی زیست محیطی.

به طور کلی محققان مشاهده این برنامه به عنوان یک گام مهم به سوی حصول اطمینان از حقوق بشر به پاک کردن آب همه کالیفرنیا. کارآمد تر و پشتیبانی از اجرای فرایند آنها می گویند کمک خواهد کرد مقامات بهتر تحویل در زمین نتایج در سطح ایالت.

این مطالعه با بودجه 5 لامستقل عمومی سازمان کار به تقویت سیستم های پدر و مادر و جوامع است به طوری که با 2028 همه کودکان در لس آنجلس خواهد وارد مهد کودک آماده برای موفقیت در مدرسه و زندگی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن