مطالعه می یابد حمایت عاری از دود سیاست در میان L. A. مستاجران صاحبخانه

نیمی از ساکنان آپارتمان در لس آنجلس گزارش شده در معرض تماس ناخواسته با دود سیگار در خانه های خود در سال گذشته

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

نیمی از ساکنان آپارتمان در لس آنجلس گزارش شده در معرض تماس ناخواسته با دود سیگار در خانه های خود در سال گذشته و 9 در 10 از آنها می گویند که به نفع سیاست های ممنوعیت سیگار کشیدن از ساختمان های خود یک مطالعه جدید توسط محققان در دانشگاه UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت نشان می دهد.

صاحبان multiunit housing خواص در لس آنجلس نیز ابراز حمایت قوی با 92 درصد گفت: آنها به نفع دود رایگان, سیاست, بر اساس این مطالعه که به بررسی بیش از 5000 مستاجران و صاحبان برخی از این شهر پرجمعیت ترین مناطق.

"ما دریافتیم که 1 در 2 مستاجران گفت که آنها در معرض دود سیگار وجود دارد و آن این است که نیاز به کاهش قرار گرفتن در معرض که به منظور محافظت از تمام مستاجران و کودکان مضر اثرات بهداشتی گفت:" پگی, ابزار جنسی,, مدیر سلامت داده های برنامه در مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت و نویسنده سرب از مطالعه.

در حال حاضر که حفاظت از سخت به آمده است. وجود ندارد و سراسر شهر بود سیاست در لس آنجلس منع مستاجر از سیگار کشیدن در خصوصي آپارتمان و آپارتمان. و در لس آنجلس حدود 80 درصد از شهرستانها اجازه می دهد سیگار کشیدن در این واحد است. حدود 80 میلیون آمریکایی زندگی می کنند در multiunit housing و می تواند در معرض دود در خانه های خود.

خطر قرار گرفتن در معرض دود سیگار است که به خوبی مستند شده است. در حالی که مستاجران که دود ممکن است باور آنها تهدیدی علیه دیگران دود سیگار از توتون و تنباکو و ماری جوانا و e-سیگار می تواند رانش به واحد های دیگر به اشتراک گذاشته شده از طریق سیستم های تهویه و دیوار و پنجره و مناطق مشترک به خطر انداختن مستاجر دیگر. دست خوش پیشامد میشه دود سیگار را نمی توان کنترل و مرتبط شده است بیش از 40 ، 000 سالانه مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی و سرطان ریه در ترکیب با توجه به U. s. Dept. بهداشت و خدمات انسانی.

برای مطالعه نزدیک به 5000 بررسی شد و پاسخ های جمع آوری شده از خانواده مستاجر در 12 لس آنجلس شورای شهر محلات با کمک از شرکای اجتماعی که به انجام نظرسنجی در زبان های انگلیسی و کره ای. حدود 200 نظرسنجی انجام شد آنلاین و از طریق تلفن با مالکان خصوصی multiunit ساختمان. نظرسنجی تحت پوشش موضوعاتی مانند مستاجران تجارب با دود سیگار در خانه های خود مستاجران و صاحبان نظرات عاری از دود سیاست ها و پتانسیل چالش های اجرای این سیاست ها.

در علاوه بر این به حمایت گسترده برای سیگار کشیدن محدودیت های این مطالعه نشان داد بالاتر از میانگین نرخ دود سیگار قرار گرفتن در معرض در میان آسیب پذیر و اقلیت مستاجران:

  • 55 درصد از مستاجران که با کسی زندگی مزمن یک بیماری گزارش شده بودند در معرض دود سیگار در خانه های خود در سال گذشته است.
  • 54 درصد از مستاجران با کودکان گزارش قرار گرفتن در معرض دود سیگار.
  • 54 درصد از لاتین مستاجران و 51 درصد از مستاجران گفت: آنها در معرض شده بود — بیش از هر نژاد یا اقوام.

صاحبان خصوصی از multiunit ساختمان در لس آنجلس باید قدرت به موسسه عاری از دود سیاست و بسیاری از آنها. این مطالعه نشان داد که 3 در 5 مستاجران زنده در ساختمان های با نوعی از ممنوعیت سیگار, آیا در زمینه های مشترک و یا فردی واحد است. اما این سیاست ها می تواند دشوار برای به اجرا درآوردن. اگر مستاجر که سیگار اجاره یک واحد قبل از دود رایگان در سیاست در جای خود مالک نمی تواند آنها را وادار به توقف. در شرایطی که سراسر شهر بود ممنوعیت بسیاری از صاحبخانه می تواند تنها درخواست مستاجرین به طور داوطلبانه خودداری از سیگار کشیدن است.

"ما دریافتیم که صاحبان اجرا داوطلبانه و عاری از دود سیاست ها و پشتیبانی از آنها را با توجه به دلایلی مانند کاهش هزینه های نگهداری و مستاجر سلامت" اسباب بازی گفت. "ما در بر داشت صاحبان حمایتی از سراسر شهر بود سیاست اما نگران بیش از پاسخگویی و اجرای آن را نگه دارید صاحبان مسئول اگر مستاجر نقض سیاست."

نویسندگان این مطالعه توصیه می کنیم سیاست هایی برای محافظت از تمام شهروندان را از خطرات بهداشتی از دود سیگار در خانه های خود. این شامل ایجاد یک دود رایگان در سیاست نیاز به همه multiunit housing خواص در شهر لس آنجلس به 100% دود-رایگان برای محافظت از تمام مستاجران; شناسایی سیاست-اجرای مدل است که مطابق با نیازهای هر دو مستاجران و صاحبان; جذاب و بسیج جامعه شرکای برای اطمینان از اجرای موثر و ترویج دسترسی به منابع است که کمک به مردم ترک سیگار, به منظور کمک به انطباق و اجرای فرآیندهای.

"همانطور که بیشتر مردم در حال گذراندن وقت در خانه با توجه به زمان COVID-19 pandemic, این مهم است که مستاجران احساس امنیت در مورد محیط اطراف خود و محافظت از قرار گرفتن در معرض ناخواسته خطرات زیست محیطی مانند دود سیگار," دکتر گفت: تونی Kuo مدیر بخش بیماری های مزمن و پیشگیری از آسیب دیدگی در لس آنجلس وزارت بهداشت. "ما امیدوار هستیم که multiunit صاحبان مسکن مستاجران و جامعه ذینفعان می تواند به یک راه حل محافظت می کند که جوامع ما از این خطر در خانه های خود."

روز شنبه, مارس 20, مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت برگزار خواهد شد وبینار به بحث در مورد یافته های مطالعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن