مطالعه 2 شهرستانها نشان می دهد خشونت خانگی گزارش ظهور به عنوان COVID-19 نگه می دارد و مردم خانه

یک UCLA-رهبری تیم تحقیقاتی نشان داده است افزایش در بروز خشونت خانگی گزارش در دو شهر لس آنجلس و Indianapolis, پ

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

یک UCLA-رهبری تیم تحقیقاتی نشان داده است افزایش در بروز خشونت خانگی گزارش در دو شهر لس آنجلس و Indianapolis, پس از اقامت در خانه محدودیت اجرا شد در ماه مارس در واکنش به COVID-19 بیماری همه گیر.

دانشمندان که رهبران در استفاده از ریاضیات به تفسیر و ایجاد حس police crime اطلاعات پیش بینی که بروز باید به تدریج کاهش می یابد به مردم بازگشت به روال عادی است اما احتمال افزایش دوباره اگر موج دوم COVID-19 عفونت دهید که جدید stay-at-home سفارشات.

خود را مطالعه منتشر شده در مجله کارشناسی عدالت کیفری.

"پناهگاه در محل قوانین توسط الزامی زمان بیشتری را در خانه هستند به احتمال بسیار زیاد به افزایش حجم داخلی یا همسرآزاری که به رشد در پشت درهای بسته گفت:" مطالعه ارشد نویسنده جفری Brantingham یک UCLA استاد انسان شناسی. "در طول COVID-19 همه گیر هم لوس آنجلس و ایندیاناپولیس در حال حاضر دیده می شود و افزایش خشونت تماس به پلیس و ما می دانیم که خشونت خانگی یکی از جنایات حداقل گزارش به پلیس."

این پژوهشگران تجزیه و تحلیل پلیس تماس برای خدمات قبل و در طول بیماری همه گیر کوروناویروس — از Jan. 2 تا 18 آوریل در لوس آنجلس و از Jan. 2 مارس 21 در ایندیاناپولیس. لس آنجلس اجرا "امن تر-در-خانه" قوانین شد و در 20 مارس و Indianapolis تصویب دستور مشابه در مارس 24. مدرسه و رستوران و بار, تعطیلی دستور داده شد در هر دو شهرستانها در مارس 16.

محققان همچنین تجزیه و تحلیل گزارش آمار جرم و جنایت — مجموعه های مختلف از آمار و ارقام منعکس کننده که تحقیقات پلیس به اتهام جرم و جنایت رخ داده است — از طریق 10 آوریل در لوس آنجلس و 18 آوریل در ایندیاناپولیس.

هر دو شهرستانها شاهد از نظر آماری معنیدار افزایش خشونت تماس برای خدمات پس از اقامت در خانه سیاست محققان گزارش می دهند. اگر اقامت در خانه قوانین ابقاء محققان انتظار شماره تماس برای خدمات به بالا باقی می ماند تا زمانی که این قوانین در محل هستند.

با مقایسه این اعداد از گزارش سرقت کاهش یافته است به طور قابل توجهی در لس آنجلس ماند و نسبتا مداوم در ایندیاناپولیس. منازل به قصد سرقت کاهش یافته است به طور قابل توجهی در لس آنجلس و کمی در ایندیاناپولیس. خودرو دزدی بودند نسبتا بالاتر در لس آنجلس اما بدون تغییر در ایندیاناپولیس. ترافیک متوقف می شود به طور قابل توجهی پایین در هر دو شهرستانها.

"به طور کلی این تغییرات شاید کمتر توجهی از ممکن است انتظار می رود با توجه به مقیاس اختلال در زندگی اجتماعی و اقتصادی آورده COVID-19," Brantingham گفت. "به طور کلی مردم هنوز هم پیدا کردن فرصت هایی را برای ارتکاب جرم در حدود همان سطح قبل از بحران."

محققان همچنین نوشتن که فاصله فیزیکی اقدامات به احتمال زیاد به طور قابل توجهی تغییر و اختلال در این شرایط که تحت آن جرم به طور معمول رخ می دهد. جرم الگوهای آنها توجه داشته باشید ممکن است ارائه بینش ارزشمندی در مورد اینکه آیا افراد و جوامع مطابق با بحرانی بهداشت عمومی اقدامات است.

با داشتن جرم الگوهای پایدار باقی می ماند به طور کلی با وجود فاصله فیزیکی اقدامات ممکن است نشان می دهد که نیاز به اختصاص منابع بیشتر به اجرای فاصله, قوانین, Brantingham گفت.

این مطالعه نویسندگان عبارتند از: Andrea Bertozzi UCLA استاد ریاضیات و مدیر ریاضیات کاربردی; جورج Mohler دانشیار کامپیوتر و علوم اطلاعات دانشگاه پوردو; Martin B. کوتاه استادیار ریاضیات در Georgia Tech; و جورج Tita, استاد جرم شناسی, قانون و جامعه و برنامه ریزی شهری و سیاست عمومی در دانشگاه ارواین.

این پژوهش با حمایت بنیاد ملی علوم و سایمونز پایه و اساس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن